dan moet je mij hebben, ik ben zo goed als altijd onlinequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:33 schreef Cue_ het volgende:
Waarom is er niemand op msn![]()
mensen die een leven hebben![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:35 schreef JoeBravo het volgende:
dan moet je mij hebben, ik ben zo goed als altijd online![]()
ow wacht
Hoe sliep Yuki's luchtbedden?quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dan moet je mij hebben, ik ben zo goed als altijd online![]()
ow wacht
Oh, mooie bars hebben we hier wel hoor, tis meer het publiekquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jammer, we gaan namelijk ook het interieur verbouwen op kantoor hebben we vanmiddag besloten, niet alleen maar een bar bouwen, dus zoeken we wat hippe voorbeelden
Die ligt best goed hoor, alleen zakt ie snel in vanwege de kou bij d'r thuis en dus de lucht die afkoelt en "krimpt"quote:
nope, 2 bureau's, lounge deel en een of 2 zitjes, dan is de 50m2 wel gevuld gok ikquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, mooie bars hebben we hier wel hoor, tis meer het publiekKrijg jij ook een pokertafel op kantoor?
Zeg het maar kerel!quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vet!
Wanneer kan ik langskomen?
ooh zou je een paar barren in mn PM willen gooien (zit niet op mn kantoor pc nu) dan heb ik voorbeeldenquote:
Pokertafel, PS3, voetbaltafel en darts. En bar. Ik ben verwend geloof ikquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nope, 2 bureau's, lounge deel en een of 2 zitjes, dan is de 50m2 wel gevuld gok ik
Ik had een iets scherper antwoord gehoopt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die ligt best goed hoor, alleen zakt ie snel in vanwege de kou bij d'r thuis en dus de lucht die afkoelt en "krimpt"
vergeet de plopgeluiden niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die ligt best goed hoor, alleen zakt ie snel in vanwege de kou bij d'r thuis en dus de lucht die afkoelt en "krimpt"
Ik wil graag, maar de mogelijkheid moet er zijn. Is het 's winters een beetje tof?quote:
Bar komt er misschien niet meer, maar wel een uitbreiding op de keuken, PS met fullHD beamer is al aanwezigquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pokertafel, PS3, voetbaltafel en darts. En bar. Ik ben verwend geloof ik
Verleiderlijk, maar dit is ook lekker.quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:41 schreef xFriendx het volgende:
Nu maar even de nieuwe Top Gear kijken
Oh, die heb ik niet gemerkt, misschien omdat ik wat lichter benquote:
Ik ben een saaie lul ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Nah, de nachten koelen af. Vanaf april begint het feest weerquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik wil graag, maar de mogelijkheid moet er zijn. Is het 's winters een beetje tof?
heb je Jos gezien? Is is missien lang, maar zal qua gewicht niet zoveel schelenquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, die heb ik niet gemerkt, misschien omdat ik wat lichter ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |