jij ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:58 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga maar eens een filmpje kijken ofzo!
Fijne kerst allemaal!
toen jij zei date en 2e kerstdag kreeg ik een herinnering binnen van een date op een 2e kerstdagquote:
Aaaah that's cute.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
toen jij zei date en 2e kerstdag kreeg ik een herinnering binnen van een date op een 2e kerstdag
Wanneer was het geëindigd dan?quote:
ik bedoelde van het begon cute die dagquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wanneer was het geëindigd dan?
Ik sport al een weekje niet meer, damn griep/verkoudheidquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:00 schreef xFriendx het volgende:
Hoi weer allemaal
Sporten zit er weer op, nog even vlak voor kerst(hoewel ik morgen wil hardlopen en zondag weer fitnessen, dus ik kan flink door eten
)
ik ben positief... niks meer van vroeger waar ik mee zit of depri van zou wordenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:03 schreef vencodark het volgende:
Oh wacht, dat is natuurlijk niet zo positief. Positieve energie!!![]()
Ik kwam er ook niet echt aan toe, iig het fitnessen, omdat ik het niet fijn vond in de avond nog over gladde wegen te rijden. Ben nog wel gaan hardlopen, zou het dan glad worden kon ik gewoon naar huis lopen zonder schade.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:05 schreef STING het volgende:
[..]
Ik sport al een weekje niet meer, damn griep/verkoudheid
Dat begreep ik.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
ik bedoelde van het begon cute die dag
dit is wel al 5 jaar terug ofzo.....
Ooh dat is wel beter natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben positief... niks meer van vroeger waar ik mee zit of depri van zou worden
Nee, ook al moet ik ook eerlijk zeggen dat ik het alweer vergeten was tot jij er nu over begint.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
had je dat album nog gevonden vraag ik me ineens af?
Ik heb al een maand niet meer gezwommen of buikspieroefeningen gedaan. Damn geen-zinneritus!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:05 schreef STING het volgende:
[..]
Fitness wel altijd nog, maar nooit zin om daarna te gaan cardio'enquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb al een maand niet meer gezwommen of buikspieroefeningen gedaan. Damn geen-zinneritus!
spamquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:08 schreef Cue_ het volgende:
Ik kreeg een kerstmail van iemand die ik niet ken (denk ik)
arme skillz.. maakt iemand eens weer echte hiphop en dan vergeten ze hem gewoonquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ook al moet ik ook eerlijk zeggen dat ik het alweer vergeten was tot jij er nu over begint.
Het ligt niet aan hem, het ligt aan mij.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
arme skillz.. maakt iemand eens weer echte hiphop en dan vergeten ze hem gewoon
Maar dan doe je iig iets!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:08 schreef Sanchos het volgende:
Ik
[..]
Fitness wel altijd nog, maar nooit zin om daarna te gaan cardio'en
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:05 schreef STING het volgende:
[..]
Voelt goed, is ook niet altijd zo geweest namelijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:07 schreef vencodark het volgende:
Dat begreep ik.
Ooh dat is wel beter natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |