Jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:39 schreef DarkElf het volgende:
en ik zat weer door een slotje heen he?
quote:
quote:
2 blinde kipjesquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:39 schreef DarkElf het volgende:
en ik zat weer door een slotje heen he?
Dat soort kipjes zijn ook te oud voor de slachtquote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:46 schreef Bluezz het volgende:
Ow ja text only he, ik zie het niet, tnx Pee
Goed nieuws, DEquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:47 schreef DarkElf het volgende:
uitslagen van Nefro: nierfunctie stabiel!en alle andere waardes waren goed genoeg dus hoef pas weer in mei terug
quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:48 schreef Bluezz het volgende:
Oh wat een zorg minder Elf![]()
Wat een tof lichaam heb je
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:50 schreef DarkElf het volgende:
Nieren functioneren op 60% maar als dat stabiel blijft ben ik allang blij![]()
en ze heeft ook even de pancreas- en leverwaardes laten nazien en die waren allemaal goed genoeg. dus das ook een geruststelling.
Jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:53 schreef Bluezz het volgende:
Volgens mij functioneren jouw en golfers nieren ongeveer even goed/slecht![]()
Toch een band
klopt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:01 schreef Bluezz het volgende:
Ja snap ik dat het maar een deel v/h verhaal is hoor, das bij g ook zo. Het gaat ook om de rest v/h plaatje.
lekker toch?quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:01 schreef Bluezz het volgende:
Gadverdamme wat is het stilNiet eens telefoon
Jaquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:02 schreef DarkElf het volgende:
[..]
klopt.ingewikkeld allemaal hoor lichamen.
wel knap hoe dingen allemaal werken , altijd al boeiend gevonden.
dan ga je zelf mensen opbellen die laatst iets hebben laten doen door jullie artsen: hallo met ***, hoe gaat het nu met u?quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, want de dag duurt dan zo langgggggg
Extra service van het ziekenhuisquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dan ga je zelf mensen opbellen die laatst iets hebben laten doen door jullie artsen: hallo met ***, hoe gaat het nu met u?
D_Hquote:
Oh ja hilarisch gaat dat wordenquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:13 schreef DarkElf het volgende:
dan ga je zelf mensen opbellen die laatst iets hebben laten doen door jullie artsen: hallo met ***, hoe gaat het nu met u?
quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:25 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Wensboom hier in ziekenhuis. Prioriteiten stellen hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |