quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:26 schreef The_Dean het volgende:
Dat ene stukje ging over de hoeveelheid sneeuw
Een P-tjequote:Op vrijdag 24 december 2010 21:26 schreef The_Dean het volgende:
Dat ene stukje ging over de hoeveelheid sneeuw
HUEENKKK!!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:37 schreef Isdatzo het volgende:
Hhaha wat een pak sneeuw hier.. neit normaal man.
Was wel een uitdaging om gisternacht om 4 uur van Eindhoven naar huis te fietsen. Zeker in 'benevelde' toestand. Valt onder de noemer grensverleggende activiteit. Uiteindelijk zo'n beetje de hele tijd op de rijbaan ipv fietspad gereden want 't was echt geen doen.
Met een maat nu wel een epische sneeuwhooppop gemaakt..! Meet HENK!
[ afbeelding ]
Het is kerst hoor..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezierquote:
Heb echt geen oog dichtgedaan vannacht en al de hele dag 38,5 graden koorts.. Leuke kerst zoquote:
En natuurlijk het midwinterfestquote:Op zondag 26 december 2010 09:58 schreef Bravebart het volgende:
tis Krets tis Krets jodelie jodeloooooo! En Chanoeka mag er ook wel bij enzoooooo!voor de Stage SC-urs!
Dankuquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug van kerst bij familie.![]()
Auto ook weer terug voor de deur.![]()
Reks beterschap [ afbeelding ]
Gaat de goede kant op.quote:Op zondag 26 december 2010 11:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Danku
Gaat nu wel wat beter. Had vannacht 39,4 graden koorts maar nu gelukkig maar 37,9
Ja alleen ging het gistermiddag ook best goed, alleen toen ging het 's avonds mega slechtquote:
Beterschapquote:
Lijkt me beter als je eerst helemaal hersteld en dan kan je altijd nog een keer bij oma op bezoek gaan.quote:Op zondag 26 december 2010 12:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja alleen ging het gistermiddag ook best goed, alleen toen ging het 's avonds mega slechtHopelijk is dat vandaag wel anders want moet eigenlijk naar oma maar weet nog nie of dat wel slim is..
quote:
Danku!quote:
Dat heb jij met elke quiz!quote:Op zondag 26 december 2010 22:08 schreef Bravebart het volgende:
Wat een faal die wetenschapsquizIk ben het nu al oneens bij 3 vragen. En we zijn pas op de helft.
Ja! Alles maar klakkeloos accepteren is niet aan mij besteedquote:Op zondag 26 december 2010 22:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat heb jij met elke quiz!(check dinsdagen)
Succes manquote:Op maandag 27 december 2010 09:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
En al weer heerlijk een uurtje aan het werk!
TENKS!quote:
beetje moe...quote:
OEH! waarom dat nou weer?! de frisse buitenlucht? paard en wagen controle of toch om hier Gronings Nieuwjaar te vieren?quote:
quote:Op maandag 27 december 2010 10:31 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een bioscoopkaart gekregen via de post (god weet van wie, geen afzender of briefje erbij) en die is tot eind deze week geldig. Zonde om niet te gebruiken
Stille aanbidderquote:Op maandag 27 december 2010 10:31 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een bioscoopkaart gekregen via de post (god weet van wie, geen afzender of briefje erbij) en die is tot eind deze week geldig. Zonde om niet te gebruiken
Luctorquote:Op maandag 27 december 2010 10:31 schreef Etcetera het volgende:
Hoezo?quote:
Dan is het toch geen stille aanbidder meerquote:Op maandag 27 december 2010 10:47 schreef Etcetera het volgende:
Nou ja, ik heb dan wel niet veel verstand van stille aanbidders he. Maar als je dan toch iets stuurt, dan zet je toch in elk geval íets op de envelop wat ik als hint kan zien. Of een briefje erbij. Dit was gewoon een envelop met mijn adres, de bioscoopkaart en verder níks.
Nou dit wijst toch overduidelijk op een luctor-actiequote:Op maandag 27 december 2010 10:47 schreef Etcetera het volgende:
Nou ja, ik heb dan wel niet veel verstand van stille aanbidders he. Maar als je dan toch iets stuurt, dan zet je toch in elk geval íets op de envelop wat ik als hint kan zien. Of een briefje erbij. Dit was gewoon een envelop met mijn adres, de bioscoopkaart en verder níks.
Ik vind het wel attent van die jongenquote:
Misschien staat hij wel buiten de bioscoop op je te wachtenquote:Op maandag 27 december 2010 10:55 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het jammer voor hem dat hij in Zeeland woont, want ik ga naar Pathé in Groningen
Jawel, maar alleen in de bios in zijn straat.quote:Op maandag 27 december 2010 11:23 schreef jna het volgende:
Als het echt van luctor komt zal op het laatste moment wel blijken dat dat kaartje niet geldig is ofzo
quote:Op maandag 27 december 2010 11:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jawel, maar alleen in de bios in zijn straat.
Kaartje is niet geldig als ik er niet bij ben.quote:Op maandag 27 december 2010 11:23 schreef jna het volgende:
Als het echt van luctor komt zal op het laatste moment wel blijken dat dat kaartje niet geldig is ofzo
Nou geen idee waar hij anders zou moeten zitten wil je er een kaartje voor hebbenquote:Op maandag 27 december 2010 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb ik een bios in mijn straat.
quote:Op maandag 27 december 2010 12:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou geen idee waar hij anders zou moeten zitten wil je er een kaartje voor hebben
Misschien hebben ze in Zeeland rondtrekkende bioscopenquote:Op maandag 27 december 2010 12:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou geen idee waar hij anders zou moeten zitten wil je er een kaartje voor hebben
Dat was wel ideaal zijn.quote:Op maandag 27 december 2010 12:34 schreef jna het volgende:
[..]
Misschien hebben ze in Zeeland rondtrekkende bioscopen
Dat moet bijna wel, anders kan het nimmer lucratief zijn johquote:Op maandag 27 december 2010 12:34 schreef jna het volgende:
[..]
Misschien hebben ze in Zeeland rondtrekkende bioscopen
De echte die hardsquote:Op maandag 27 december 2010 12:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat moet bijna wel, anders kan het nimmer lucratief zijn johNet als cafés daar, die komen ook bier thuis afleveren, omdat niemand de weg naar het café wil afleggen. Ja, sommigen.............
Juischtquote:
Omdat t-mobilequote:Op maandag 27 december 2010 12:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juischt
Waarom is treinwifi zoooooooo kakkend traag
Je kan ook gewoon eens blij zijn dat het er überhaupt isquote:Op maandag 27 december 2010 12:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juischt
Waarom is treinwifi zoooooooo kakkend traag
Juh, maar doe het dan niet zo halfbakken als nuquote:Op maandag 27 december 2010 12:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon eens blij zijn dat het er überhaupt is
Heb ik ook, maar ik wil ff wat sheets downloadenquote:Op maandag 27 december 2010 12:50 schreef jna het volgende:
Treinwfi is voor mensen zonder internet op hun foon
Reksquote:
Dien!quote:
Zoietsquote:Op maandag 27 december 2010 13:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dien!
Wat lees ik nou, is Luctor geluctord?
Ik vind er weinig aanquote:
WIE WAT HOE LEG UITquote:Op maandag 27 december 2010 13:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dien!
Hell yeahquote:Op maandag 27 december 2010 18:26 schreef Isdatzo het volgende:
Goed. Denk ik. 't Heeft niet heel veel gedooid hier.
Hij staat bij een maat in de tuin, zal eens informeren. Wss kom ik HUEEENNKKK in het weekend wel weer tegen
. Zal ik 'm ook namens jou een biertje in z'n pens douwen?
What the H and What the F, what happend?quote:Op maandag 27 december 2010 13:33 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dien!
HUEEENNKKK is HELD.quote:Op maandag 27 december 2010 18:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hell yeah
Doe hem ook de groeten even, HUEEENNKKK is awesome.
Maak een HUEEENNKKKquote:Op maandag 27 december 2010 19:26 schreef L.no het volgende:
Ik wilde al een tijdje een kerstpop maken. Nu dat ik de kans heb gekregen, heb ik er geen zin in.
Goed plan... alleen hebben wij hier niet zoveel ruimte voor een echte HUEEENNKKKquote:
Ken je HUEEENNKKK nietquote:Op maandag 27 december 2010 19:31 schreef PieterBas het volgende:
* PieterBas heeft blijkbaar een [internetmeme gemist
Joa, ik stuur Dean wel om dat te doen en ik geef hem af en toe koffie.quote:
Fixed.quote:Op maandag 27 december 2010 19:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Joa, ik stuur Dean wel om dat te doen en ik geef hem af en toe koffie bier.
Koffie is tenminste warm. Ik kan hem wel bier geven totdat hij het warm krijgt van de alcohol, maar dan denk ik niet dat hij nog lang zin heeft om een Henk jr. te maken.quote:
Hoezo is het niet goed?quote:Op maandag 27 december 2010 19:59 schreef L.no het volgende:
Besides, geef ik hem eens koffie, is het weer niet goed.
koffie
Etc.quote:Op maandag 27 december 2010 20:06 schreef PieterBas het volgende:
Maar doe wie is Luctor.. geluctored?
Aaww...quote:
Reksquote:
Moe, lam en ziekquote:
Dien!quote:
Gelukkig nietquote:
Ik ben die sneeuw nu toch wel beuquote:
L.no!quote:
Nee hoor!quote:Op maandag 27 december 2010 21:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Ohhh.. oke.
In Curaçao is het ook zomer.
Is er sneeuw? Nee.quote:
Misschien boeit 't hem wel dat het daar nu met bakken uit de lucht komt? December is daar de natste maand van het jaar met 5 tot 10 keer zo veel neerslag als in de "zomer".quote:Op maandag 27 december 2010 21:57 schreef L.no het volgende:
[..]
Is er sneeuw? Nee.
Zomer.![]()
Net alsof het Rex zal boeien welk jaargetijde het is als het lekker warm buiten is.
Neerslag > sneeuw.quote:Op maandag 27 december 2010 21:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Misschien boeit 't hem wel dat het daar nu met bakken uit de lucht komt? December is daar de natste maand van het jaar met 5 tot 10 keer zo veel neerslag als in de "zomer".
[ afbeelding ]
Met "bakken uit de lucht" bedoel ik geen bakken zon.quote:Op maandag 27 december 2010 22:05 schreef DjRex89 het volgende:
Nee ik ben toe aan zon, zee en strand
Sneeuw > regen.quote:
Je bent toe aan een lekkere koude...quote:Op maandag 27 december 2010 22:05 schreef DjRex89 het volgende:
Nee ik ben toe aan zon, zee en strand
Daarom ook de 'Nee'quote:Op maandag 27 december 2010 22:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met "bakken uit de lucht" bedoel ik geen bakken zon.
quote:Op maandag 27 december 2010 22:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je bent toe aan een lekkere koude...
[ afbeelding ]
Boeiend wat jouw voorkeur is. Het gaat nu om het feit dat het Rex geen zin heeft in dit weer.quote:Op maandag 27 december 2010 22:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Met "bakken uit de lucht" bedoel ik geen bakken zon.
[..]
Sneeuw > regen.
Sneeuw
quote:
Het liefst op het terras in de zon maar dat zal hem niet wordenquote:
En rex heeft ook geen zin in regenquote:Op maandag 27 december 2010 22:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Boeiend wat jouw voorkeur is. Het gaat nu om het feit dat het Rex geen zin heeft in dit weer.
Oh, en zelfs als er bakken uit de lucht komt, er is meer zon daar dan hier in NL.
Voorlopig even niet neequote:Op maandag 27 december 2010 22:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het liefst op het terras in de zon maar dat zal hem niet worden
Gooi ff een datumprikker rond?quote:Op maandag 27 december 2010 22:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ah, verkeerd begrepen.
Maar da's mooi. Wanneer gaan we naar Aussiewaussieland?
Maar er is meer zon én het is een stuk warmer. Meer voordelen dan hier in NL.quote:Op maandag 27 december 2010 22:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En rex heeft ook geen zin in regen.
Wie ga je daarvoor meenemen?quote:Op maandag 27 december 2010 22:15 schreef Isdatzo het volgende:
En kappen nou of ik kom je billenkoek geven daar in kerkrade-city! BB-style!
[ afbeelding ]
En in de mensen een welbehagen.quote:
Amen.quote:Op maandag 27 december 2010 22:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En in de mensen een welbehagen.
Waarom genoegen nemen met minderquote:Op maandag 27 december 2010 22:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Maar er is meer zon én het is een stuk warmer. Meer voordelen dan hier in NL.
Zou niet durven.quote:Snap je het écht niet of wil je gewoon tegen mij in zijn?
Dat magquote:Op maandag 27 december 2010 22:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ga iig rex meenemen naar de zon. Telt dat ook?
Mag ik dan wel bij het raampje zitten in het vliegtuig?quote:Op maandag 27 december 2010 22:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ga iig rex meenemen naar de zon. Telt dat ook?
Hou eens op te rellen man, het is al goedquote:
Bekkiequote:Op maandag 27 december 2010 22:15 schreef Isdatzo het volgende:
En kappen nou of ik kom je billenkoek geven daar in kerkrade-city! BB-style!
[ afbeelding ]
quote:
Maar ook in Tasmanië hebben ze sneeuw.quote:
En de rest van Australië?quote:Op maandag 27 december 2010 23:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ook in Tasmanië hebben ze sneeuw.![]()
In Queensland hebben ze zware regenstormen, waardoor er overstromingen zijn ontstaan.quote:
Nee, maar wel regen. Gaat dus lekker glad worden vanavond.quote:
Vanaf eind Jan.afstuderenquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:35 schreef vencodark het volgende:
Wie loopt er hier eigenlijk nog écht stage? En hebben jullie ook stageopdrachten of wat?
Jawel, 1.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Afstuderen en geen stageopdrachten?
Ja.quote:
Beweeggedrag?quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja.
Ik moet onderzoek doen naar het beweeggedrag van jongeren (kort gezegd).
Ja, ik studeer Sport en Gezondheid.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Beweeggedrag?
Ik moet een scriptie, stageverslagen maken (leerdoelen om de zoveel tijd) en een stuk of wat stageopdrachten. Was dus benieuwd of dat anderen dat ook hebben.
QFTquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:02 schreef jna het volgende:
Ik weet dat ook Milou en Reks stage moeten gaan lopen vanaf februari. Verder is iedereen hier gewoon omdat het zo ontzettend gezellig is
Whutquote:Op dinsdag 28 december 2010 19:55 schreef Isdatzo het volgende:
Je bedoelt Isdatdikke1000cctweecilinder.
Dean!
Le moteur, jongequote:
Zal 't 'm vragen op oudejaarsnachtquote:Whut
Hoe is't met HUEEENNKKK?
Dikke winst!quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:46 schreef Isdatzo het volgende:
Joah.. heb er dit jaar alleen niet veel van kunnen genieten. Ongeveer anderhalve euro reparatiekosten per gereden kilometer. Ik heb iets van 1800km gereden, tel uit je winst
.
Koop dan ook een goede autoquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:46 schreef Isdatzo het volgende:
Joah.. heb er dit jaar alleen niet veel van kunnen genieten. Ongeveer anderhalve euro reparatiekosten per gereden kilometer. Ik heb iets van 1800km gereden, tel uit je winst
.
Auto'squote:
Whehehe.quote:
En hier gaat het jeuken als ik zoiets ziet.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:00 schreef Etcetera het volgende:
OehAls ik zoiets ziet, gaat het jeuken bij mij
Dan zou je juist eerder verwachten dat je letters vergeet te typen i.p.v. dat je ze te veel typt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:09 schreef Etcetera het volgende:
Heutypo verdomme.
Ik type nogal snel en heb koude vingers
Jij typt anders ook een spatie te veelquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zou je juist eerder verwachten dat je letters vergeet te typen i.p.v. dat je ze teveel typt.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:13 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben altijd al een beetje apart geweest
Aaaahw lievquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar we houden wel van je hoor!
quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij typt anders ook een spatie te veel.
</taalnazi>
Die edit.. jonge, ik bracht hem cryptischquote:Op dinsdag 28 december 2010 23:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar? Ik zie het niet.
Edit: al gevonden.
Daarom kan ik 'em eerst niet vinden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die edit.. jonge, ik bracht hem cryptisch!
Lekker, moet zelf de 3de weer beginnen. En dan gelijk "non-stop" door tot mei/juni.quote:Op dinsdag 28 december 2010 23:48 schreef Isdatzo het volgende:
Komt goed! Heb 3 dagen vrij genomen, dus hoef pas de 4e weer te beginnen (werk 32u).
Mini-kerstvakantie!
Dank je.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:00 schreef Etcetera het volgende:
C&A, Scapino, Hema, V&D en ik heb ze zelfs al bij een C1000 zien liggen
En hoeveel hoe weinig krijg je?quote:Op woensdag 29 december 2010 11:51 schreef DjRex89 het volgende:
Goedemorgen!
* DjRex89 heeft zijn stagecontract voor het afstuderen thuis liggen
quote:Op woensdag 29 december 2010 11:51 schreef DjRex89 het volgende:
Goedemorgen!
quote:Op woensdag 29 december 2010 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geslaagd voor nieuwe handschoenen.
RTV = winst voor interest en belansting / gemiddeld totaal vermogen * 100 %quote:Op woensdag 29 december 2010 12:36 schreef Milou__ het volgende:
Bij een gemiddeld eigen vermogen van 5 mln, en een gemiddeld vreemd vermogen van 3 mln met een gemiddeld rente van 8% en winst na belasting van 480.000 en een tarief voor de vennootschapsbelasting van 40%. hoeveel bedraagt de rentabiliteit van het gemiddeld totale vermogen?
....
Kan iemand helpen?
Zou je hem 1 keer uit kunnen werken?quote:Op woensdag 29 december 2010 12:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
RTV = winst voor interest en belansting / gemiddeld totaal vermogen * 100 %
Ik dacht, ik vraag het eerst in de SC anders voelen zij zich gepasseerd.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:37 schreef Isdatzo het volgende:
't Huiswerktopic is die kant op!
*wijst*
400 euro per maandquote:Op woensdag 29 december 2010 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En hoeveel hoe weinig krijg je?Verder is dat natuurlijk mooi.
Lekker manquote:Op woensdag 29 december 2010 12:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
400 euro per maandAltijd beter dan niks he
winst voor belasting en interest = winst na belasting (480.000) + belasting à 40 % van X.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
RTV = winst voor interest en belansting / gemiddeld totaal vermogen * 100 %
Valt mee hoorquote:Op woensdag 29 december 2010 12:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik dacht, ik vraag het eerst in de SC anders voelen zij zich gepasseerd.
quote:Op woensdag 29 december 2010 12:39 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
400 euro per maandAltijd beter dan niks he
Nu voelen we ons gebruiktquote:Op woensdag 29 december 2010 12:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik dacht, ik vraag het eerst in de SC anders voelen zij zich gepasseerd.
quote:Op woensdag 29 december 2010 11:51 schreef DjRex89 het volgende:
Goedemorgen!
And today, was a good dayquote:Op woensdag 29 december 2010 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geslaagd voor nieuwe handschoenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |