Nee man gek, de weddenschap is over 2011 zoals ik begrijpquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:36 schreef Copycat het volgende:
Het conflict met de Class Company is uit de wereld. Alles is pais en vree, in deze witte dagen rondom kerst.
Alleen die bank die in het te koop staande huis van Wes staat vloekt zo met de rest van de kerstgedachte.
Tevens kan er worden gewed op een eventuele gezinsuitbreiding in huize Sneijder Cabau. Het zou mooi zijn als Yo vandaag of morgen bevalt. In een stal.
Ze kunnen niets geheim houden, reken maar op een uitgebreide persconferentie met foto-momentjesquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik verwacht elk moment in Januari een zwangerschapsmelding.![]()
Of ze gaat 9 maanden in geheim dragen
welke kleding???quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:13 schreef Majkool het volgende:
Ik vind die kleding van Yolanthe écht niet meer kunnen. Sorry, maar dat is
echt passé, zooooo 2009!
Hebben jullie al gehoord dat Wesley z'n teen had gestoten?!
En elke maand een update van alle kwaaltjes en echo foto'squote:Op vrijdag 24 december 2010 10:58 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Ze kunnen niets geheim houden, reken maar op een uitgebreide persconferentie met foto-momentjes
Of een ingelast nieuwsbericht, met zo'n balk in beeld![]()
En een gesponsorde babykamer, die zodra de eerste drie maanden voorbij zijn zal worden ingericht.quote:Op vrijdag 24 december 2010 12:47 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
En elke maand een update van alle kwaaltjes en echo foto's
Tis maar goed dat Balkie er niet meer isquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:58 schreef Eef999 het volgende:
Of een ingelast nieuwsbericht, met zo'n balk in beeld![]()
quote:vr 24 dec 2010, 13:15 Huwelijk Wesley en Yolanthe nog steeds niet helemaal betaald van onze redactie
Mary Borsato gaat een karige kerst tegemoet. The Class Company moet nog steeds zevenduizend euro overmaken aan de ontwerpster van Yolanthe's trouwjurken.
Foto: AB BLAUW
Foto: LEVIN DEN BOER - PERSFOTO.NU Dit onthult Jan Uriot in het programma Ochtendspits. Volgens de showbizzkenner van Privé zou de bruiloft van Wesley en Yolanthe voor de Kerst zijn afgetikt, maar wacht de arme Mary nog steeds op haar geld voor de vijf jurken die de moeder van Marco voor de bruiloft leverde.
ik heb gebeld met Mary en die heeft vijf jurken geleverd aan de bruid en het bedrag hiervoor is nog steeds niet volledig aan haar betaald. Dat kan gewoon niet. Yolanthe is heel aardig geweest en heeft de helft al lang overgemaakt, maar The Class Company is blijkbaar 'vergeten' om de resterende zevenduizend euro over te maken.
De laatste loodjes wegen blijkbaar het zwaarst voor de in totaal 2,1 miljoen euro kostende bruiloft.
Eén gesponsorde babykamer?? Dat lijkt me niet voldoende, het zullen er wel minimaal 2 worden (ze hebben immers ook een huis in 020) maar als het er 3 worden verbaast het me ook niet....quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:02 schreef Lovechild het volgende:
[..]
En een gesponsorde babykamer, die zodra de eerste drie maanden voorbij zijn zal worden ingericht.
denk niet dat we ooit het werkelijke bedrag zullen horenquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:39 schreef Leandra het volgende:
OMG... in totaal 2,1 miljoen??
Ik heb kennelijk nogal wat berichten gemist, want het was toch "maar" 1,3 miljoen?
Waarvan een half miljoen niet betaald was wegens boven afgesproken budget?
Ik snap er geen bal meer van, Yo heeft haar deel betaald, maar de TCC nog niet?quote:
Vooral wanneer het je 2e isquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:41 schreef DarkElf het volgende:
2.1 voor een bruiloft![]()
ok dat je rijk bent snap ik maar gewoon 2.1 voor een bruiloft is wel heel erg
Kunnen ze mooi de stof van het pak van Wesley hergebruiken als het een jongetje wordt!quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:02 schreef Lovechild het volgende:
[..]
En een gesponsorde babykamer, die zodra de eerste drie maanden voorbij zijn zal worden ingericht.
Een klasse apart hooguitquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:27 schreef Roguee het volgende:
En het is een klasse relatie, aldus Kwalbert.
Ik mis alleen de 'klasse'
quote:
Oh jaaaa, als hemeltjequote:Op vrijdag 24 december 2010 18:41 schreef Ole het volgende:
[..]
Kunnen ze mooi de stof van het pak van Wesley hergebruiken als het een jongetje wordt!
Ja die haren, echt zo zondequote:Op maandag 27 december 2010 20:32 schreef E.T. het volgende:
Ik moest goed kijken of het niet toevallig een dubbelganger was![]()
Die make-upHaren veel te zwart..
Afschuwelijk die legging en ook zo licht van kleurquote:Op maandag 27 december 2010 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Die stretch-legging
Die droeg ze ook altijd in het Jantje-tijdperk, en voor ze een styliste had
Dat denk ik ook wel dat dat door de belichting komt!quote:Op maandag 27 december 2010 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
Dat haar heeft zo'n beetje een donkerblauwe gloed, zal wel flink belicht zijn
die reclamequote:Op maandag 27 december 2010 12:55 schreef Cheja het volgende:
http://reclamewereld.blog(...)lanthe-in-c1000-spot
Yolanthe in de C1000 reclame.
En als extra nog die rode sjaal, zodra die rode mond nog beter uitkomt.quote:
dat ook jaquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En als extra nog die rode sjaal, zodra die rode mond nog beter uitkomt.
vergeet de rode draagzak niet van c1000 en haar rode schoenenquote:Op dinsdag 28 december 2010 15:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En als extra nog die rode sjaal, zodra die rode mond nog beter uitkomt.
Die schoenenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:00 schreef sherezade het volgende:
[..]
vergeet de rode draagzak niet van c1000 en haar rode schoenen
Mijn zoon riep, 'mam! C1000 heeft het wasbeertje ingehuurd!'quote:Op woensdag 29 december 2010 00:22 schreef Lovechild het volgende:
Mijn mijnheer zag de reclame net voor het eerst. Eerst vroeg hij zich af of ze "de echte" was en vervolgens, toen dat einde met die helikopter kwam, moest hij echt keihard lachen
quote:Op woensdag 29 december 2010 10:22 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Mijn zoon riep, 'mam! C1000 heeft het wasbeertje ingehuurd!'
Sowieso ál die C1000 reclamesquote:Op woensdag 29 december 2010 11:19 schreef Stansfield het volgende:
Wat een verschrikkelijke reclame.
Dit dus. Dan vind ik die met Yo nog de minst erge.quote:
quote:Paragnost Peter van der Hurk voorspelt dat Wesley en Yolanthe Sneijder in 2011 uit elkaar gaan.
Dit heeft hij gedaan in het tv-programma Life 4 You. "Ik hoop dat ik fout zit, want ik wil niet in een huwelijk lopen stoken, maar ik denk niet dat het een lang leven beschoren is. Ze gaan allebei hun eigen leven leiden. Yolanthe gaat weer haar eigen kant op, ze is een leuke vrouw maar ze moet zich eigenlijk niet binden. Op een gegeven moment krijg je een soort verwijdering erin."
Ben benieuwd hoe duur de volgende bruiloft wordt aangezien hij er een gewoonte van lijkt te maken elke bruiloft duurder te makenquote:Op maandag 10 januari 2011 18:15 schreef Biogarde het volgende:
Wel knap, dan ben je 26 en 2 keer gescheiden
Hij voorspelde ook een 4e zwangerschap voor Maxima voor 2010 (of was het 2009) en die is er nooit gekomenquote:Op maandag 10 januari 2011 18:12 schreef Lovechild het volgende:
Kijk, wij weten dit natuurlijk ook allang, maar het is het eerste(?) nieuwtje in 2011
[..]
Dat zou wat zijn jaquote:Op maandag 10 januari 2011 18:15 schreef Biogarde het volgende:
Wel knap, dan ben je 26 en 2 keer gescheiden
ja dat weten we allemaal dat ze niet lang bijelkaar zullen blijven maar ik zelf verwacht nog niet dat dit al in 2011 gaat gebeuren...quote:Op maandag 10 januari 2011 18:12 schreef Lovechild het volgende:
Kijk, wij weten dit natuurlijk ook allang, maar het is het eerste(?) nieuwtje in 2011
[..]
Idd 1,5 jaar. In het eerst jaar/2 jaar is alles rozengeur en maneschijn.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:34 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja dat weten we allemaal dat ze niet lang bijelkaar zullen blijven maar ik zelf verwacht nog niet dat dit al in 2011 gaat gebeuren...
ze kennen elkaar nu net pas 1,5 jaar ongeveer dus het is nog allemaal een beetje nieuw en spannend...
ja daar ben ik ook van overtuigd...we zullen het moeten afwachten Piscesquote:Op maandag 10 januari 2011 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Idd 1,5 jaar. In het eerst jaar/2 jaar is alles rozengeur en maneschijn.
En die 2 zien elkaar soms een halve week niet, dus dat duurt nog heel lang voor ze een gewone situatie hebben
Ik denk dat het op z'n vroegst midden 2012 wordt![]()
Ik heb die schoenen pas sinds kort ontdektquote:
Ik zeg ook niet dat hij het bij het juiste eind heeft hoor. Eigenlijk vind ik dit juist nogal een makkelijke om te 'voorspellen'.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij voorspelde ook een 4e zwangerschap voor Maxima voor 2010 (of was het 2009) en die is er nooit gekomen
quote:Op maandag 10 januari 2011 18:12 schreef Lovechild het volgende:
[..]
eerst moet de liefdesbaby nog komenquote:Op maandag 10 januari 2011 18:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Idd 1,5 jaar. In het eerst jaar/2 jaar is alles rozengeur en maneschijn.
En die 2 zien elkaar soms een halve week niet, dus dat duurt nog heel lang voor ze een gewone situatie hebben
Ik denk dat het op z'n vroegst midden 2012 wordt![]()
ik kijk er al naar uitquote:Op maandag 10 januari 2011 22:02 schreef LoveProfuzion het volgende:
Kijk Yolanthe is natuurlijk een kutwijf 1e klas, maar ze is wel slim want ze heeft al een meerjarenplan klaarliggen voor de roddelbladen
lente 2011 reportage over haar depressie dat ze maar niet zwanger wordt...gefotografeerd in haar smakeloze interieur in Milaan.
zomer 2011 Yolanthe poseert in de c1000 met een zwangerschapstest, volgens Yolanthe wordt het kind met kerst geboren. In de maanden erna volgt een mediablitz met foto's van de echo's, de inrichting van de babykamer, een namenwedstrijd waarbij je c1000 tegoedbonnen kunt winnen,
December 2011 kind wordt op de geboorte dag van Jezus geboren en wordt heel toepasselijk Jezus de 2de genoemd. Geboorte wordt live op tv getoond met inwendige camera. Placenta wordt geveild ten bate van dat kinderhoertjes in India gebeuren. Yolantha poseert in het ziekenhuis met bevuild weesje uit India..natuurlijk wel met plastic handschoenen aan tegen besmetting met cholera.
zomer 2013 De eerste scheurtjes
Herfst 2013 Yolanthe gesnapt met andere man..
Verwijderd Yolanthe tattoo?
Enzovoort
En zo gaat dat nog jaren door..
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:02 schreef LoveProfuzion het volgende:
Kijk Yolanthe is natuurlijk een kutwijf 1e klas, maar ze is wel slim want ze heeft al een meerjarenplan klaarliggen voor de roddelbladen
lente 2011 reportage over haar depressie dat ze maar niet zwanger wordt...gefotografeerd in haar smakeloze interieur in Milaan.
zomer 2011 Yolanthe poseert in de c1000 met een zwangerschapstest, volgens Yolanthe wordt het kind met kerst geboren. In de maanden erna volgt een mediablitz met foto's van de echo's, de inrichting van de babykamer, een namenwedstrijd waarbij je c1000 tegoedbonnen kunt winnen,
December 2011 kind wordt op de geboorte dag van Jezus geboren en wordt heel toepasselijk Jezus de 2de genoemd. Geboorte wordt live op tv getoond met inwendige camera. Placenta wordt geveild ten bate van dat kinderhoertjes in India gebeuren. Yolantha poseert in het ziekenhuis met bevuild weesje uit India..natuurlijk wel met plastic handschoenen aan tegen besmetting met cholera.
zomer 2013 De eerste scheurtjes
Herfst 2013 Yolanthe gesnapt met andere man..
Verwijderd Yolanthe tattoo?
Enzovoort
En zo gaat dat nog jaren door..
http://www.telegraaf.nl/p(...)ijder_beroofd__.htmlquote:Wesley en Yolanthe Sneijder beroofd
van onze redactie
Het huis van Wesley en Yolanthe Sneijder in Milaan is tijdens de kerstdagen leeggehaald door inbrekers.
Op het moment van de inbraak waren zowel Wesley als Yolanthe niet thuis, omdat zij de feestdagen buiten Italië doorbrachten. De buit bestond onder andere uit dure horloges, juwelen, merktassen en kleding.
Volgens de Italiaanse krant de Corriere della Sera was de voordeur van het pand in de Via Fratelli Gabba geforceerd en was het hele huis overhoop gehaald. Wesley zou zich zijn doodgeschrokken toen hij bij thuiskomst de puinhoop aantrof.
Het veelbesproken voetbalkoppel is niet het enige slachtoffer van de bende. Ook bij ploeggenoot Samuel Eto'o zijn heel wat spullen verdwenen, waaronder een collectie zeldzame horloges. De kok van de Kameroener was wel aanwezig, maar heeft niets gehoord.
De daders zijn vastgelegd op camera, dus zullen waarschijnlijk door de politie opgepakt kunnen worden.
dat begreep ik er ook uit, iig geen waardevolle spullenquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:08 schreef Pisces29 het volgende:
Heb ik het nou net verkeerd gehoord bij Boulevard, ze zei dat er niks gestolen is?![]()
Ik schakelde net in, dus heb het niet geheel gehoord.
quote:Wesley Sneijder ondergaat haartransplantatie
Wesley Sneijder heeft een haartransplantatie ondergaan. De voetballer wil graag een vollere haardos.
Wesley Sneijder was niet tevreden met zijn kapsel. De voetballer heeft daarom haren laten transplanteren op een paar plekjes op zijn hoofd. Dit heeft hij bevestigd aan Shownieuws.
Hij heeft nu geen kale plekken meer op zijn hoofd en is dan ook erg tevreden met het resultaat.
Volgens Shownieuws was de transplantatie van een kleiner formaat dan de behandeling van Gerard Joling.
jaja logisch dat hij een kleiner formaat heeft laten uitvoeren, hij is ja ook 50% kleiner dan de gemiddelde manquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:44 schreef sherezade het volgende:
[..]
jaja logisch dat hij een kleiner formaat heeft laten uitvoeren, hij is ja ook 50% kleiner dan de gemiddelde man
Deze en die van Vivian Ewbank, daar heb ik ook heel hard om gelachenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:35 schreef mascara-klodder het volgende:
dit blijft toch wel mijn favoriete topicreeks in SHO
Rattengate was anders ook geweldig, en niet te vergeten het topic over Eddem en Mickey!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:58 schreef Livra het volgende:
[..]
Deze en die van Vivian Ewbank, daar heb ik ook heel hard om gelachen
Heb je dat vooral vanwege de gates gedaan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:17 schreef Livra het volgende:
Dat is mijn grootste angst..dat ik me eindelijk aangemeld heb op Fok! en dat er nu geen 'gates' meer komen
Eddem en Micky houden het trouwens nog best goed vol samenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:09 schreef Ole het volgende:
[..]
Rattengate was anders ook geweldig, en niet te vergeten het topic over Eddem en Mickey!
[ [url=http://i40.tinypic.com/2egf9c4.jpg[/imgl]%3Cbr%20/%3E%3Cbr%20/%3EPtwish%20werd%20eerst%20aan%20jonge%20zanger%20Waylon%20gekoppeld%20in%20de%20roddelbladen...%3Cbr%20/%3E[img]http://img.photobucket.co(...)aylon.jpg]afbeelding[/url] ]
Eigenlijk waren/zijn alle gates gewoon om te smullenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:13 schreef Livra het volgende:
Ja dat is waar.. maar dat speltbrood..man.. ik heb gewoon zin om het terug te lezen!
is een kwestie van geduldquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eddem en Micky houden het trouwens nog best goed vol samen
Eens!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 07:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kweenie hoor.... Heb het idee dat een bos haar op z'n hoofd hem helemaal niet staat!
Beter slechte publiciteit dan géén publiciteitquote:Yolanthe Sneijder-Cabau verkozen tot Dom Bontje
Yolanthe Sneijder-Cabau is woensdag uitgeroepen tot Dom Bontje van 2010. De winnares krijgt de titel krijgt vanwege het slechte voorbeeld dat ze geeft door bont te dragen.
De stichting Bont voor Dieren organiseert de verkiezing elk jaar. De afgelopen twee edities won koningin Beatrix.Yolanthe was dit jaar samen met Lange Frans, Kim Feenstra, Danie Bles en Victor & Rolf genomineerd. De presentatrice kreeg uiteindelijk 43 procent van de stemmen. Iedereen die wilde kon stemmen op de website. Bont voor Dieren gaat de winnares een brief sturen waarin de stichting Yolanthe vraagt om nooit meer bont te dragen.
DJ Wannabeastar, presentatrice Andrea van Pol, actrice Mounira Hadj Mansour, actrice Karen van Holst Pellekaan en ontwerper Bas Kosters waren samen met de groep 'vrijwilligers' genomineerd voor de positieve titel Coole Bontgenoot. De vrijwilligers kregen de meeste stemmen voor de symbolische titel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |