quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben een saaie lul ja.Iedereen heeft zo zijn gebrekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe lang woon je er nu?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nah, de nachten koelen af. Vanaf april begint het feest weer
Dudequote:
Die in actie brengenquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
DudeMy dirty mind, wat doe je?
Sinds maartquote:
Maar ik moet nog etenquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iedereen heeft zo zijn gebrekenAls dat het enige zou zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Misschien eind april of begin mei dan. Deal? weekend 23 april ofzo? en dan wat daagjes erbij? Is voor mij te regelen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nah, de nachten koelen af. Vanaf april begint het feest weer
I'm feeding itquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
DudeMy dirty mind, wat doe je?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kom je hier langs, heb je gelijk trek
Oh, dat klinkt niet verkeerdquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Misschien eind april of begin mei dan. Deal? weekend 23 april ofzo? en dan wat daagjes erbij? Is voor mij te regelen.
In Cue's haar rollade?quote:
Met mij is het perfect, op vrijwel alle fronten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan was het idd niet zo erg met jou gesteld
Dat eerste vind ik het belangrijkstequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:45 schreef El_Matador het volgende:
Met mij is het perfect, op vrijwel alle fronten.
Maar ik weet niet of dat voor mijn omgeving ook geldt...
Doen we. Wat zijn de vliegopties? Geld is een groter probleem dan tijd dan. Meestal is het andersom.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt niet verkeerd
Pm de details en zo maar, ok?
Die was bijzonder lekker begreep ikquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat eerste vind ik het belangrijkste
quote:
Ow absoluut, zowel die gene waar nog een stukje van over is .. als....quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die was bijzonder lekker begreep ik
Ik moet wat, ik verveel mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |