Ryanair vliegt vanaf Eindhoven, en ook Dusseldorf. Plebsvervoer, maar meer dan 60 euro zal het je niet kosten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Doen we. Wat zijn de vliegopties? Geld is een groter probleem dan tijd dan. Meestal is het andersom.
geinigquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
deze is ook mooi:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
60 euro voor Malta?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ryanair vliegt vanaf Eindhoven, en ook Dusseldorf. Plebsvervoer, maar meer dan 60 euro zal het je niet kosten.En Malta zelf is niet zo duur
Helaas heb ik al diner-afsprakenquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow absoluut, zowel die gene waar nog een stukje van over is .. als....
Vanaf Dusseldorf? Want niet vanaf Weeze.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ryanair vliegt vanaf Eindhoven, en ook Dusseldorf. Plebsvervoer, maar meer dan 60 euro zal het je niet kosten.En Malta zelf is niet zo duur
Dat is niet zo slim danquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Helaas heb ik al diner-afspraken
Yups. Ik ben vorige week op en neer geweest voor 53 euro.quote:
WTFquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yups. Ik ben vorige week op en neer geweest voor 53 euro.
Wanneer mag ik langskomen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
jammer dat je dat ook kwijt bent aan een dagje OV hier in NLquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dacht wel vanaf Weeze. Maar dat soort maatschappijen wisselen nogal vaak...quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vanaf Dusseldorf? Want niet vanaf Weeze.
Goed man, dan is het een koekie. Doen we. Ik ga checken en boeken, dan staat het vast. Jij kan dan he? Hoeveel dagen ben jij vrij dan?
Jij altijdquote:
Ik zie Valletta er niet bij staan, is het een andere stad?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dacht wel vanaf Weeze. Maar dat soort maatschappijen wisselen nogal vaak...
Als je iets van donderdag t/m zondag-maandag weet te boeken, is er geen probleem kerel!
Inclusief vertragingenquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jammer dat je dat ook kwijt bent aan een dagje OV hier in NL
Ik haat ryanairquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Malta, Luqa airportquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zie Valletta er niet bij staan, is het een andere stad?
dat dus en als je een béétje bagage meeneemt buiten handbagage, is vrijwel elke andere maatschappij goedkoperquote:
Barbusse's B&Bquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan wel een korte vakantie gebruiken volgend jaar![]()
En voor die prijs
En dan bij jou
Daar gaan wij het dan binnenkort eens over hebbenquote:
Andere maatschappijen beginnen met 200 euro, en dan is het nog goedkoop. KLM topt het met 950 euroquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat dus en als je een béétje bagage meeneemt buiten handbagage, is vrijwel elke andere maatschappij goedkoper
Ik heb nog geen plannen voor volgend jaarquote:
Is goed, just let me knowquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar gaan wij het dan binnenkort eens over hebbenDan wil ik ook wel eens een datumpje prikken
wtf? AirMalta vliegt volgens mij ook op Dusseldorf. Overigens kijk ik zélden naar prijzen op Schiphol, met een half uur langer reizen ben ik op Dussedorf, waar je 45min voor vertrek nog kan in checken, ipv 2uquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Andere maatschappijen beginnen met 200 euro, en dan is het nog goedkoop. KLM topt het met 950 euro
Airmalta was 230 euro voor een enkele reis, toen ik hiernaartoe vertrok...quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wtf? AirMalta vliegt volgens mij ook op Dusseldorf. Overigens kijk ik zélden naar prijzen op Schiphol, met een half uur langer reizen ben ik op Dussedorf, waar je 45min voor vertrek nog kan in checken, ipv 2u
Graag gedaan!quote:
170 euro. Is te doen.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb nog geen plannen voor volgend jaar
Volgensmij zijn er voor jou al nummertjes getrokkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:01 schreef Cue_ het volgende:
He jullie blijven van mijn plekje bij Barb af hoor
Das nog duur zelfsquote:
Bij Barb, niet op Barbquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij zijn er voor jou al nummertjes getrokken
Je zei nummertjesquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
de meesten zijn net zo besluiteloos als ik, dus voorkruipen is makkelijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij mag Barb hebben ik ga naar Malta voor de chicksquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:01 schreef Cue_ het volgende:
He jullie blijven van mijn plekje bij Barb af hoor
LOL, je zit top gear van vorige week te kijken?quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:02 schreef xFriendx het volgende:
wtf, een auto-luchtverfrisser die ruikt naar bacon
Ja. Doe er eens wat aan vriendquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de meesten zijn net zo besluiteloos als ik, dus voorkruipen is makkelijk
Voor de niet internet kijkers issie vast nieuw? (Voor mij ook trouwens..) Straks als broertje werken is maar eens opzoeken op gemist ofzo..quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOL, je zit top gear van vorige week te kijken?
+1 wil van t voorjaar ook wel lekker los gaan daarquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij mag Barb hebben ik ga naar Malta voor de chicks
Ik ben niet besluiteloosquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de meesten zijn net zo besluiteloos als ik, dus voorkruipen is makkelijk
Die hebben we hier!quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij mag Barb hebben ik ga naar Malta voor de chicks
op alle sites staat die gewoon, is nu de herhaling op bbc dan ofso? 2e kerstdag om 21u (onze tijd) is er weer een afleveringquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voor de niet internet kijkers issie vast nieuw? (Voor mij ook trouwens..) Straks als broertje werken is maar eens opzoeken op gemist ofzo..
nice, waar komen de meesten vandaan? En hoe zijn de Malteser Chicks?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |