Google eens op "Piles" bij afbeeldingen met filter uitquote:
Lelijk niet echt, maar je moet er van houden. MM is lelijker. En ze heeft wel attitude, waar ik niet zo van houquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is die ook zo lelijk en vervelend ?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:47 schreef borisz het volgende:
Achter de schermen gaat ze even nou ja u weet wel.
Eens eens maar ze stotterde wel maar lichtjesquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:47 schreef alors het volgende:
okay ik ga ff zappen dom kutwijf, nu stottert ze ook opeens niet, het is gewoon een act voor aandacht, kutwijf
goed bezigquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Gezien de domeinnaam lijkt me dat redelijk voor de hand liggend
quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Gezien de domeinnaam lijkt me dat redelijk voor de hand liggend
Daar kwam ik jaren later achter jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Google eens op "Piles" bij afbeeldingen met filter uit
Skiddily opaquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:47 schreef matthijst het volgende:
Nou... Ze heeft een kop als een freggle, met de neus van Blossom en de stem van een of andere dronken Ierse opa.
Doe maar niet, zometeen krijg ik weer een notequote:Op vrijdag 24 december 2010 15:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Google eens op "Piles" bij afbeeldingen met filter uit
HAhahha pino zit in de famfarequote:Op vrijdag 24 december 2010 15:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog gespeeld met de muziekvereniging, goede shit.
Stil nouquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], jij hebt je gewoon naar de site vernoemd
Ik kwam op jouw site uit door te googlen op "Piles 3fm" toen typte ik een keer perongeluk alleen Pilesquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar kwam ik jaren later achter ja
Ik ben Piles, van Cow&Chicken
quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:49 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Soundchecken heeft bij dat Montrealgeval toch geen effect. Het klinkt sowieso nergens naar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |