Jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:39 schreef DarkElf het volgende:
en ik zat weer door een slotje heen he?
quote:
quote:
2 blinde kipjesquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:39 schreef DarkElf het volgende:
en ik zat weer door een slotje heen he?
Dat soort kipjes zijn ook te oud voor de slachtquote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:46 schreef Bluezz het volgende:
Ow ja text only he, ik zie het niet, tnx Pee
Goed nieuws, DEquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:47 schreef DarkElf het volgende:
uitslagen van Nefro: nierfunctie stabiel!en alle andere waardes waren goed genoeg dus hoef pas weer in mei terug
quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:48 schreef Bluezz het volgende:
Oh wat een zorg minder Elf![]()
Wat een tof lichaam heb je
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:50 schreef DarkElf het volgende:
Nieren functioneren op 60% maar als dat stabiel blijft ben ik allang blij![]()
en ze heeft ook even de pancreas- en leverwaardes laten nazien en die waren allemaal goed genoeg. dus das ook een geruststelling.
Jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:53 schreef Bluezz het volgende:
Volgens mij functioneren jouw en golfers nieren ongeveer even goed/slecht![]()
Toch een band
klopt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:01 schreef Bluezz het volgende:
Ja snap ik dat het maar een deel v/h verhaal is hoor, das bij g ook zo. Het gaat ook om de rest v/h plaatje.
lekker toch?quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:01 schreef Bluezz het volgende:
Gadverdamme wat is het stilNiet eens telefoon
Jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
klopt.ingewikkeld allemaal hoor lichamen.
wel knap hoe dingen allemaal werken , altijd al boeiend gevonden.
dan ga je zelf mensen opbellen die laatst iets hebben laten doen door jullie artsen: hallo met ***, hoe gaat het nu met u?quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, want de dag duurt dan zo langgggggg
Extra service van het ziekenhuisquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dan ga je zelf mensen opbellen die laatst iets hebben laten doen door jullie artsen: hallo met ***, hoe gaat het nu met u?
D_Hquote:
Oh ja hilarisch gaat dat wordenquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:13 schreef DarkElf het volgende:
dan ga je zelf mensen opbellen die laatst iets hebben laten doen door jullie artsen: hallo met ***, hoe gaat het nu met u?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:25 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Wensboom hier in ziekenhuis. Prioriteiten stellen hè
Ik vind dat je héél goed bent bezig geweest en tot april? Mwoah, no problem, heb je nog tijd zatquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:16 schreef Stereotomy het volgende:
En had vandaag niet hoeven te komen, begeleider is thuisgebleven vanwege de sneeuw (geen bonuspunten)
Oh en een dreigmail van het onderwijsbureau gehad dat ik nog een opdracht moet inleveren vóór April (Isa, de opdracht waarvan ik tegen je zei in oktober 'dit weekend ga ik het echt echt echt afmaken') dus tja
Maar ik geloof dat ik het grootste gedeelte van 2010 wel goed bezig ben geweest met mezelf en met de studie.
*mijmert*
quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:43 schreef Isabeau het volgende:
P, zo'n ambilight tv lijkt me supergaaf! Goede keuze
Lekker bestellen danquote:En de boeken die ik wel wilde (goddelijke huisvrouw van Nigella ed) hadden ze nu niet, dus moet ik dan eerst bestellen.
Nou heb ik Channel no. 5 vandaag even geroken met mijn moeder in gedachten, maar ik denk dat het te zwaar is voor haar. Ik had ook een ander geurtje in handen, wat lichter en misschien is dat meer wat voor haar. Die eerste ken ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:47 schreef Stereotomy het volgende:
Isa: Shalimar van Guerlain iets voor je moeder? Anders Chanel no. 5, altijd goed
Maar mijn heupen!quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:48 schreef PdeHoog het volgende:
Lekker bestellen dan![]()
Tof boek dat hoor
Wat een oma-fles bij zo'n jonge donkere schone.quote:
Zeik nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar mijn heupen!
Jij nog gefeli met je kilo's omlaag
Oh okee, Shalimar is ongeveer even zwaar.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou heb ik Channel no. 5 vandaag even geroken met mijn moeder in gedachten, maar ik denk dat het te zwaar is voor haar. Ik had ook een ander geurtje in handen, wat lichter en misschien is dat meer wat voor haar. Die eerste ken ik helemaal niet.
Dat kookboek wat CF had (die er natuurlijk niet is) leek me ook al zo prachtig. Iets van 1001 nacht oid.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:51 schreef PdeHoog het volgende:
Zeik nietJe hoeft toch niet alles te maken en elke dag te eten
En thnx
Ik ben er ook erg blij mee. Zal morgen wel weer hoger zijn
Shalimar is idd de moeder-parfum van alle moderne parfums. Samen met No 5 van Chanel, dat wel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een oma-fles bij zo'n jonge donkere schone.
Ik heb nu iets op wat ik zelf ook wel erg lekker vind! Alleen weet ik de naam niet meer. De fles was jong & hip & modern met iets van jute aan de buitenkant. En het stond in de Calvin Klein hoekquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:52 schreef Stereotomy het volgende:
Shalimar is idd de moeder-parfum van alle moderne parfums.
Ah kijk, dat ziet er ook goed uitquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:54 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Of anders Estee Lauder - White Linen. Doet het altijd goed op moeders.
Diesel - Fuel for life for her?quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nu iets op wat ik zelf ook wel erg lekker vind! Alleen weet ik de naam niet meer. De fles was jong & hip & modern met iets van jute aan de buitenkant. En het stond in de Calvin Klein hoek
Oh ja, Diesel volgens mijquote:
Tja al die jaren weinig studievoortgang, maar wel voortgang in heeeele andere gebieden van het menselijk bestaan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, Diesel volgens mijlol! Hoe wéét je dat nou.
Middag Olequote:
Mijn bioritme is al weken van slagquote:
Dat laatste. Steek echt tot in de kern van het vlees en kijk dan hoe hoog ie oploopt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:59 schreef Isabeau het volgende:
Nog even een culinaire vraag voor ik het vergeet! Zo'n vleesthermometer, steek je dat er helemaal in en laat je het dan de hele tijd zitten? Of prik je zo nu en dan het vlees aan om te zien of het al gaar is?
Dank je welquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:08 schreef golfer het volgende:
Dat laatste. Steek echt tot in de kern van het vlees en kijk dan hoe hoog ie oploopt.
Ik denk dat zo'n vleesthermometer ook gaat smelten als je hem de hele bereiding in de oven laat zitten Isaquote:
Claudia Roden - 1001 smakenquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat kookboek wat CF had (die er natuurlijk niet is) leek me ook al zo prachtig. Iets van 1001 nacht oid.
Die! Die hadden ze dus ook niet in de kast, maar dat lijkt me wel een supermooi boek.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:09 schreef golfer het volgende:
De paddenstoelrisotto-voorbereidingen voor vanavond zijn alweer gedaan.
Ik heb de engelse versie gekochtquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die! Die hadden ze dus ook niet in de kast, maar dat lijkt me wel een supermooi boek.
Heb je iets om naar uit te kijkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:17 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Hier is het vlees al in de marinade gelegd en de framboosjes zijn gekookt, gepureerd, gezeefd en staan nu te koken tot een dik prutjeLekker lekker lekker
En maandagochtend wordt een vroegertje voor meKreeg net sms-je. De TV-boer komt langs tussen 8 en 10
Jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je iets om naar uit te kijken![]()
Heeft dat ding geen plastic componenten binnenin?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:17 schreef Isabeau het volgende:
En Steer, het ding is van metaal. Dat smelt toch niet?
Bob de Bouwer?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:18 schreef PdeHoog het volgende:
JaDe rest van de dag zit ik niet meer op FOK hoor
Dan kijk ik BoB op groot beeld of zo
Ja, weet ik veelquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:18 schreef Stereotomy het volgende:
Heeft dat ding geen plastic componenten binnenin?
Neeeeee! Alles uit de kast trekken om beter te worden!quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:22 schreef Sunnythesun het volgende:
flink verkouden aan het worden.. keelpijn, hoofdpijn.. lekkere timing weer
quote:
Jijquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:22 schreef Sunnythesun het volgende:
ja.. heb mijn huispakkie aan en zit onder een dekentje..quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neeeeee! Alles uit de kast trekken om beter te worden!(eh, rust dus en misschien wat pijnstillers)
Rustig aan maar Sunquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:22 schreef Sunnythesun het volgende:
komt goed hoor.. alleen zo naar wakker worden altijd met een rauwe strot en een onbestemd gevoel in je kop.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Rustig aan maar Sun
Niks moet he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Je knapt in de loop van de dag wel weer opquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
komt goed hoor.. alleen zo naar wakker worden altijd met een rauwe strot en een onbestemd gevoel in je kop.
Gelukkig hoef ik morgen geen heel ingewikkelde dingen te makenHeb het mezelf redelijk makkelijk gemaakt, alsof ik het wist
![]()
Ja hequote:
Dat is volgens mij zo gaar johquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:33 schreef LieLie het volgende:
Vraagje!
Ik heb een nieuw hoofdgerechtje voor morgen bedacht.
Ik heb varkensschnitzel (ongepaneerd en ongekruid) en daar wil ik een plakje italiaanse ham opleggen en een mengsel van fijngesneden paddestoelen, sjalotje wat kruiden. Dat oprollen en met baktouw tot mini gevulde rolladetjes maken.
Maar hoe lang zou zoiets in de oven moeten?
En moet ik die paddestoelen en sjalotjes dan nog even in de pan bakken voordat ik ze in het vlees stop?
Oh voordat ik het vergeet: pics.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja.. heb mijn huispakkie aan
Neuj, ik heb precies genoegquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat is volgens mij zo gaar johKun je het niet ff snel uitproberen met eentje?
Mengseltje even bakken voor je ze vult ja, vult ook makkelijker. Dan rondom even bruin bakken en dan nog iets van 10 minuutjes in de oven gok ik?? Zodat ze van binnen ook goed warm zijn..quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:33 schreef LieLie het volgende:
Vraagje!
Ik heb een nieuw hoofdgerechtje voor morgen bedacht.
Ik heb varkensschnitzel (ongepaneerd en ongekruid) en daar wil ik een plakje italiaanse ham opleggen en een mengsel van fijngesneden paddestoelen, sjalotje wat kruiden. Dat oprollen en met baktouw tot mini gevulde rolladetjes maken.
Maar hoe lang zou zoiets in de oven moeten?
En moet ik die paddestoelen en sjalotjes dan nog even in de pan bakken voordat ik ze in het vlees stop?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh voordat ik het vergeet: pics.
Die heb ik! Hoe warm is dan goed warm?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mengseltje even bakken voor je ze vult ja, vult ook makkelijker. Dan rondom even bruin bakken en dan nog iets van 10 minuutjes in de oven gok ik?? Zodat ze van binnen ook goed warm zijn..
Heb je een vleesthermometer? Dan kan je prikken om te kijken of ze goed warm zijn vanbinnen..
voor rose kun je 70 graden aanhouden geloof ik. En varkensvlees mag mooi rose zijnquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Die heb ik! Hoe warm is dan goed warm?
Met jouw ritme is niks misquote:
die timingquote:In delen van Nederland kan niet
worden gepind in winkels.Onder meer in
Amsterdam en omgeving,bij Utrecht en in
Brabant zijn betaalautomaten sinds
13.00 uur getroffen door een storing.De
omvang en oorzaak zijn nog onduidelijk.
Ook is niet bekend hoe lang de storing
gaat duren.
Jepjep. Dan ga ik dat maar proberen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
voor rose kun je 70 graden aanhouden geloof ik. En varkensvlees mag mooi rose zijn![]()
als je twijfelt dan offer je er 1 op en snij je die doormidden.. dan neem je die gewoon zelf
oh en dan uit de oven en even een minuutje onder folie laten staan he!! gaart het nog iets door en ontspant het vlees..
Eerder andersom denk ikquote:
Die timing andersomquote:
Achter de kassa staan waar mensen niet kunnen pinnen is ook niet leukquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:46 schreef Bluezz het volgende:
Ik hoorde vanmorgen op de autoradio dat vanmiddag tussen 2 en half 4 op de top van de kerstdrukte in de winkels is... lekker als je dan aan de kassa staat en je kan niet pinnen
Ja, nou, je begrijpt me dus welquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die timing andersom![]()
Maar ik snap wat je bedoeld
Omdat Dexter afgelopen is en ik mijn Julia Stiles fix wil hebben.quote:
http://www.google.nl/imag(...)wAA&biw=1440&bih=720quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat Dexter afgelopen is en ik mijn Julia Stiles fix wil hebben.
misschien is een foto dan wel een goed idee.. om je van dat waanidee af te helpenquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen Ross: als het nou gewoon voor de DA was dan had ik er tandpasta, shampoo en deodorant van gehaaldquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:44 schreef Bluezz het volgende:
@ Isa ik ben zo blij dat ik nooit van die bonnen krijg voor parfumerieën
10 Things I Hate About You gaan kijken!quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:47 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
pff nou idd! Ik heb ooit een bon van 5,- gekregen voor Douglasquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen Ross: als het nou gewoon voor de DA was dan had ik er tandpasta, shampoo en deodorant van gehaald
5 euro bij de Douglasquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:50 schreef Sunnythesun het volgende:
pff nou idd! Ik heb ooit een bon van 5,- gekregen voor Douglaskoop je ook echt niets voor daar.. heb er nooit iets mee gedaan dus
vrees zelfs dat niet.. maar goed, ik ben ooit 1x in zo'n winkel geweest en zag de prijzen.. en werd scheef aangekeken toen ik niets wilde kopenquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
5 euro bij de DouglasEen nagelschaartje misschien
Ik liep daar dus naar binnen in bergschoenen, Ross' dikke zwarte winterjas, muts die me eruit doet zien als een kabouter van Rien Poortvliet, maat 48 en uiteraard geen make up. En dan die dames achter de kassa: knalrode lipstick, smokey eyes, maat 36 en in chique zwarte kerstklerenquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:53 schreef Sunnythesun het volgende:
vrees zelfs dat niet.. maar goed, ik ben ooit 1x in zo'n winkel geweest en zag de prijzen.. en werd scheef aangekeken toen ik niets wilde kopendus kom er gewoon maar niet meer
verschrikkelijk he.. ik voelde me daar ook zó niet thuis!! Is inmiddels een aantal jaar geleden, toen ik er ook nog wat alternatiever uit zag dan nu, maar ik gebruik nog steeds geen make-up en volgens mij werken daar alleen maar mensen die denken dat de wereld vergaat zonderquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik liep daar dus naar binnen in bergschoenen, Ross' dikke zwarte winterjas, muts die me eruit doet zien als een kabouter van Rien Poortvliet, maat 48 en uiteraard geen make up. En dan die dames achter de kassa: knalrode lipstick, smokey eyes, maat 36 en in chique zwarte kerstkleren
ja kan, maar volgens mij veranderd de substantie wel dusdanig dat het niet echt lekker smeuïg meer is.. Ik zou het voor een kerstdiner iig niet doenquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:57 schreef AnneX het volgende:
Een vraagje voor de risotto kenners.
Ik heb het een keer eerder gemaakt met een pakje van de lidl.
Kan ik het nu maken en dan morgen opwarmen ?
Ja, natuurlijk kan dat .
Alleen smaakt het dan nog ? en ziet het eruit?
Maybe I'll do just thatquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
10 Things I Hate About You gaan kijken!
Ik zie hun gezichten achter de foundation niet meer hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik liep daar dus naar binnen in bergschoenen, Ross' dikke zwarte winterjas, muts die me eruit doet zien als een kabouter van Rien Poortvliet, maat 48 en uiteraard geen make up. En dan die dames achter de kassa: knalrode lipstick, smokey eyes, maat 36 en in chique zwarte kerstkleren
Ja precies!quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik zei nog tegen Ross: als het nou gewoon voor de DA was dan had ik er tandpasta, shampoo en deodorant van gehaald
Je rijst blijft vocht opzuigen en wordt... mja in ieder geval niet geniaal lekker ofzo.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:57 schreef AnneX het volgende:
Een vraagje voor de risotto kenners.
Ik heb het een keer eerder gemaakt met een pakje van de lidl.
Kan ik het nu maken en dan morgen opwarmen ?
Ja, natuurlijk kan dat .
Alleen smaakt het dan nog ? en ziet het eruit?
Ok het is maar voor een hoopje garnering van één jacobsschelp.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja kan, maar volgens mij veranderd de substantie wel dusdanig dat het niet echt lekker smeuïg meer is.. Ik zou het voor een kerstdiner iig niet doen
Jaaaaaaaa hahaha ik snap het helemaalquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:54 schreef Isabeau het volgende:
Die ene keer per jaar dat ik een flesje eau de toilette voor mijzelf koop kan je best mee naar binnen hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik sta altijd het liefst buiten te wachten als golfer binnen moet zijn
Dat jeukt zoquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:07 schreef golfer het volgende:
Die ene keer per jaar dat ik een flesje eau de toilette voor mijzelf koop kan je best mee naar binnen hoor.
Ieww lees het nu pasquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:22 schreef Sunnythesun het volgende:flink verkouden aan het worden.. keelpijn, hoofdpijn.. lekkere timing weer
Nou.. denk gewoon verkouden eigenlijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ieww lees het nu pas
Oververmoeidheid? Alle rottigheid komt eruit?
Lekker danquote:
Allemaal overbodige kcalsquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:18 schreef DarkElf het volgende:
en nu ga ik lunchen: vers gebakken oliebollenmet als toetje een chocoprince koekje
foundation moet je sowieso alleen opdoen als je uit eten gaat oid, niet dagelijks..quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zie hun gezichten achter de foundation niet meer hoor
Sowieso moet je geen foundation opdoen als je onder TL licht staat, imho
Ik zal het onthoudenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
foundation moet je sowieso alleen opdoen als je uit eten gaat oid, niet dagelijks..
en altijd vermengen met je dagcreme zodat je foundation verdunt wordt, je smeert egaler en t resultaat is veel beter
Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
foundation moet je sowieso alleen opdoen als je uit eten gaat oid, niet dagelijks..
en altijd vermengen met je dagcreme zodat je foundation verdunt wordt, je smeert egaler en t resultaat is veel beter
Ik doe het ook al m'n hele leven fout, blijktquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik doe het ook al m'n hele leven fout, blijkt
Ik vind het alleen maar lelijk poeder of foudantion of hoe het ook heet, je ziet het altijd, het is heel onnatuurlijk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:25 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zal het onthouden![]()
Soms zie ik wel vrouwen en dan denk ik: jeuh wat een mooie huid heb jijmaar dan kijk je wat beter, blijkt het foundation te zijn. Of wat poeder. Of beide.
komt door je moeder. als je je hele leven het al fout doet is zij er fout mee begonnen toen je baby was.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik doe het ook al m'n hele leven fout, blijkt
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind het alleen maar lelijk poeder of foudantion of hoe het ook heet, je ziet het altijd, het is heel onnatuurlijk.
Maar ik ben geen vrouw wat dat betreft
Op m'n billen deed ze volgens mij altijd van dat spul, als ik me goed herinner..quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
komt door je moeder. als je je hele leven het al fout doet is zij er fout mee begonnen toen je baby was.
Tsss
kerstsfeer verpesten?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:39 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Op m'n billen deed ze volgens mij altijd van dat spul, als ik me goed herinner..
Ik zal d'r er morgen eens op aanspreken. Het zal de kerstsfeer wel verpesten, maargoed.. alles voor een mooie huid.
Smijten maar met die gourmetpannetjes!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
kerstsfeer verpesten?
Geen familiefeest zonder ruzie hoor!
Aardappels in een schaal eronder in de oven, ofzo?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:42 schreef Sunnythesun het volgende:
hier is de bout ontdooitvind het altijd wel zonde als je ziet hoeveel sap er dan uit komt.. maar goed..
Hu?? Wrom??quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:43 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Aardappels in een schaal eronder in de oven, ofzo?
Jum, stukje warme DE-voet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:42 schreef DarkElf het volgende:
jahaa mijn voeten worden eindelijk warmer!!
ik dacht, ik deel t ff met jullie
Dan kan je dat sap opvangen, weet ik veelquote:
hehe nou.. de lamsbout zit nog in de zak waarmee hij in de diepvries lag he.. En na het ontdooien komt er dus veel sap vanaf. Morgen gaat hij in een ovenschaal de oven in, dus de kooksappen vang ik dan wel opquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:44 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dan kan je dat sap opvangen, weet ik veelWas maar een waardeloos idee van een vegetariër.
Aha! Dat laatste bedoelde ik ja.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hehe nou.. de lamsbout zit nog in de zak waarmee hij in de diepvries lag he.. En na het ontdooien komt er dus veel sap vanaf. Morgen gaat hij in een ovenschaal de oven in, dus de kooksappen vang ik dan wel op![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:47 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Aha! Dat laatste bedoelde ik ja.![]()
Wat betreft dat andere.. doe het in de blender met een banaan. Gezonde shake.
Wat? Banaan is lekker, hoorquote:
Die sappen niet? Waarom vind je het dan zonde dat het eruit stroomt?quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:39 schreef rijsttafel het volgende:
Op m'n billen deed ze volgens mij altijd van dat spul, als ik me goed herinner..
Ik zal d'r er morgen eens op aanspreken. Het zal de kerstsfeer wel verpesten, maargoed.. alles voor een mooie huid.
Omdat het in het lam moet blijven natuurlijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:50 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Die sappen niet? Waarom vind je het dan zonde dat het eruit stroomt?
Heel goedquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:42 schreef DarkElf het volgende:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Omdat het in het lam moet blijven natuurlijk
Wauwiequote:Op vrijdag 24 december 2010 14:42 schreef DarkElf het volgende:
STOP DE PERSEN!!!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:42 schreef DarkElf het volgende:
Het toetje krijg je opgediend in een urnquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:56 schreef rijsttafel het volgende:
Toetje doet m'n moeder, is een verassing.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Het toetje krijg je opgediend in een urn![]()
En alle vier over elkaar?quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
gewoon sokken van de action, 4 paar voor 3 euro
Ik las gewoon verrassing dus snapte je grap nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:58 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
neuh heb 2 paar gewone sokken aan en 1 paar thermo/skisokken
Blondquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:00 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik las gewoon verrassing dus snapte je grap niet
"neuh, P, ben je gek! ik doe heel normaal, ik heb maar de halve sokkenla aan"quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
neuh heb 2 paar gewone sokken aan en 1 paar thermo/skisokken
tskquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:56 schreef DarkElf het volgende:
gewoon sokken van de action, 4 paar voor 3 euro
Volgens mij wel hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
maar wel warme voetenquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:01 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
"neuh, P, ben je gek! ik doe heel normaal, ik heb maar de halve sokkenla aan"
net gedaan en toen vielen mijn tenen er zowat af van de kouquote:Zoveel lagen houdt ook de kou binnen.![]()
Beste remedie tegen koude voeten is een stukje lopen.
Vind de mr ookquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoorBlondjes zijn
quote:
De mr heeft dan ook een goeie smaak denk ikquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De mr heeft dan ook een goeie smaak denk ik
Kloptquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:02 schreef PdeHoog het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Je hebt ook wel witte tanden zoquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:03 schreef golfer het volgende:
[..]Voordat ik op spoiler klikte wist ik al zo'n beetje wat eronder zou staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:03 schreef golfer het volgende:
[..]Dat wordt een ander verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan hangt het er helemaal vanaf....dan gaat het innerlijk meetellen nl.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ik moet aan mijn imago blijven werken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:04 schreef rijsttafel het volgende:
Voordat ik op spoiler klikte wist ik al zo'n beetje wat eronder zou staan.![]()
Heel goedquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik moet aan mijn imago blijven werken.
wie? Ikke niet!quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:05 schreef DarkElf het volgende:
de mr is vrijheeft er de brui aangegeven en zijn laptop gesloten.
Je mist alleen de rode neus en flapschoenen nog.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik moet aan mijn imago blijven werken.
Ik las "gestolen".. Ik dacht: Huh?quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:05 schreef DarkElf het volgende:
de mr is vrijheeft er de brui aangegeven en zijn laptop gesloten.
Ze maakt crème brûlée met een vlammenwerper zegt ze net.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat pee!quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:06 schreef PdeHoog het volgende:
Nu echt weg![]()
Tot vanavond een keer denk ik
Dus was het toepasselijk.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:08 schreef rijsttafel het volgende:
Ze maakt crème brûlée met een vlammenwerper zegt ze net.
Dus was het geen spellingsfout inderdaad, daar gaat het me om.quote:
Behalve dat ik de kreeftjes uit de diepvries heb gehaald verder nog niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:24 schreef AnneX het volgende:
Jullie ook met de voorbereidingen voor feestelijk eten ?
Ja, hebben we al een keer een begin mee gemaakt. Zijn mij teveel afleveringen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:34 schreef Bluezz het volgende:
Het blijkt echt een leuke serie te zijn... mss toch maar eens terug kijken die aussie masterchef. Of kennen we dat al golfer?
Nu bij EP 3 het echt gaat beginnen begint het leuk te worden ja.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:34 schreef Bluezz het volgende:
Het blijkt echt een leuke serie te zijn... mss toch maar eens terug kijken die aussie masterchef. Of kennen we dat al golfer?
Hier zijn door de pak sneeuw veel patienten gewoon niet gekomen....quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:25 schreef Bluezz het volgende:
Annezz heb je het recept van mr bean gevolgd?
En nee, ik zit nog op mijn werkNóg 3 patienten, waarvan er 2 nog moeten komen
Maar AnneX, jij bent OK assistent geweest in een vorig leven?quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:37 schreef AnneX het volgende:
Met een bolle kant van de lepel - en geén Hohmann - de pancetta onder zijn velletje geschoven.
Thanks for surgeon skills.
De tutti frutti van schoonmama ligt lekker te sputteren in de ovenschaal en zijn buikje.
Volgens mij zette Bean - is dat leuk ? - de kalkoen op zijn hoofd.
Vandaag had ik gewoon een telefonisch consult met een cardioloog.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hier zijn door de pak sneeuw veel patienten gewoon niet gekomen....
Ja, dat ben ik.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar AnneX, jij bent OK assistent geweest in een vorig leven?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik.
Ruim 20 jaar en speldnummer 67.
Dat laatste. Alles behalve cardio- en vaatchirurgie.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
Bij welke ingrepen assisteerde je vaak? Of ben je overal en nergens geweest in die 20 jaar?
Heb je ook knieprotheses gedaan? Da's op zich pas maar de laatste 10 jaar echt populair geworden. Heupen misschien?quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat laatste. Alles behalve cardio- en vaatchirurgie.
Strippen en Bouwenquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:44 schreef AnneX het volgende:
en ik heb zooooooo'n trek in een sig. op dit moment.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:44 schreef AnneX het volgende:
Drie heupen op een ochtend - vier verschillende orthopeden.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je ook knieprotheses gedaan? Da's op zich pas maar de laatste 10 jaar echt populair geworden. Heupen misschien?
Wat leukquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:49 schreef AnneX het volgende:
[..]
Drie heupen op een ochtend - vier verschillende ortopeden.
Allemaal een eigen techniek.
Ook wel knieën - minder nog.
Je sig(nature) bedoel jequote:Wat bedoel je met de quote van mijn underscore?
Elegant? Dit woord nog niet gehoord maar ik zal het eens laten vallen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:55 schreef AnneX het volgende:
Het sleutelwoord bij chirurgijnen is "elegant" . Heb je het al gehoord?
En hoe hou jij een pincet vast?
Bovenhands = elegant of onderhands = pas lomp ?
Das pas lomp en slordig.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Elegant? Dit woord nog niet gehoord maar ik zal het eens laten vallen.
Ik hou mijn pincet gewoon onderhands vast.
Wat leuk die verhalenquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:58 schreef AnneX het volgende:
Das pas lomp en slordig.
Van mij kregen de assistenten dan een correctieve tik en de opmerking "elegant".
quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfieuw! Ik bedacht me net onder de douche dat ik te weinig slagroom hadmaar jeey voor de buurtwinkel op 300mtr van ons huis
Hai!quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:45 schreef FutureFairytale het volgende:
Hii!
ben na het wakker worden direct boodschappen wezen doen voor vnv. ga de carbonara maken van het recept wat Golfer hier gepost had, maar dan met extra peterselie, kastanjechampignons en denk een uitje. heb bij de Italiaan (dure) pancetta en parmezaan gehaald. denk dat het smullen gaat wordenals toetje heb ik van indocollega een stuk spekkoek gekregen dus het wordt spekkoek met gecarameliseerde ananas en geklopte slagroom.
jaaa heel mooi DEquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:47 schreef DarkElf het volgende:
uitslagen van Nefro: nierfunctie stabiel!en alle andere waardes waren goed genoeg dus hoef pas weer in mei terug
dat maar dan zonder tikken Sunquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:31 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog kijkt eens rond
Geen DE. Geen CF. Geen Sarabi.
Cool...heb net een bak zinloze kcals opKerststol
![]()
![]()
drie relatief dunne plakjes. 2x zoveel als een normale lunch qua kcals
maar kerststol is heerlijk en met kerst zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:52 schreef Leintjeuh het volgende:
In het kader van karmaneutraal: warme choco met slagroom maken voor de mensen van het vuilbedrijf die nu nog de bakken komen legen
Nadat ik aan de telefoon als een viswijf tekeer ging met de belofte dat mijn huisvuil in de Gouwe zou drijven als ze het niet deze week op kwamen halen
ik heb sowieso een gave huid en ben ik heel blij meequote:Op vrijdag 24 december 2010 14:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden![]()
Soms zie ik wel vrouwen en dan denk ik: jeuh wat een mooie huid heb jijmaar dan kijk je wat beter, blijkt het foundation te zijn. Of wat poeder. Of beide.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:52 schreef Leintjeuh het volgende:
In het kader van karmaneutraal: warme choco met slagroom maken voor de mensen van het vuilbedrijf die nu nog de bakken komen legen
Nadat ik aan de telefoon als een viswijf tekeer ging met de belofte dat mijn huisvuil in de Gouwe zou drijven als ze het niet deze week op kwamen halen
quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:44 schreef AnneX het volgende:
Mens, heb je enig idee hoe smerig een sig. zou smaken op dit moment? Alsof je met je tong over de vloer van een oud bruin café waar nog gerookt wordt, gaat. Brrrrr.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:44 schreef AnneX het volgende:
gekeken. ziet er ook heel goed uit! het lijkt net kots maar tis zo lekker!quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Hai!
Klinkt lekker wat je gaat maken.
ik ga straks op deze manier de paddenstoelenrisotto maken:
ach ze dachten vast dat je ongesteld was; dan hebben vrouwen buien hequote:Op vrijdag 24 december 2010 16:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Inhoud van het ei in je hand doen en het eiwit door je vingers laten lopen, de dooier blijft dan hangen..quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:07 schreef FutureFairytale het volgende:
ik moet een eidooier hebben, hoe kan ik splitsen?
Wat Sun zegt. En als je dit goed kan, kan je ook proberen het niet in je hand te doen maar een soort over te gieten tussen de eierschalenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Inhoud van het ei in je hand doen en het eiwit door je vingers laten lopen, de dooier blijft dan hangen..
Wel boven een bakje he, eiwit kan je mooi nog gebruiken voor merengue of iets anders![]()
![]()
ok dankje ik ga het nu proberen, als die dooier maar niet van mn hand floeptquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Inhoud van het ei in je hand doen en het eiwit door je vingers laten lopen, de dooier blijft dan hangen..
Wel boven een bakje he, eiwit kan je mooi nog gebruiken voor merengue of iets anders![]()
![]()
Dat of het met de eierschaal even scheiden. Eigeel in de ene helft en de rest laten weglopen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:08 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Dat dus.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:13 schreef Leintjeuh het volgende:
En als je dit goed kan, kan je ook proberen het niet in je hand te doen maar een soort over te gieten tussen de eierschalen
zo heb ik het geleerd als klein kind.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat of het met de eierschaal even scheiden. Eigeel in de ene helft en de rest laten weglopen.
hangt er vanaf hoeveel je wilt makenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok dankje ik ga het nu proberen, als die dooier maar niet van mn hand floept
ik ga het boven de aanrecht proberen, eiwit mag wel weg. voor merengue heb je toch meer nodig dan 1 eiwit zeker
paar keer om en om gooien om al het wit te pakken te krijgen. maar voorzichtig dat de dooier niet kapot gaat door de rand van de eierschaal. Gebeurt mij gelukkig bijna nooit, maar voor iemand die het nooit doet raad ik daarom altijd de truc met de vingers aanquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat of het met de eierschaal even scheiden. Eigeel in de ene helft en de rest laten weglopen.
ja die moet je soms even los trekkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:31 schreef FutureFairytale het volgende:
gelukt! alleen die stomme ader (of wat het ook is) blijft hangen maar heb ik eraf gerukt
nu koken!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 16:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Hai!
Klinkt lekker wat je gaat maken.
ik ga straks op deze manier de paddenstoelenrisotto maken:
Vingertruc werkt prima en is ook nog eens sneller.quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
paar keer om en om gooien om al het wit te pakken te krijgen. maar voorzichtig dat de dooier niet kapot gaat door de rand van de eierschaal. Gebeurt mij gelukkig bijna nooit, maar voor iemand die het nooit doet raad ik daarom altijd de truc met de vingers aan
Veel plezier!!quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:36 schreef LieLie het volgende:
Haaai!!
Hele fijne kerstdagen allemaal!
Wij gaan zo pakjesavond vieren, en dan volgen nog twee dagen met véél koken
quote:Op vrijdag 24 december 2010 17:43 schreef borisz het volgende:
Belgie heeft vijf miljoen opgehaald tijdens hun SR. Inclusief 1,3 van de diverse overheden.
Wij zitten iig op de 4,1m zonder steunquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
netjes gedaan
![]()
dat halen wij zonder overheid denk ik welzou te gek zijn iig!
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Wij zitten iig op de 4,1m zonder steun.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:22 schreef golfer het volgende:
Paddenstoelenrisotto was heel aardig gelukt. Alleen de gebruikte bouillon was een ietsepietsie aan de zoute kant.
Volgende keer dus andere bouillon of hem wat meet verdunnen.
kijk dat klinkt tenminste gezond en slank!quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:23 schreef Sunnythesun het volgende:
gepocheerde vis met venkel en wortel was ook weer heel erg lekker
quote:Op vrijdag 24 december 2010 18:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
ook net gegeten, was heerlijk! je voelt het wel gelijk op je heupen zitten (die roomboter, room en spek)
compensatie gedragquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kijk dat klinkt tenminste gezond en slank!
ik zou bijna een foto van mn heupen gaan makenquote:Op vrijdag 24 december 2010 18:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
jij hebt helemaal geen heupen
![]()
[/jaloezie post]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |