Jij wilt je klasgenootje ook niet laten zienquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:26 schreef Swietje het volgende:
Flauw... mij een beetje lekker maken met een lekkere zus...![]()
Hier is niets lekkers te zien met kerst..
Ze is al jaren getrouwd met een man en ik weet niks van buitenechtelijke escapades met vrouwen, dus vermoedelijk valt er van haar niet zoveel te lerenquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:28 schreef Swietje het volgende:
Te oud? Boeiend... Op een oude fiets enzo.Alhoewel, bijna net zo oud als m'n moeder is misschien een beetje apart.
Breng me niet op ideeën!quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:29 schreef Swietje het volgende:
Dat jij 't niet weet hoeft niet te betekenen dat...
Ik heb er ook niet voor gekozenquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben meer een luxepaardje, restaurants waar ik voor eten in de rij moet staan met honderd anderen, sla ik over. Doe mij maar mooie servetten, strakke kelners, luxe gerechtjes en zilveren bestek. En dan de hele avond tafelen.
Hoe weet je dat ze lesbisch zijn? Of komen ze al tongend bij jou aan de bar staan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Geintje heur.
Ik krijg trouwens heul veul lesbische chicks aan mijn bar. Ook best leuke!
Hahaha, dat zie ik. Nou bij een deel zie ik het sowieso al. Een deel staat aan mijn bar andere vrouwen te versieren. Weer een deel geeft extra veel knipogen en fooi. En er werkt een lesbisch barmeisje dat constant versierd wordt door meisjes, dus dat lijkt mij ook wel vrij duidelijkquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze lesbisch zijn? Of komen ze al tongend bij jou aan de bar staan?.
Nee, tuurlijk niet! Ze zeggen: 'doe deze lesbo een cola en een biertje'quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze lesbisch zijn? Of komen ze al tongend bij jou aan de bar staan?.
We hebben rosébierquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:42 schreef Viking84 het volgende:
Meh bier. Echte vrouwen drinken wijn. Of rosébier, op z'n best.
* Viking84 hides voor sigme en consorten.
Ja, dat is nu de ware kerstgedachte!quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zag je de accent aigu op de 'e' van rosébier die ik speciaal voor jou deed, Vik?
Wijntje?quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:46 schreef Viking84 het volgende:
Ik drink toch eigenlijk alleen maar wijn in het gezelschap van mooie vrouwen(wat dus niet wil zeggen dat ik in het gezelschap van mooie vrouwen dús altijd wijn drink
)
Beetje vroeg hèquote:
Nachten zijn altijd goed!quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:49 schreef Jagärtrut het volgende:
jeej, ik zie de duutser de avond en nacht van dinsdag op woensdag. Dat is al heel snel!![]()
![]()
It's 5 o'clock somewhere baby!quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Beetje vroeg hè.
Er was hier vanochtend visite (ik: 'huh, wat raar, visite op kerstochtend. Oh natuurlijk, Marks vader is jarig!', ik ben echt niet zo helder vandaag
) en die vrouw kreeg ook wijn aangeboden
. Voor 17 uur 's middags kun je echt niet aan de wijn, voor zomerse dagen kan er eens een uitzondering gemaakt worden
.
Ga jij maar aan de wijn, dan kijk ik nuchter geamuseerd toe terwijl jij rare fratsen uithaaltquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een onzin!Na 12:00 kun je prima aan de wijn en zeker in het weekend en zeker tijdens feestdagen. En vandaag is beide, dussss!
in het ouderlijke huis waar de muren van papier zijn, en iedereen thuis is iets minder goed...quote:
eens.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een onzin!Na 12:00 kun je prima aan de wijn en zeker in het weekend en zeker tijdens feestdagen. En vandaag is beide, dussss!
Ach, daar word je inventief vanquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
in het ouderlijke huis waar de muren van papier zijn, en iedereen thuis is iets minder goed...
Oh in mijn familie is iedereen eh.. nou ja dat A-woord. Valt nog mee hoe ik het doequote:Op zaterdag 25 december 2010 14:57 schreef Laureline het volgende:
Pfff, bij mijn familie gaan ook altijd na het snelle kopje koffie om 11 uur 's ochtends hups, de wijnflessen al openFamilietradities
In dat kader zouden morgen mijn vader en ik samen bij de chinees moeten eten
Nom. Al kunnen tapas van alles zijn. Wat had je zoal?quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben tapas gegeten, voor de tv. Was wel superlekker, had na het ontbijt ook niks meer gehad
.
ja, div. Olijfjes, worst, aioli, pastasalade, gevulde dingetjes en zulks.quote:Op zaterdag 25 december 2010 19:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nom. Al kunnen tapas van alles zijn. Wat had je zoal?. Bij de traiteur eea gehaald?
.
Ook met bier?quote:Op zaterdag 25 december 2010 20:27 schreef V1z0R het volgende:
Heel, heel misschien daarna nog het dorp rond of naar Hoogeveen stappen.
?quote:
'Courtney Cox, I love you! You're so hot, on that show.'quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:14 schreef V1z0R het volgende:
'jews, play stupid games! Jews, that's why they're lame!'
Wehehe, hoezo dat?quote:
Oh maar daar kijk ik ook nooit naarquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:35 schreef V1z0R het volgende:
Ach, m'n ex keek nooit naar South Park en ik nooit naar Grey's Anatomy of Sex & the city.
Ik heb hier toch wel eens verteld over de Jan Smit-boxershort van de C&A van McSex toch? "Jah, gekregen voor de gein voor Sinterklaas en alles zat verder in de was"quote:Op zaterdag 25 december 2010 21:22 schreef V1z0R het volgende:
Of je wordt uitgelachen omdat je een South Park boxershort aanhebt door je ONS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |