Wel grap. Of jij kan niet lezen cq. bent kort van memorie.quote:
die gaan om 17:30 geloof ikquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat mijn username Mexacaantje. was.
Dromen over je usernamequote:Op vrijdag 24 december 2010 16:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja hallo weet je hoe kut ik dat vond.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:29 schreef Geo3kant het volgende:
[..]je doet mee voor meest nutteloze kut opmerking van de dag
Mwah, die staat al in mn sigquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:29 schreef Geo3kant het volgende:
[..]je doet mee voor meest nutteloze kut opmerking van de dag
Tot half 10 ofzoquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:28 schreef Stuart het volgende:
Tot hoe laat is het eigenlijk vanavond
Ik maak gewoon veel los bij de vrouwtjesquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nopequote:Op vrijdag 24 december 2010 16:30 schreef Swomp het volgende:
is er ook ergens een stream waar live the opposites te volgen zijn ?
Of eentje van het 18 septemberplein ?
Ik ookquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik maak gewoon veel los bij de vrouwtjes
Ja als je met mij meegaat dan kan je het zien.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:30 schreef Swomp het volgende:
is er ook ergens een stream waar live the opposites te volgen zijn ?
Of eentje van het 18 septemberplein ?
GESEHEN OP WERCHTERquote:
Ik mag met U meequote:Op vrijdag 24 december 2010 16:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja als je met mij meegaat dan kan je het zien.
Koop sneeuwschoenen!quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:31 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ik mag met U mee!!!?
maar, ik kom hier niet weg uit Limburg
Leer fietsen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:31 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ik mag met U mee!!!?
maar, ik kom hier niet weg uit Limburg
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:31 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ik mag met U mee!!!?
maar, ik kom hier niet weg uit Limburg van mijn kamer
Ik ben maar 1.75 ofzo.... die sneeuw komt to aan mijn hoofdquote:
Er zijn geen schaatsen in mijn maatquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moet binnenkort even schaatsen kopen
Je bent te klein voor mij.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:32 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ik ben maar 1.75 ofzo.... die sneeuw komt to aan mijn hoofd
Zo veel sneeuw kan er niet liggenquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:32 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ik ben maar 1.75 ofzo.... die sneeuw komt to aan mijn hoofd
JE WEET WAT ZE ZGGEN OVER GROTE VOETENquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er zijn geen schaatsen in mijn maat
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:31 schreef djkoelkast het volgende:
Wat zijn die opposites slecht live![]()
Niet dat ze niet live goed zijn, maar dit was drama, gewoon een beetje schreeuwen en de schuif naar beneden doen
Ik heb nog wel schaatsenquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moet binnenkort even schaatsen kopen
Ga jij maar eens naar Alaska.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo veel sneeuw kan er niet liggen
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
JE WEET WAT ZE ZGGEN OVER GROTE VOETEN
Hoezo nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
In Nederland kwam de sneeuw in januari 1987 op Terschelling tot circa 80 cm, de grootste sneeuwhoogte in Nederland.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ga jij maar eens naar Alaska.
>48?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die hebben grote schoenen/sokken nodigquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja, die hebben alles groot!quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ze houd me al de hele week aan het lijntje...quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zelfs vandaag gaat ze door met koelbloedig mannen elimineren
http://3fmfan.nl ?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:33 schreef Diaan73 het volgende:
Wat is ook alweer het linkje dat je kunt terugzien welke band wanneer op de radio is geweest?
Enige zekerheid die we hebben is dat we allemaal dood gaan.quote:
3fmfan.nlquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:33 schreef Diaan73 het volgende:
Wat is ook alweer het linkje dat je kunt terugzien welke band wanneer op de radio is geweest?
Ben je een reusquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
58.5 is een nogal onmogelijke maat
True.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:35 schreef Bellatrix het volgende:
Nouja je kunt alles zeggen over hem maar dit is tenminste wel goed live.
Vertel mij wat.. Ben diep door het stof gegaan vannacht en ik kwam niet verder dan dat ik 1000 piek moest dokkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:34 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ze houd me al de hele week aan het lijntje...
Pics van de schoenen!quote:
Hoe kun je dan zulke grote voeten hebbenquote:
Groen is het al de hele weekquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:35 schreef naatje_1 het volgende:
VANDAAAG IS BLAUW, DE KLEUR VAN DE SMURFEEEN!
Omdat het kanquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe kun je dan zulke grote voeten hebben
Lucille groenquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:36 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Groen is het al de hele week
VEILING TV GROEN!!!!!
Marco moet meer instrumentale nummers opnemenquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
Wat zit er toch weer veel zang in dit nummer
Volgens mij waait die sneeuw van daken bij piazaquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
Het sneeuwt daar weer , brrrrrr
<<Iets met smaakt..>>quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:37 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ze hebben we een zooitje kutartiesten opgetrommeld daar zeg. Opposites, Marco B. Alain Clark
Vast welquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:37 schreef Yurithemaster het volgende:
als hij maar geen kerstmis gaat zingen
Dochtersquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:37 schreef Yurithemaster het volgende:
als hij maar geen kerstmis gaat zingen
Komen eraan!quote:
De foks.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Kwam net trouwens deze Twitter tegen:
http://twitter.com/#!/conniemeijer
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat nou geen sfeer in Eindhoven.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Voor het eerst deze weekquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mensen die nooit in EHV komen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voor het eerst deze week
Sommige mensen moeten gewoon geen Twitter nemen. Die hebben gewoon geen kut te vertellen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Kwam net trouwens deze Twitter tegen:
http://twitter.com/#!/conniemeijer
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Faal ?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:40 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
De eerste paar dagen waren dan ook wel sfeerloos hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn kat zou nog leuker twitteren.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:40 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten gewoon geen Twitter nemen. Die hebben gewoon geen kut te vertellen.
Nou genoeg gezien om er niet heen te hoeven gaan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mensen die nooit in EHV komen.
Dit is de enige dag dat er ook niet-Eindhovenaren naartoe komen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voor het eerst deze week
Woon jij in het zelfde dorp als Dagoduck ?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:41 schreef djkoelkast het volgende:
Ze moeten die tent in Den Helder zetten, dan heb je pas geen sfeer, echt kouwe kutkikkers hier
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, dat zijn 10,10 pixels rozen voor deluna x 150
Die van mij zijn groter x150quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, dat zijn 10,10 pixels rozen voor deluna x 150
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:42 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Dit is de enige dag dat er ook niet-Eindhovenaren naartoe komen.
bullshit.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voor het eerst deze week
ook bullshitquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:42 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Dit is de enige dag dat er ook niet-Eindhovenaren naartoe komen.
Den Helder is een stadquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Woon jij in het zelfde dorp als Dagoduck ?
Gatvallen gaat zeker gebeuren. En niet alleen door de gladheid.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:42 schreef naatje_1 het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)nders-tijdens-Kerst/
voor de zwarte gat vallers
3fm.nl ?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:43 schreef gerbenp het volgende:
Ik schakel maar nu tussen de audio en tv stream, heb geen zin in de headlines
Sterkte gewenst danquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Den Helder is een stadNee ik woon er vlakbij, wel dezelfde gemeente en gezien ik zelf dj ben: leer mij het volk hier kennen.
Ernie op zn engels i Eurnie!quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:43 schreef djkoelkast het volgende:
Eurnie?![]()
Dan is het ook Beurt.
Sukkels.
Draai al een hele tijd niet meer op locatie maar alleen nog in de studio, dan heb je er geen last vanquote:
Dank.quote:
mobiel?quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:43 schreef Pino112 het volgende:
Godverdomme kanker op met je rozen in die spoiler.
Zat een beetje verkeerd te quotenquote:
En nu dus weerquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zat een beetje verkeerd te quoten
Hack zijn pc over een weekquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:44 schreef miieejj het volgende:
waar kan ik die filmpjes vinden die gerard ekdom maakt met z'n gsm ?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:43 schreef Pino112 het volgende:
Godverdomme kanker op met je rozen in die spoiler.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:45 schreef gerbenp het volgende:
Het zou een stunt zijn als Postalgold 450 euro doneerde. Dat zou echt fantastisch zijn.
Het zou een stunt zijn als Postalgold 450 euro doneerde. Dat zou echt fantastisch zijn.
Jazeker! Wat een wonder!quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hij zong dat ze uit hun naatje gingen.
Guano Apes - Lords Of The Boardsquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb zin in snowboardennnnnnnnnnnnnn
Ze draaien shifts en wisselen elkaar dus afquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:45 schreef Aalbers het volgende:
zitten die gasten evenveel achter de microfoon? Elke keer als ik kijk zit Coen er achter
Ja ik ben chagrijnig. Ik reageer het af op jullie.quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zelfs vandaag gaat ze door met koelbloedig mannen elimineren
quote:Hallo!
Dank voor je bericht.
We zijn gestopt met het aannemen van veilingitems. De veiling van Serious
Request is mede dankzij jullie enthousiasme een groter succes dan ooit. Op
www.3fm.nl/veiling<http://www.3fm.nl/veiling> staan nog steeds een heleboel
leuke items om op te bieden!
Tot ziens en tot volgend jaar,
Groeten van Team Veiling
Dat is al meerdere keren geroepen hoorquote:
lekker op tijd manquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:46 schreef MadMaster het volgende:
Toch nog even dit:
Bied ik net de voetbalschoenen van Wesley Sneijder en Raphael v/d Vaart aan bij Serious Request voor de veiling, krijg ik dit terug:
[..]
![]()
Iemand anders een paar honderd Euro over voor deze schoenen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Reacties per PM...
Veilingitems staat er soms tot januari nog op!quote:
Ze hadden beter de schoenen van Robben kunnen veilen, die zijn nog als nieuwquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:46 schreef MadMaster het volgende:
Toch nog even dit:
Bied ik net de voetbalschoenen van Wesley Sneijder en Raphael v/d Vaart aan bij Serious Request voor de veiling, krijg ik dit terug:
Ja, best wel.quote:
Giel!quote:
Ja, ze vragen ook nog steeds om te veilen items, die lopen namelijk tot 3 januari.quote:
Harteloos. Je maakt me verdrietigquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik ben chagrijnig. Ik reageer het af op jullie.
Wikipedia heeft een schemaquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:48 schreef Aalbers het volgende:
is ergens dat schema te zien wie wanneer draait?
ja, lopen tot eind januari - had ie ze lekker begin van deze week moeten aanbiedenquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Veilingitems staat er soms tot januari nog op!
Dat wist ik niet!quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee kneus, en dat weet je ook wel. Postgeilende mongool.
JANKEN DANquote:Op vrijdag 24 december 2010 16:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Harteloos. Je maakt me verdrietig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |