abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:48:17 #151
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_90385942
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:36 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als jij zo een moeite hebt, zo moreel bent, waarom ondersteun jij dan allerlei drugsoorlogen en criminaliteit met je drugsgebruik.
Drugsgebruik veroorzaakt geen problemen. Het verbod op natuurlijk gedrag veroorzaakt problemen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_90385948
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:42 schreef DS4 het volgende:

[..]

Beton storten (de verdiepingsvloer moet worden gestort) kan niet als het vriest. Zoek maar op.
ja oke dan kun je niks doen.
laatste paar dagen bij ons gewoon isolatie aangebracht en panlatten bevestigd voor de wanden.
gewoon met -10 was het nog goed te doen :P
wij moeten ook wachten tot januari tot de afwerkvloer gestort kan worden :P
pi_90385955
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:46 schreef Ralphmeister het volgende:

[..]

Ik rij toch al een grote auto van bijna 2000 kilo, een ongelukje overleef je daar wel in met je zomerbanden.
Precies, die auto beukt toch wel overal doorheen en de airbags doen gewoon hun werk. Je stapt gewoon zonder een schrammetje de wagen uit.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_90385961
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:32 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Het is natuurlijk gewoon liegen als je winterbanden verplicht stelt vanwege de veiligheid en mensenlevens, en tegelijkertijd massaal mensen afslacht met onnodige genotsmiddelen criminaliteit en Apache-schietoefeningen in Afghanistan.

Maar het CDA is zo'n voorstander van onderhandelen in de politiek, laten ze hier maar eens over komen onderhandelen dan.
Jij spoort echt niet.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:49:09 #155
pi_90385965
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:41 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het is toch weer typisch PV om te liegen en te draaien om zijn niet te verdedigen punt overeind te kunnen houden.
Aangezien jij mensen zonder winterbanden strafbaar wilt stellen sla je nu een modderfiguur.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_90385969
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:47 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Klopt.... mijn MB zwabberde alle kanten op in verhouding tot mijn startletje. Het is net of zo'n auto 'zweeft' terwijl de starlet gewoon aan het wegdek lijk te kleven :)
En als het fout gaat kan je een kleine auto ook veel makkelijker corrigeren. Al dat gewicht werkt alleen maar in je nadeel.
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:53:00 #157
157306 De_Groentenboer
Ein kilo roflkartoffeln bitte
pi_90386093
Ik doe niet aan winterbanden, stelletje homo's allemaal met je winterbanden.

ik stal mijn auto in de garage en ik rijd verder in mijn pekelbak, met winterbanden
'sup.
pi_90386095
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:37 schreef Pietverdriet het volgende:

Nope, blokkerende banden hebben een langere remweg.
Maar welke grafmongool trapt zijn pedaal dan ook zonder na te denken naar de bodem (de moderne autorijder, want die kent niets anders... als je zonder ABS rijdt weet je wel dat je dat niet moet doen)?

Natuurlijk is ABS handig en het is terecht dat het tegenwoordig standaard is, maar het is onvergelijkbaar met winterbanden vs zomerbanden, want de beste coureur komt met een auto met zomerbanden niet in de buurt bij de gemiddelde bestuurder met winterbanden in winterse omstandigheden.

Terwijl de coureur zonder ABS misschien wel sneller stil staat dan de bodemtrapper met ABS...
pi_90386207
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Aangezien jij mensen zonder winterbanden strafbaar wilt stellen sla je nu een modderfiguur.
Je weet hoop ik dat het in Duitsland al het geval is...

En verder had ik het vooral er over dat jij liegt en draait. Je lijkt wel een SP-er.
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:57:31 #160
pi_90386268
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

Jij spoort echt niet.
Politici en mensen zoals jij die de krenten er uit pikken sporen niet.
pi_90386285
quote:
9s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:53 schreef De_Groentenboer het volgende:
Ik doe niet aan winterbanden, stelletje homo's allemaal met je winterbanden.

ik stal mijn auto in de garage en ik rijd verder in mijn pekelbak, met winterbanden
oke een pekelmotor ken ik maar jij hebt serieus een pekelauto voor erbij gekocht :)
  vrijdag 24 december 2010 @ 11:58:22 #162
pi_90386294
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:55 schreef DS4 het volgende:

[..]

Je weet hoop ik dat het in Duitsland al het geval is...

En verder had ik het vooral er over dat jij liegt en draait. Je lijkt wel een SP-er.
Ik ben heel consequent. Je kan me proberen te demoniseren, maar dat maakt je argumenten niet beter.
pi_90386299
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Politici en mensen zoals jij die de krenten er uit pikken sporen niet.
Wat zijn "mensen zoals ik"?
pi_90386340
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Ik ben heel consequent.
Piet Verdriet heeft hierboven al bewezen dat dat ook niet zo is.

Maar enig consequent zijn zie ik wel bij je: je zit consequent fout.
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:00:46 #165
pi_90386375
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:58 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wat zijn "mensen zoals ik"?
VVD-ers die bij ieder regeltje beginnen te zeiken, maar oh wee als er een pauper met een iets te langzame auto in de weg staat, dan moet ie meteen opgepakt worden. Of als er met een wet een bedrijfstak te stimuleren valt, dan moeten we die kans niet laten glippen.

Ik begin zelfs te vermoeden dan je het zelf niet door hebt, dat zou triest zijn. Ik hoop altijd dat mensen met jouw soort argumentatie gewoon trollen zijn.
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:01:40 #166
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_90386402
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:42 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel logisch dat een licht autootje met veel gewicht(motor) op de aangedreven
wielen meer tractie heeft dan een zware auto met weinig gewicht op de aangedreven wielen.
Het is niet voor niets dat je overal klunzen ziet prutsen met BMW's en Mercedessen in de sneeuw.
Vreemd genoeg kan je dan alles wel weer vlot trekken met een tractor. :P
Achterwiel aandrijving zuigt met sneeuw, stond hier laatst een BMW in de straat die niet over een drempel heenkwam met zijn spinnende achterwielen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_90386450
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:

VVD-ers
Leugen 1, ik zit bij een andere politieke partij.

quote:
die bij ieder regeltje beginnen te zeiken,
Juristen die tegen regeltjes zijn... ik ken ze persoonlijk niet. Ik noteer leugen 2.

quote:
maar oh wee als er een pauper met een iets te langzame auto in de weg staat, dan moet ie meteen opgepakt worden.
Ik heb het over mensen letsel bezorgen of doden. Leugen 3.

quote:
Of als er met een wet een bedrijfstak te stimuleren valt, dan moeten we die kans niet laten glippen.
Het levert nauwelijks extra geld op. Leugen 4.

quote:
Ik begin zelfs te vermoeden dan je het zelf niet door hebt, dat zou triest zijn. Ik hoop altijd dat mensen met jouw soort argumentatie gewoon trollen zijn.
Hier zal je wel even de waarheid spreken, maar dat spreekt weer niet voor je...
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:03:53 #168
45206 Pietverdriet
pi_90386470
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 december 2010 11:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Drugsgebruik veroorzaakt geen problemen. Het verbod op natuurlijk gedrag veroorzaakt problemen.
Steek er nog eentje op joh, en droom lekker verder
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:06:22 #169
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_90386556
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:01 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Achterwiel aandrijving zuigt met sneeuw, stond hier laatst een BMW in de straat die niet over een drempel heenkwam met zijn spinnende achterwielen
Valt wel mee; als je weet wat je doet. Maar is idd. wat kritischer dan voorwielaangedreven bakkies.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_90386663
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:01 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Volgens DS4's redenatie ben je schuldig met een BMW in de sneeuw.

Sterker nog, laten we iedereen aan het kruis nagelen zonder 4-vierwielaandrijving.
Handgemaakt | Doggerlandse klimaatvluchteling
pi_90386735
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:09 schreef BertV het volgende:

[..]

Sterker nog, laten we iedereen aan het kruis nagelen zonder 4-vierwielaandrijving.
Stoppen of sturen doe je niet met vierwielaandrijving. Dat wordt toch altijd zo overschat.
pi_90386794
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:09 schreef BertV het volgende:

[..]

nou met een BMW of andere achterwielaangedreven auto zou ik JUIST winterbanden willen hebben. je weet dat je al minder grip heb in gladde omstandigheden, waarom dan niet je grip vergroten met betere banden voor die omstandigheden?
(╯°□°)╯︵ ┻━┻ ლ(ಠ益ಠლ) ٩͡๏̯͡๏۶ ಠ_ಠ ᕕ( ᐛ )ᕗ
pi_90386998
[advocaat van de duivel]
En de mensen die met winterbanden rijden als er geen sneeuw ligt en de temperatuur ligt rond of boven de 0 graden? Worden die ook vervolgd als ze een ongeluk veroorzaken?
[/advocaat van de duivel]

:P
Van ongelukken op de achterbank komen kinderen. Van kinderen op de achterbank komen ongelukken.
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:20:20 #174
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_90387014
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 09:29 schreef Disorder het volgende:
Waarom winterbanden? Ik red me prima op mijn normale banden en rij toch elke dag door de sneeuw.
Dat dus :)

Echter had ik op mijn vorige auto wel winterbanden en ik moet toch wel eerlijk bekennen dat het verschil groot is. Dat wil niet zeggen dat ik mij niet redt op zomerbandjes :)
  vrijdag 24 december 2010 @ 12:21:48 #175
45206 Pietverdriet
pi_90387077
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 december 2010 12:11 schreef Repeat het volgende:

[..]

Stoppen of sturen doe je niet met vierwielaandrijving. Dat wordt toch altijd zo overschat.
stoppen niet, maar bij het sturen heb je wel degelijk een voordeel met een goede vierwiel of liever all weel drive. Doe je zelf eens een lol en leen of huur een audi quattro met goede winterbanden en ga een beetje crossen met dit weer op een leeg parkeer terrein of bosweg. Doe dat daarna eens met een voorwiel aangedreven wagen en dan met een achterwiel aangedreven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')