Ik heb sommige dingen ook besproken met mensen die er toendertijd mee te maken hadden zegmaar als verwerking... ik ben echt veranderd van een gefrustreerd jongetje naar een vrolijke ventquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, het jammere is dat ik dat dus jaren gedaan heb, en dat backfired een beetje. Maar ik heb voor mijn doen een heel grote stap al gezet door dit in gang te zetten, en vanaf nu ga ik er iig mee aan de slag.
quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef vencodark het volgende:
Er werd mij vorige keer door een cliënt van stage gevraagd of ik soms zwanger was.![]()
![]()
Dat wil ik ook op den duur doen, mijn ouders bijvoorbeeld. Maar op dit moment nog niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb sommige dingen ook besproken met mensen die er toendertijd mee te maken hadden zegmaar als verwerking... ik ben echt veranderd van een gefrustreerd jongetje naar een vrolijke vent
Maar dat haalt bij lange na de 5 kilo nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal er bij jou eens wat afhakken
Wat een botte boerquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef vencodark het volgende:
Er werd mij vorige keer door een cliënt van stage gevraagd of ik soms zwanger was.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar dat haalt bij lange na de 5 kilo niet
Nah ja, hij vroeg het heel voorzichtig: "Goh, ik wil je niet beledigen en het is nogal een persoonlijke vraag maare...ben jij soms zwanger"?quote:
Groepslessen helpen wel ja, toch een soort van sociale druk/peer pressurequote:Op vrijdag 24 december 2010 14:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat weet ik. Elke week gaan heb ik gewoon geen zin in, zeker als ik niet verplicht ben zeg maar.
En afhankelijk moet ik ook niet zijn. Zal straks, wanneer zij echt verhuisd is, eens kijken wat er nog voor opties zijn hier in de buurt.Bijv. Zumba. Moet iig wel iets hebben waar ik langzaam ook van afval en wat wekelijks 'moet'. Dus niet ene keer wel en dan weer niet.
Als je foto's zie en hoe je hier post, kan ik me altijd zo slecht voorstellen dat jij niet goed in je vel zit, is dat raar of hebben meer mensen dat met jou?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat wil ik ook op den duur doen, mijn ouders bijvoorbeeld. Maar op dit moment nog niet.
Eerst wil ik lekkerder in mijn vel zitten en een andere kijk op dingen hebben, om wat dat betreft sterk in mijn schoenen te kunnen staan.Een beetje op weg naar je echte zelf zijn is het eigenlijk. Wat klinkt dat zweverig.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat wil ik ook op den duur doen, mijn ouders bijvoorbeeld. Maar op dit moment nog niet.
Eerst wil ik lekkerder in mijn vel zitten en een andere kijk op dingen hebben, om wat dat betreft sterk in mijn schoenen te kunnen staan.Een beetje op weg naar je echte zelf zijn is het eigenlijk. Wat klinkt dat zweverig.
gaat ook nergens over om dat te vragen.....quote:
Dat is het mooie van fok.. daar kan je haast geen beeld op bouwenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als je foto's zie en hoe je hier post, kan ik me altijd zo slecht voorstellen dat jij niet goed in je vel zit, is dat raar of hebben meer mensen dat met jou?
Posten en foto's zeggen niet altijd wat over je mentale conditie he.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als je foto's zie en hoe je hier post, kan ik me altijd zo slecht voorstellen dat jij niet goed in je vel zit, is dat raar of hebben meer mensen dat met jou?
Daarom, ik heb dat nodig.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:28 schreef STING het volgende:
[..]
Groepslessen helpen wel ja, toch een soort van sociale druk/peer pressure
dan zak je toch spontaan door de grondquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef vencodark het volgende:
![]()
Och, je hoort zoiets niet te vragen nee. Maar ik kan best snappen dat hij het vermoedde.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:29 schreef Murmeli het volgende:
gaat ook nergens over om dat te vragen.....
als je flink zwanger bent en de grond niet stevig is, wel jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
dan zak je toch spontaan door de grond
Ik heb wel zelfvertrouwen op bepaalde vlakken en ben ook wel iemand die stevig in haar schoenen staat, maar ik ben niet echt een open boek nee. Ook iets wat ik echt wil veranderen overigens.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
en dan een hoop van die cliché wijsheden lezen hequote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo lief nee. Was niet boos ofzo hoor, maar ik dacht wel van:quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
dan zak je toch spontaan door de grond
Nadeel van groepsgedoe vind ik dat stel je dinsdagavond 7 uur moet, maar je trein heeft vertraging of file, dat je dan dus niet mee kan doen en dan meteen misschien een hele week over slaat.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:28 schreef STING het volgende:
[..]
Groepslessen helpen wel ja, toch een soort van sociale druk/peer pressure
En hoe leuk ze het ook inpakken, het blijft een kutvraagquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, je hoort zoiets niet te vragen nee. Maar ik kan best snappen dat hij het vermoedde.
dan nog! Ik vraag dat echt nooit! Heb wel eens echt zeker geweten dat iemand zwanger was, en toen ook niets gezegd. en later in het gesprek bleek dus ook dat ze niet zwanger was. Toen was ik echt blij dat ik mn snater had gehoudenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, hij vroeg het heel voorzichtig: "Goh, ik wil je niet beledigen en het is nogal een persoonlijke vraag maare...ben jij soms zwanger"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |