Boyzillian toch?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij is toch geen wielrennert? Dirk zeg me dat je niet de benen en buik/borst gaat laten doen
Dirk staat altijd in volle glorie bij de eerste zonnestraal in z'n Speedo, dus wie weet, een glad buikjequote:Op zondag 2 januari 2011 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij is toch geen wielrennert? Dirk zeg me dat je niet de benen en buik/borst gaat laten doen
Ik ken al die termen nietquote:
Waxen en dan ook nog een Speedo dragen!quote:Op zondag 2 januari 2011 12:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dirk staat altijd in volle glorie bij de eerste zonnestraal in z'n Speedo, dus wie weet, een glad buikje
Minimaal 5 mm zag ik staan, als ze heel lang zijn is het ook niet praktisch meer, schijnt meer pijn te doen en pakt ook minder goed lijkt me..quote:Op zondag 2 januari 2011 12:46 schreef Pisces29 het volgende:
Moet je dan ook lange "lokken" hebben voor je gaat waxen?
minimaal 5 mm idd, en maximaal 1,5 cmquote:Op zondag 2 januari 2011 12:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Minimaal 5 mm zag ik staan, als ze heel lang zijn is het ook niet praktisch meer, schijnt meer pijn te doen en pakt ook minder goed lijkt me..
quote:Op zondag 2 januari 2011 12:49 schreef Greys het volgende:
Ik heb in elk geval erg veel respect voor zowel Dirkh als Tombolafan dat zij zich 'opofferen' om ons te voorzien van een verslag. Lef!
Ik ben geen wielrennert en ik ga eerst maar eens kijken wat Delete-me te bieden heeft. Maar een keer een full service beurtje behoort tot de mogelijkheden.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Stoer!quote:Op zondag 2 januari 2011 14:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben geen wielrennert en ik ga eerst maar eens kijken wat Delete-me te bieden heeft. Maar een keer een full service beurtje behoort tot de mogelijkheden.
quote:Op zondag 2 januari 2011 14:12 schreef Dirkh het volgende:
Maar een keer een full service beurtje behoort tot de mogelijkheden.
Ik lag in een deuk, ik zag mezelf daar al liggen.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:07 schreef Greys het volgende:
Durf je nu nog, Dirk?
"He looks like he just had a stroke"
Ja hey, als tombo de poes de laat doen dan moet jij toch ook minstens Dirkh Jr. er aan laten gelovenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ben geen wielrennert en ik ga eerst maar eens kijken wat Delete-me te bieden heeft. Maar een keer een full service beurtje behoort tot de mogelijkheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |