Wat moet ie anders dweilen dan?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:14 schreef Swietje het volgende:
Mijn vader is de vloer aan het dweilen, gek.
Gewoon het kwastje een beetje natmaken en in je mascarakoker soppen!quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Aaah, eyeliner is op en ik heb dat ding nooit gebruikt. En de winkels zijn natuurlijk dicht. Nou
O vet slimquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:41 schreef Laureline het volgende:
[..]
Gewoon het kwastje een beetje natmaken en in je mascarakoker soppen!
Helemaal mee eens. Kerst valt altijd tegen vind ik.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:50 schreef Viking84 het volgende:
Uitkijken naar kerst is altijd leuker dan kerst zelf. En we gaan toch uit eten bij de Chinees. De stomme
.
Ni Hao in het Stadsparkquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Welke Vik? Zijn wel meer stomme
ARme XM
Ja, weet niet, het hele massale sfeertje, de mensen die er komen, het feit dat het Chinees is, lopend buffet... het is gewoon een beetje goedkoop allemaal.quote:
Misschien vind je wel de goeie resultaten als je 'you're' ipv 'your' typtquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hoe heet dat liedje van Johnny Cash "you're gonna break another heart your gonna tell another lie"
google zegt "there you go" maar dat is hem niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |