Is dat een subtiele manier om te zeggen dat het jurkje jouw smaak niet helemaal is?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:30 schreef V1z0R het volgende:
Kan nu ook wel m'n mening over dat jurkje geven, maar daar heb je absoluut niets aan!
Hij valt tot op de knie.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:43 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is dat een subtiele manier om te zeggen dat het jurkje jouw smaak niet helemaal is?![]()
Ik vind 'm wel leuk, al hou ik persoonlijk meer van knielange modellen.
Echt? Dan vind ik 'm geweldig. Dacht dat ie er net boven viel.quote:
Schaapquote:
Volgend jaar beterquote:
Logisch!!! Vervelend...quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:02 schreef Jagärtrut het volgende:
veel plezier in het noorden, vik!
bah, wat baal ik van het feit dat ik de duutser niet zie. Ik sanp het heel goed, en begrijp het volledig, maar ik baal wel ontzettend...
Omdat het kinderachtig is geen groenten te lustenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Broccolisoep, lekker! Maar 1 bord is maar 200 kcal dus daar mag wel wat meer bij
Waarom eet je het dan PF?
Ik ook niet *tikt hem aan*quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:17 schreef Viking84 het volgende:
Wij doen helemaal geen cadeautjes en ook al geen sinterklaas :'f ben nu in Zwolle dus de reis schiet op.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:44 schreef Jagärtrut het volgende:
En nu lig ik boven me kut te voelen, heb veel moeite met omgaan met de drukte die m'n zusjes en ouders meebrengen, en baal over de duutser en m'n toekomst en weet ik veel wat. Morgen is vast een betere dag!
Ja, ik denk ook veel aan VMW... Nogmaals heel veel sterkte, mocht je het lezen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:11 schreef sigme het volgende:
Vergeetmewelletje, dat doet me natuurlijk aan jou denken.
Ik vergeet je niet hoor! Ik hoop dat jij en je naasten de kerst goed doorkomen, zover mogelijk.
Oh, ik wil ook!quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Bounty
Speklapjes
Hoop dat je heerlijk gaat geniet Phaidra
Wij hebben lekker een cola berenburg en straks heerlijke toastjes, kaas en tucjes
Hmmm, da's ook wel weer zo wat!quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:22 schreef _aurum_ het volgende:
ik heb mijn kerstcadeautje gehad
Mijn kies rechtsachter is afgebroken toen ik een hap van een bitterkoekje nam.
Ik heb geen constante pijn, dus ik kan volgens de noodtandarts wel tot maandag wachten. Ik ben benieuwd
Of gewoon even met je handen over de kraan wrijven, werkt perfect.quote:Op zaterdag 25 december 2010 06:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zo een ijzeren zeepje van de blokker schijnt te helpen
Nee, ik moest een code hebben, maar toen ik die had ingevoerd wilde hij maar geen verbinding maken. Na 10 minuten bleek dat ik me een cijfertje vergist hadquote:Op vrijdag 24 december 2010 22:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Internet geregeld?Moest er een familielid in een schuurtje op de fiets om het internet aan te fietsen?
Wat moet ie anders dweilen dan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:14 schreef Swietje het volgende:
Mijn vader is de vloer aan het dweilen, gek.
Gewoon het kwastje een beetje natmaken en in je mascarakoker soppen!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Aaah, eyeliner is op en ik heb dat ding nooit gebruikt. En de winkels zijn natuurlijk dicht. Nou
O vet slimquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:41 schreef Laureline het volgende:
[..]
Gewoon het kwastje een beetje natmaken en in je mascarakoker soppen!
Helemaal mee eens. Kerst valt altijd tegen vind ik.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:50 schreef Viking84 het volgende:
Uitkijken naar kerst is altijd leuker dan kerst zelf. En we gaan toch uit eten bij de Chinees. De stomme
.
Ni Hao in het Stadsparkquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Welke Vik? Zijn wel meer stomme
ARme XM
Ja, weet niet, het hele massale sfeertje, de mensen die er komen, het feit dat het Chinees is, lopend buffet... het is gewoon een beetje goedkoop allemaal.quote:
Misschien vind je wel de goeie resultaten als je 'you're' ipv 'your' typtquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoe heet dat liedje van Johnny Cash "you're gonna break another heart your gonna tell another lie"
google zegt "there you go" maar dat is hem niet
Jij wilt je klasgenootje ook niet laten zienquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:26 schreef Swietje het volgende:
Flauw... mij een beetje lekker maken met een lekkere zus...![]()
Hier is niets lekkers te zien met kerst..
Ze is al jaren getrouwd met een man en ik weet niks van buitenechtelijke escapades met vrouwen, dus vermoedelijk valt er van haar niet zoveel te lerenquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:28 schreef Swietje het volgende:
Te oud? Boeiend... Op een oude fiets enzo.Alhoewel, bijna net zo oud als m'n moeder is misschien een beetje apart.
Breng me niet op ideeën!quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:29 schreef Swietje het volgende:
Dat jij 't niet weet hoeft niet te betekenen dat...
Ik heb er ook niet voor gekozenquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben meer een luxepaardje, restaurants waar ik voor eten in de rij moet staan met honderd anderen, sla ik over. Doe mij maar mooie servetten, strakke kelners, luxe gerechtjes en zilveren bestek. En dan de hele avond tafelen.
Hoe weet je dat ze lesbisch zijn? Of komen ze al tongend bij jou aan de bar staan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Geintje heur.
Ik krijg trouwens heul veul lesbische chicks aan mijn bar. Ook best leuke!
Hahaha, dat zie ik. Nou bij een deel zie ik het sowieso al. Een deel staat aan mijn bar andere vrouwen te versieren. Weer een deel geeft extra veel knipogen en fooi. En er werkt een lesbisch barmeisje dat constant versierd wordt door meisjes, dus dat lijkt mij ook wel vrij duidelijkquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze lesbisch zijn? Of komen ze al tongend bij jou aan de bar staan?.
Nee, tuurlijk niet! Ze zeggen: 'doe deze lesbo een cola en een biertje'quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze lesbisch zijn? Of komen ze al tongend bij jou aan de bar staan?.
We hebben rosébierquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:42 schreef Viking84 het volgende:
Meh bier. Echte vrouwen drinken wijn. Of rosébier, op z'n best.
* Viking84 hides voor sigme en consorten.
Ja, dat is nu de ware kerstgedachte!quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zag je de accent aigu op de 'e' van rosébier die ik speciaal voor jou deed, Vik?
Wijntje?quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:46 schreef Viking84 het volgende:
Ik drink toch eigenlijk alleen maar wijn in het gezelschap van mooie vrouwen(wat dus niet wil zeggen dat ik in het gezelschap van mooie vrouwen dús altijd wijn drink
)
Beetje vroeg hèquote:
Nachten zijn altijd goed!quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:49 schreef Jagärtrut het volgende:
jeej, ik zie de duutser de avond en nacht van dinsdag op woensdag. Dat is al heel snel!![]()
![]()
It's 5 o'clock somewhere baby!quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Beetje vroeg hè.
Er was hier vanochtend visite (ik: 'huh, wat raar, visite op kerstochtend. Oh natuurlijk, Marks vader is jarig!', ik ben echt niet zo helder vandaag
) en die vrouw kreeg ook wijn aangeboden
. Voor 17 uur 's middags kun je echt niet aan de wijn, voor zomerse dagen kan er eens een uitzondering gemaakt worden
.
Ga jij maar aan de wijn, dan kijk ik nuchter geamuseerd toe terwijl jij rare fratsen uithaaltquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een onzin!Na 12:00 kun je prima aan de wijn en zeker in het weekend en zeker tijdens feestdagen. En vandaag is beide, dussss!
in het ouderlijke huis waar de muren van papier zijn, en iedereen thuis is iets minder goed...quote:
eens.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een onzin!Na 12:00 kun je prima aan de wijn en zeker in het weekend en zeker tijdens feestdagen. En vandaag is beide, dussss!
Ach, daar word je inventief vanquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
in het ouderlijke huis waar de muren van papier zijn, en iedereen thuis is iets minder goed...
Oh in mijn familie is iedereen eh.. nou ja dat A-woord. Valt nog mee hoe ik het doequote:Op zaterdag 25 december 2010 14:57 schreef Laureline het volgende:
Pfff, bij mijn familie gaan ook altijd na het snelle kopje koffie om 11 uur 's ochtends hups, de wijnflessen al openFamilietradities
In dat kader zouden morgen mijn vader en ik samen bij de chinees moeten eten
Nom. Al kunnen tapas van alles zijn. Wat had je zoal?quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben tapas gegeten, voor de tv. Was wel superlekker, had na het ontbijt ook niks meer gehad
.
ja, div. Olijfjes, worst, aioli, pastasalade, gevulde dingetjes en zulks.quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nom. Al kunnen tapas van alles zijn. Wat had je zoal?. Bij de traiteur eea gehaald?
.
Ook met bier?quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:27 schreef V1z0R het volgende:
Heel, heel misschien daarna nog het dorp rond of naar Hoogeveen stappen.
?quote:
'Courtney Cox, I love you! You're so hot, on that show.'quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:14 schreef V1z0R het volgende:
'jews, play stupid games! Jews, that's why they're lame!'
Wehehe, hoezo dat?quote:
Oh maar daar kijk ik ook nooit naarquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:35 schreef V1z0R het volgende:
Ach, m'n ex keek nooit naar South Park en ik nooit naar Grey's Anatomy of Sex & the city.
Ik heb hier toch wel eens verteld over de Jan Smit-boxershort van de C&A van McSex toch? "Jah, gekregen voor de gein voor Sinterklaas en alles zat verder in de was"quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:22 schreef V1z0R het volgende:
Of je wordt uitgelachen omdat je een South Park boxershort aanhebt door je ONS
Ik had hem ook niet zelf gekocht hoor, heus nietquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb hier toch wel eens verteld over de Jan Smit-boxershort van de C&A van McSex toch? "Jah, gekregen voor de gein voor Sinterklaas en alles zat verder in de was"
't Ding moet toch uitquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:59 schreef V1z0R het volgende:
Ik had hem ook niet zelf gekocht hoor, heus niet![]()
Precies!quote:
Wie doet dan ook zoiets als ie nog thuis woontquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:13 schreef V1z0R het volgende:
Nee!
Haar pa tegenkomen op de gang omdat hij ook naar de WC moet, terwijl je een gebruikt condoom in je handen hebt die je weg wil gooien.
Maar Puffs lijstje is wel kerstig! Viennetta, the memoriesquote:Op zaterdag 25 december 2010 22:16 schreef Merel het volgende:
Wat een onderwerp voor Kerst dit ook..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rimpels horen erin trouwens. Ik trok net een stomme smoel, hence de ster
.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
of even met je handen langs de wasbak. Alles kan als het maar RVS is.quote:Op zaterdag 25 december 2010 06:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zo een ijzeren zeepje van de blokker schijnt te helpen
Hoe werkt dat dan? Ik weet inderdaad dat je knoflooklucht zo wegkrijgt, maar waarom is dat zo?quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:29 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
of even met je handen langs de wasbak. Alles kan als het maar RVS is.
ik weet 't niet precies. Hier staat 1 uitleg:quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:32 schreef Merel het volgende:
Hoe werkt dat dan? Ik weet inderdaad dat je knoflooklucht zo wegkrijgt, maar waarom is dat zo?
Wat grappig dat we niet wetenschappelijk kunnen bewijzen dat het werkt maar dat we het wel zo ervaren!quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:46 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik weet 't niet precies. Hier staat 1 uitleg:
http://www.ehow.com/how-d(...)el-remove-odors.html
Voel je op een gegeven moment niks meer vanquote:
One night standquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:13 schreef V1z0R het volgende:
Nee!
Haar pa tegenkomen op de gang omdat hij ook naar de WC moet, terwijl je een gebruikt condoom in je handen hebt die dat je weg wil gooien.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 22:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Kerstjurkje!Hoax! Dat ben jij niet. Waar heb je die trol met veul te dikke dijen en spek overal gelaten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rimpels horen erin trouwens. Ik trok net een stomme smoel, hence de ster
.
crap in = crap out
Iets minder dan 100 euroquote:Op zaterdag 25 december 2010 23:54 schreef Merel het volgende:
En hadden ze een leuke kerstverrassing voor je loveli?
South Parkquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:22 schreef V1z0R het volgende:
Zijn maar weinig vrouwen die South Park weten te waarderen ondanks de genialiteit er van.
Of je wordt uitgelachen omdat je een South Park boxershort aanhebt door je ONS
Blote voeten in de sneeuwquote:
Volgende binnen 36 uur innemen, dan geen probleem.quote:Op zondag 26 december 2010 08:41 schreef Chicolate het volgende:
Ik was er gisteravond opeens van overtuigd dat het zondag was, en heb toen mn pil voor zondag ingenomen. Iets van 11 uur te vroeg dus. Is dat een probleem?
Die heeft kerstvakantiequote:Op zaterdag 25 december 2010 23:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoax! Dat ben jij niet. Waar heb je die trol met veul te dikke dijen en spek overal gelaten?
Och jee... Het schijnt wel vaker voor te komen met kerst, dat wel.quote:Op zondag 26 december 2010 00:24 schreef Jagärtrut het volgende:
het eten was erg lekker. Jammer dat de avond ontaard in ruzie...
Maak er nou geen principekwestie van... Dat ze de weg niet op durven kan ik best begrijpen en jij ook wel.quote:Op zondag 26 december 2010 11:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Veel plezier uniekje.
Mijn ouders belden net, volgens mij durven ze de weg niet op. Nou, dan komen ze maar met de trein
.
Oh dat snap ik ook welquote:Op zondag 26 december 2010 11:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Maak er nou geen principekwestie van... Dat ze de weg niet op durven kan ik best begrijpen en jij ook wel.
Ja, het komt vaak voor bij ons. Ruzies zijn ons sowieso niet vreemd.quote:Op zondag 26 december 2010 10:45 schreef _aurum_ het volgende:
Komt best vaak voor Vik, te hoge familiedichtheid -> mensen die elkaar weinig zien, drank in het spel etc.
Ontbijt is kerststol met melk
Die vormt vanavond de kerstdis.quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoax! Dat ben jij niet. Waar heb je die trol met veul te dikke dijen en spek overal gelaten?
Fijn dat je er toch in slaagt iets goeds van te makenquote:Op zondag 26 december 2010 12:40 schreef Merel het volgende:
Ziet er lekker uit!
Ik heb net m'n salontafel en m'n eettafel groen geverfd. Echt een heerlijk relaxed weekend zo
Tuurlijkquote:Op zondag 26 december 2010 12:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Fijn dat je er toch in slaagt iets goeds van te maken.
Ik ga jou morgen even pm'en over werkzaken. Heb even je advies nodig. Goed?
tof! Wat voor kleur groen? Dit vraagt om een picciequote:Op zondag 26 december 2010 12:40 schreef Merel het volgende:
Ziet er lekker uit!
Ik heb net m'n salontafel en m'n eettafel groen geverfd. Echt een heerlijk relaxed weekend zo
als dat verhuurbedrijf niks heeft, dan kan je toch hertz/europcar etc benaderen?quote:Op zondag 26 december 2010 13:18 schreef Syrena het volgende:
De verhuisstress begint een beetje toe te slaanhoor net van mijn vader dat we de bus van mijn oom niet kunnen gebruiken zolang er sneeuw ligt. En er ligt zoveel, dat is niet binnen een paar dagen weg. Als het al zou gaan dooien....
En we moeten nog zoveelzowel in het huis als in de flat.
Nou ja, woensdag maar evalueren en dan evt. woningstichting bellen dat het een week later moet worden en het verhuurbedrijf naast mijn flat of zij nog een bus te huur hebben.
En nu even snel op en neer voor mijn kleding. De autist in mij draait nu gillend rondjes
Flexa noemt het Komkommerquote:Op zondag 26 december 2010 14:22 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
tof! Wat voor kleur groen? Dit vraagt om een piccie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |