Jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:39 schreef DarkElf het volgende:
en ik zat weer door een slotje heen he?
quote:
quote:
2 blinde kipjesquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:39 schreef DarkElf het volgende:
en ik zat weer door een slotje heen he?
Dat soort kipjes zijn ook te oud voor de slachtquote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:46 schreef Bluezz het volgende:
Ow ja text only he, ik zie het niet, tnx Pee
Goed nieuws, DEquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:47 schreef DarkElf het volgende:
uitslagen van Nefro: nierfunctie stabiel!en alle andere waardes waren goed genoeg dus hoef pas weer in mei terug
quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:48 schreef Bluezz het volgende:
Oh wat een zorg minder Elf![]()
Wat een tof lichaam heb je
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:50 schreef DarkElf het volgende:
Nieren functioneren op 60% maar als dat stabiel blijft ben ik allang blij![]()
en ze heeft ook even de pancreas- en leverwaardes laten nazien en die waren allemaal goed genoeg. dus das ook een geruststelling.
Jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:53 schreef Bluezz het volgende:
Volgens mij functioneren jouw en golfers nieren ongeveer even goed/slecht![]()
Toch een band
klopt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:01 schreef Bluezz het volgende:
Ja snap ik dat het maar een deel v/h verhaal is hoor, das bij g ook zo. Het gaat ook om de rest v/h plaatje.
lekker toch?quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:01 schreef Bluezz het volgende:
Gadverdamme wat is het stilNiet eens telefoon
Jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
klopt.ingewikkeld allemaal hoor lichamen.
wel knap hoe dingen allemaal werken , altijd al boeiend gevonden.
dan ga je zelf mensen opbellen die laatst iets hebben laten doen door jullie artsen: hallo met ***, hoe gaat het nu met u?quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, want de dag duurt dan zo langgggggg
Extra service van het ziekenhuisquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dan ga je zelf mensen opbellen die laatst iets hebben laten doen door jullie artsen: hallo met ***, hoe gaat het nu met u?
D_Hquote:
Oh ja hilarisch gaat dat wordenquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:13 schreef DarkElf het volgende:
dan ga je zelf mensen opbellen die laatst iets hebben laten doen door jullie artsen: hallo met ***, hoe gaat het nu met u?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:25 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Wensboom hier in ziekenhuis. Prioriteiten stellen hè
Ik vind dat je héél goed bent bezig geweest en tot april? Mwoah, no problem, heb je nog tijd zatquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:16 schreef Stereotomy het volgende:
En had vandaag niet hoeven te komen, begeleider is thuisgebleven vanwege de sneeuw (geen bonuspunten)
Oh en een dreigmail van het onderwijsbureau gehad dat ik nog een opdracht moet inleveren vóór April (Isa, de opdracht waarvan ik tegen je zei in oktober 'dit weekend ga ik het echt echt echt afmaken') dus tja
Maar ik geloof dat ik het grootste gedeelte van 2010 wel goed bezig ben geweest met mezelf en met de studie.
*mijmert*
quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:43 schreef Isabeau het volgende:
P, zo'n ambilight tv lijkt me supergaaf! Goede keuze
Lekker bestellen danquote:En de boeken die ik wel wilde (goddelijke huisvrouw van Nigella ed) hadden ze nu niet, dus moet ik dan eerst bestellen.
Nou heb ik Channel no. 5 vandaag even geroken met mijn moeder in gedachten, maar ik denk dat het te zwaar is voor haar. Ik had ook een ander geurtje in handen, wat lichter en misschien is dat meer wat voor haar. Die eerste ken ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:47 schreef Stereotomy het volgende:
Isa: Shalimar van Guerlain iets voor je moeder? Anders Chanel no. 5, altijd goed
Maar mijn heupen!quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:48 schreef PdeHoog het volgende:
Lekker bestellen dan![]()
Tof boek dat hoor
Wat een oma-fles bij zo'n jonge donkere schone.quote:
Zeik nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar mijn heupen!
Jij nog gefeli met je kilo's omlaag
Oh okee, Shalimar is ongeveer even zwaar.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou heb ik Channel no. 5 vandaag even geroken met mijn moeder in gedachten, maar ik denk dat het te zwaar is voor haar. Ik had ook een ander geurtje in handen, wat lichter en misschien is dat meer wat voor haar. Die eerste ken ik helemaal niet.
Dat kookboek wat CF had (die er natuurlijk niet is) leek me ook al zo prachtig. Iets van 1001 nacht oid.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:51 schreef PdeHoog het volgende:
Zeik nietJe hoeft toch niet alles te maken en elke dag te eten
En thnx
Ik ben er ook erg blij mee. Zal morgen wel weer hoger zijn
Shalimar is idd de moeder-parfum van alle moderne parfums. Samen met No 5 van Chanel, dat wel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een oma-fles bij zo'n jonge donkere schone.
Ik heb nu iets op wat ik zelf ook wel erg lekker vind! Alleen weet ik de naam niet meer. De fles was jong & hip & modern met iets van jute aan de buitenkant. En het stond in de Calvin Klein hoekquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:52 schreef Stereotomy het volgende:
Shalimar is idd de moeder-parfum van alle moderne parfums.
Ah kijk, dat ziet er ook goed uitquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:54 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Of anders Estee Lauder - White Linen. Doet het altijd goed op moeders.
Diesel - Fuel for life for her?quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nu iets op wat ik zelf ook wel erg lekker vind! Alleen weet ik de naam niet meer. De fles was jong & hip & modern met iets van jute aan de buitenkant. En het stond in de Calvin Klein hoek
Oh ja, Diesel volgens mijquote:
Tja al die jaren weinig studievoortgang, maar wel voortgang in heeeele andere gebieden van het menselijk bestaan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, Diesel volgens mijlol! Hoe wéét je dat nou.
Middag Olequote:
Mijn bioritme is al weken van slagquote:
Dat laatste. Steek echt tot in de kern van het vlees en kijk dan hoe hoog ie oploopt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:59 schreef Isabeau het volgende:
Nog even een culinaire vraag voor ik het vergeet! Zo'n vleesthermometer, steek je dat er helemaal in en laat je het dan de hele tijd zitten? Of prik je zo nu en dan het vlees aan om te zien of het al gaar is?
Dank je welquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:08 schreef golfer het volgende:
Dat laatste. Steek echt tot in de kern van het vlees en kijk dan hoe hoog ie oploopt.
Ik denk dat zo'n vleesthermometer ook gaat smelten als je hem de hele bereiding in de oven laat zitten Isaquote:
Claudia Roden - 1001 smakenquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat kookboek wat CF had (die er natuurlijk niet is) leek me ook al zo prachtig. Iets van 1001 nacht oid.
Die! Die hadden ze dus ook niet in de kast, maar dat lijkt me wel een supermooi boek.quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:09 schreef golfer het volgende:
De paddenstoelrisotto-voorbereidingen voor vanavond zijn alweer gedaan.
Ik heb de engelse versie gekochtquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die! Die hadden ze dus ook niet in de kast, maar dat lijkt me wel een supermooi boek.
Heb je iets om naar uit te kijkenquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:17 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Hier is het vlees al in de marinade gelegd en de framboosjes zijn gekookt, gepureerd, gezeefd en staan nu te koken tot een dik prutjeLekker lekker lekker
En maandagochtend wordt een vroegertje voor meKreeg net sms-je. De TV-boer komt langs tussen 8 en 10
Jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb je iets om naar uit te kijken![]()
Heeft dat ding geen plastic componenten binnenin?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:17 schreef Isabeau het volgende:
En Steer, het ding is van metaal. Dat smelt toch niet?
Bob de Bouwer?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:18 schreef PdeHoog het volgende:
JaDe rest van de dag zit ik niet meer op FOK hoor
Dan kijk ik BoB op groot beeld of zo
Ja, weet ik veelquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:18 schreef Stereotomy het volgende:
Heeft dat ding geen plastic componenten binnenin?
Neeeeee! Alles uit de kast trekken om beter te worden!quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:22 schreef Sunnythesun het volgende:
flink verkouden aan het worden.. keelpijn, hoofdpijn.. lekkere timing weer
quote:
Jijquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:22 schreef Sunnythesun het volgende:
ja.. heb mijn huispakkie aan en zit onder een dekentje..quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Neeeeee! Alles uit de kast trekken om beter te worden!(eh, rust dus en misschien wat pijnstillers)
Rustig aan maar Sunquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:22 schreef Sunnythesun het volgende:
komt goed hoor.. alleen zo naar wakker worden altijd met een rauwe strot en een onbestemd gevoel in je kop.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Rustig aan maar Sun
Niks moet he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Je knapt in de loop van de dag wel weer opquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
komt goed hoor.. alleen zo naar wakker worden altijd met een rauwe strot en een onbestemd gevoel in je kop.
Gelukkig hoef ik morgen geen heel ingewikkelde dingen te makenHeb het mezelf redelijk makkelijk gemaakt, alsof ik het wist
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |