Minimaal 5 mm zag ik staan, als ze heel lang zijn is het ook niet praktisch meer, schijnt meer pijn te doen en pakt ook minder goed lijkt me..quote:Op zondag 2 januari 2011 12:46 schreef Pisces29 het volgende:
Moet je dan ook lange "lokken" hebben voor je gaat waxen?
minimaal 5 mm idd, en maximaal 1,5 cmquote:Op zondag 2 januari 2011 12:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Minimaal 5 mm zag ik staan, als ze heel lang zijn is het ook niet praktisch meer, schijnt meer pijn te doen en pakt ook minder goed lijkt me..
quote:Op zondag 2 januari 2011 12:49 schreef Greys het volgende:
Ik heb in elk geval erg veel respect voor zowel Dirkh als Tombolafan dat zij zich 'opofferen' om ons te voorzien van een verslag. Lef!
Ik ben geen wielrennert en ik ga eerst maar eens kijken wat Delete-me te bieden heeft. Maar een keer een full service beurtje behoort tot de mogelijkheden.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij is toch geen wielrennert? Dirk zeg me dat je niet de benen en buik/borst gaat laten doen
Stoer!quote:Op zondag 2 januari 2011 14:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben geen wielrennert en ik ga eerst maar eens kijken wat Delete-me te bieden heeft. Maar een keer een full service beurtje behoort tot de mogelijkheden.
quote:Op zondag 2 januari 2011 14:12 schreef Dirkh het volgende:
Maar een keer een full service beurtje behoort tot de mogelijkheden.
Ik lag in een deuk, ik zag mezelf daar al liggen.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:07 schreef Greys het volgende:
Durf je nu nog, Dirk?
"He looks like he just had a stroke"
Ja hey, als tombo de poes de laat doen dan moet jij toch ook minstens Dirkh Jr. er aan laten gelovenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben geen wielrennert en ik ga eerst maar eens kijken wat Delete-me te bieden heeft. Maar een keer een full service beurtje behoort tot de mogelijkheden.
Het sterke geslacht hè?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hey, als tombo de poes de laat doen dan moet jij toch ook minstens Dirkh Jr. er aan laten geloven
Ik kreeg even een rillingquote:Op zondag 2 januari 2011 15:05 schreef Greys het volgende:
"Horen de moedervlekken ook mee te komen?"
"Grapje!"
Dat spreekt voor zich, het is alleen de vraag wat ik nog meer ga laten doen.quote:Op zondag 2 januari 2011 18:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja hey, als tombo de poes de laat doen dan moet jij toch ook minstens Dirkh Jr. er aan laten geloven
Heeft Paddo nog wensen?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich, het is alleen de vraag wat ik nog meer ga laten doen.
whehehe visualsquote:Op zondag 2 januari 2011 18:55 schreef Smijn. het volgende:
[ afbeelding ]
Omdat als je met zo'n :
[ afbeelding ]
bos haar geboren bent,
Je van onder nou eenmaal ook aardig bedeeld bent en ik slecht tegen scheren kan.
[ afbeelding ]
Godver ik verslik me bijnaquote:
Als ze veurum harsen, moet je ook op de knieën. Kwestie van iets meer harsquote:Op zondag 2 januari 2011 19:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb ooit es op tievie gezien hoe ze "achterom" harsen.
Als ik jou was zou ik een zwemband meenemen voor de terugweg Dirk
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als ze veurum harsen, moet je ook op de knieën. Kwestie van iets meer hars![]()
Oh ik ga zo dood.
Beetje pijn kunnen we wel hebben, de eerste schaamte... dat wordt ff slikken.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Tis vast maar efkes, die pijn.
En daarna kun je de blits gaan maken als PolderTravestiet
Wat ik dan weer een beetje zielig vind... straks ben je zo mooi glad en kun je er niet mee pronken op straat.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als ze veurum harsen, moet je ook op de knieën. Kwestie van iets meer hars![]()
Oh ik ga zo dood.
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Beetje pijn kunnen we wel hebben, de eerste schaamte... dat wordt ff slikken.
En jij bent wel heel erg plattelands, gladde mannen zijn niet perse travoJa, ik trek er wel een kort jurkje bij aan en witte kousjes, maar dat maakt me nog geen travo.
Niet eens een webcam mee?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:36 schreef Cat22 het volgende:
Dus je moet maar veel foto's maken voor ons.![]()
![]()
Mag ook, daar doe ik niet moeilijk over.quote:
Kan hem niet bekijkenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:44 schreef Greys het volgende:
Dirkh, als je op Brazilian Wax youtjoept (heb je vast al gedaan) dan zie je heel veel filmpjes waarbij het hoofd van het 'slachtoffer' gefilmd wordt tijdens de behandeling. Om deze moest ik echt heel hard lachen
Bij mij doet 'ie het gewoon. Hij is best wel grappig.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kan hem niet bekijken
Sony music entertainment beperking
Als je op de tekst er onder klikt doet ie het volgens mij sowieso.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kan hem niet bekijken
Dan klik je op 'bekijken met Youtube'.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kan hem niet bekijken
Nu welquote:Op zondag 2 januari 2011 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je op de tekst er onder klikt doet ie het volgens mij sowieso.
Johhquote:Op zondag 2 januari 2011 19:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan klik je op 'bekijken met Youtube'.
Jaaa, die kijk ik ook netquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |