welke dag is dat?quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We hebben altijd de TOP SR nog! En volgende week kan je op kxradio luisteren naar een marathonuitzending van Stenders en Siebelink! 25 uur door Stenders en 20 door Siebelink en Stenders samen! (Stenders zit 25 jaar int vak, Siebelink 20)
Ja, kan me nie schele! Ik wil Gerard! GERARD EN COEN!quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We hebben altijd de TOP SR nog! En volgende week kan je op kxradio luisteren naar een marathonuitzending van Stenders en Siebelink! 25 uur door Stenders en 20 door Siebelink en Stenders samen! (Stenders zit 25 jaar int vak, Siebelink 20)
quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tijd van komen en een tijd van gaan
Zo van de klok af.quote:
dag?, dagen! Direct na serious request tot aan oud en nieuw volgens mij. Oh wacht, dit ging over seriousrequest top 2000quote:
Die heeft een eigen topic! Daar gedulden ze 0,0 posts zoals hierquote:
Deze is best leuk , als de postgeilertjes weg zijn.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mooi, ben op zoek naar een vast slowchat topic
Ik heb een CD van ze.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Run DMC, deze stond op een van mijn eerste Hitzones.
25 uurs marathon had ik t obverquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:51 schreef StephanL het volgende:
[..]
dag?, dagen! Direct na serious request tot aan oud en nieuw volgens mij.
Misschien blijf ik hier ook wel hangenquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Deze is best leuk , als de postgeilertjes weg zijn.
En zijn waalwijker, porsche en co. verdwenenquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:53 schreef Dagoduck het volgende:
Dan komen 3rdrock&Hans ook weer wat vaker..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |