abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 januari 2011 @ 19:23:27 #201
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_90805880
Zo af en toe vind je nog wel eens iets interessants. Zo heb ik zelf nog steeds vele vraagtekens omtrend de Boeing 757 die het Pentagon zou zijn ingevlogen! Waarom zul je zeggen?
Dan zeg ik, "gewoon je gezonde verstand gebruiken en een optelsom maken van de toevalligheden".

• 10-10-2001, de persconferentie van Rumsfeld over de 2.3 triljard die die kwijt is.
• Het bewijs daarvan is weg, evenals de mensen die er aan werkten.
• Getuigen die niet zijn gehoord.
• Geen vrijgegeven foto's of video's die wel een vliegtuig laten zien.
quote:
Today, Velasquez still trembles when he talks about the incident that has forever changed
the military, government, and technology polyglot that is Northern Virginia.
"Even today," said Velasquez, "people who come here tell me they are frightened to come to work. You can see it in their eyes."

Velasquez says the gas station's security cameras are close enough to the Pentagon to have
recorded the moment of impact. "I've never seen what the pictures looked like," he said.
"The FBI was here within minutes and took the film."
Overigens wel vaag van de FBI.....binnen enkele minuten *zoef* video's weg en we laten de slachtoffers of eventuele overlevenden maar voor wat ze zijn!

Maar er scheen meer aan de hand te zijn in het Pentagon, GOUD!!! ( zie quote hieronder)
De rest is hier te lezen: http://www.deepblacklies.co.uk/the_spoils_of_war.htm

THE BLACK EAGLE FUND
quote:
The quantity of gold and other treasures buried was phenomenal. Japanese cartographers made maps of each site and trusted accountants marked them with three digits signifying the Yen values of the gold, diamonds and other assets buried in each.

A site bearing the designation 777 was valued at 777 billion yen. With 1945 exchange rates fluctuating between 3.50 and 4.00 yen to the dollar, just one triple seven site was worth almost US$200 billion a kings ransom by any measure. There were many triple seven (777) sites as well as triple nine and lesser sites.

Not only were these figures based on 1945 values -- when a dollar was really a dollar but also when the price of gold was $35.00 an ounce. Today the price of gold is closer to $300 an ounce. But add to this the fact that in the Philippines alone there were over 170 burial sites, and a picture forms of a wealth so unimaginable that it almost defies belief.

With the defeat of Japanese forces in the Philippines in 1945, a project of the utmost secrecy was launched to recover the buried Golden Lily plunder. This project was placed under the day-to-day control of Captain Edward Lansdale and OSS operative Severino Garcia Santa Romana. In 1945, Lansdale had been ordered to Manila as part of General Willoughbys G2 military intelligence team. On arrival, Lansdale met up with Santa Romana and set to work. The CIA would later recruit both officers.

Over the next few years numerous plunder sites were located and the stolen assets recovered. The gold, gemstones and other treasure were deposited in over 170 bank accounts spread across more than forty countries all of whom were signatories of the 1944 Bretton Woods agreement. Collectively, the recovered loot came to be known as the Black Eagle Trust or fund.

Even to this day the mere mention of the Black Eagle Fund causes unease, and the entire subject remains cloaked in official secrecy. For example, during a 1999 discussion on this subject, one highly placed banker familiar with the existence and arrangements of this slush fund cautioned: if you wish to discuss certain aspects of military program finance on the internet, you may be doing so in contravention of several statutes and regulations, both in the United States and in any NATO-member jurisdiction.
Dat verteld iemand in een reactie op een FLYOVER van Flight 77 over het Pentagon.

quote:
Dear Mr. Stewart,

I am so happy you asked:

What about the people who died in the inner circle?
I am with Mr. McKee in assuming that you mean the inner rings of the Pentagon.

As I understand it, the only tenants to move into the newly renovated Pentagon wing was the Office of Naval Intelligence (ONI). Their records and a good portion of their staff were wiped out.

Want to hear another rinky-dink coincidence? Guess who the ONI was investigating at the time of their demise? Former President G.H.W. Bush. Why?

The Black Eagle Fund was a cache of gold taken by the Nazis from those it final solutioned. It was found by the Americans, but this news was suppressed, because to acknowledge its existence would require repatriating it with its rightful heirs. The Black Eagle fund was used to finance a whole series of US covert operations on other nations, with the benefit that it wasnt traceable back to US military budgets.

On the other side of the world, the gold stolen by the Japanese was stashed in the Phillipines, and it was even more massive ($250 billion) than the Black Eagle Fund. Marcos was the US man watching it; his obsessive spending was but drops in the bucket of what the cache was. The US played rough to get control of that fund.

The fund was used as collateral on some bonds that were ultimately used to manipulate the Russian markets, to force Russia into bankruptcy, and to buy up & control very cheaply major oil, gas, and mineral concerns in the former Soviet Union.

Oh, damn! Another rinky-dink coincidence is that those bonds from the early 1990s under Bush I were coming due on 9/11/2001 under Bush II. It is these fishy financial transactions that the ONI was investigating.

Oh, snap! Could it have been a coincidence that the SEC in WTC-7 was taken out on purpose to destroy its financial records as well?

Oh, man, I just cant believe the coincidence of what the leaders of the Stock Exchange did after 9/11! In order to supposedly stabilize the markets when they were eventually opened later that week (I believe), they temporarily loosened some restrictions on transactions and thereby allowed the clearing of the aforementioned bonds, effectively laundering it slicker than anything Lichtenstein Bankers could conceive of.

Hey, do you think that short-selling of airline stocks leading up to 9/11 is a coincidental indication that the perpetrators had financial expertise and motivations?

The above outlines half of the motivation of the true 9/11 perpetrators, who had also both the means (obviously from the funds and unaccounted for budget were talking about) and the opportunity. The other half of the motivation isnt facing to fix things from the past but to fix things for the future; it is outlined in the manifestos from the Project for a New American Century that talks about what it wants to gain by changing the rules for military engagement, establishing a permanent military presence in the Middle East, and needing a New Pearl Harbor to galvanize the publics support.

So, great question, Mr. Stewart.
De rest is hier te lezen.

Dus steeds meer aanwijzingen omtrend Dollars en Goud en de Fam.Bush. }:|
Bedenk eens, hoeveel 200 Miljard aan goud ruim 50 jaar later waard is....

[ Bericht 0% gewijzigd door DarthHouse op 03-01-2011 20:44:28 ]
WATCH FOR PATTERNS. WATCH FOR PATTERNS THAT REPEAT!
  maandag 3 januari 2011 @ 23:46:30 #202
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_90820392
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 17:56 schreef THEFXR het volgende:

[..]

jij komt met een bol, hoe kom je nu weer bij een bol,waar haal je dat nu weer vandaan?
Schokgolf die zich door het gesteente verplaatst enzo...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 3 januari 2011 @ 23:56:15 #203
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_90820849
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 15:45 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Als je een nuke onder de toren af laat gaan lijkt me dat de toren van onderaf in moet gaan storten. Dat is immers de plaats waar de dragende structuur kapot is. Dat is tegenstrijdig met wat er die dag geobserveerd is.
Het lijkt mij ook het meest logische....een nuke schok zou gaan van onder naar boven en niet andersom!..toch!? :{
  dinsdag 4 januari 2011 @ 00:05:12 #204
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_90821266
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 23:56 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

Het lijkt mij ook het meest logische....een nuke schok zou gaan van onder naar boven en niet andersom!..toch!? :{
en als de diameter maar net zo groot is als de core, dan zie je er eerst niks van totdat ie bovenuit de toren komt.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 00:55:50 #205
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_90822724
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 00:05 schreef THEFXR het volgende:

[..]

en als de diameter maar net zo groot is als de core, dan zie je er eerst niks van totdat ie bovenuit de toren komt.
Dan kom je uit op de theorie van die nuke Rus....en als de core dus zwaar zou zijn beschadigd door een schokgolf....dan zou de toren imo in een keer *poef* moeten doen.

Mijn ogen zeggen.....ik zie 2 torens van boven naar beneden vallen, maar mijn verstand zegt;
stof, stof en nog eens stof?
  dinsdag 4 januari 2011 @ 12:28:59 #206
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_90831637
Wat had Hollywood toch met die 2 dingen..... :N
  dinsdag 4 januari 2011 @ 22:55:36 #207
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_90860932
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 00:55 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

Dan kom je uit op de theorie van die nuke Rus....en als de core dus zwaar zou zijn beschadigd door een schokgolf....dan zou de toren imo in een keer *poef* moeten doen.

Mijn ogen zeggen.....ik zie 2 torens van boven naar beneden vallen, maar mijn verstand zegt;
stof, stof en nog eens stof?
mijn verstand zegt, tel alle verschijnselen bij elkaar op, dan kom ik op een nucleair event. Hoe groot of hoeveel er zijn gebruikt weet ik niet. die rus heeft soms uitspraken waar ik niet achter sta, bijvb de verbrande auto's kwam doordat fbi-ers met hand gasbranders al die auto's afgingen! terwijl ik vermoed dat het door een EMP komt.

http://covertoperations.b(...)om-nukes-caused.html

http://www.rense.com/general75/melt2.htm
  woensdag 5 januari 2011 @ 00:32:13 #208
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_90865144
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:55 schreef THEFXR het volgende:

[..]

mijn verstand zegt, tel alle verschijnselen bij elkaar op, dan kom ik op een nucleair event. Hoe groot of hoeveel er zijn gebruikt weet ik niet. die rus heeft soms uitspraken waar ik niet achter sta, bijvb de verbrande auto's kwam doordat fbi-ers met hand gasbranders al die auto's afgingen! terwijl ik vermoed dat het door een EMP komt.

Dan zegt je verstand imo erg apparte dingen. Bijv, waarom zou een EMP een auto laten verbranden?
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 5 januari 2011 @ 03:53:31 #209
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_90867926
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 22:55 schreef THEFXR het volgende:

[..]

er is duidelijk hi-tec weaponery ingezet...
nucleair danwel tesla, EMP, of een andere nieuwe technologie waar over zelfs A.Tuinhek nog
niet is gebriefed.

geen andere theorie kan de verpulvering van een zeer groot deel van het beton en het staal, marmer van 110 verdiepingen verklaren.

geen andere theorie kan deze "druipgrot-achtige" gaten verklaren...
http://www.drjudywood.com/articles/DEW/StarWarsBeam4.html
(figur 57b)
Huig
  woensdag 5 januari 2011 @ 18:15:40 #210
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_90892395
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 00:32 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dan zegt je verstand imo erg apparte dingen. Bijv, waarom zou een EMP een auto laten verbranden?
de emp verhit het staal van de de auto, waardoor deze vlam vat,maar wel in maar 1 richting.

woensdag 5 januari 2011 @ 18:30:34 #211
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_90893334
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 18:15 schreef THEFXR het volgende:

[..]

de emp verhit het staal van de de auto, waardoor deze vlam vat,maar wel in maar 1 richting.

[ afbeelding ]
En waarom zou dat maar in 1 richting werken?
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 5 januari 2011 @ 18:38:32 #212
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_90893821
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 18:30 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

ik bedoel dus, niet diep penetrerend.

Dit is een mooie foto.

je ziet wtc 7 platliggen en fiterman hall daarachter is een beetje beschadigd.
maar waarom moet dat gebouw ontsmet worden en afgebroken?

Fiterman Hall Decontamination Plan Approved
http://www.lowermanhattan(...)tion_plan_62704.aspx
  woensdag 5 januari 2011 @ 18:44:05 #213
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_90894178
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 18:30 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

http://www.davidicke.com/forum/showthread.php?t=68052

Rondom zo te zien....zelfs op de FDR en die lag +/- op een kleine km van de torens af.
Zag dat ook op de site van Dr J.Wood.....maar die wagens kunnen ook van de plek des
onheils komen....ivm de bereikbaarheid van Ground Zero.

Alles stond in de weg daar...in en om Ground Zero heen.
  woensdag 5 januari 2011 @ 19:29:37 #214
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_90897006
Leuk, maar dat beantwoord mijn vraag niet.
Onikaan ni ov dovah
pi_90916995
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 19:29 schreef ATuin-hek het volgende:
Leuk, maar dat beantwoord mijn vraag niet.
is het zo erg om een keer zelf ook wat uit te zoeken? alleen maar commentaar geven en zelfs niks onderbouwen is ook niet constructief.
pi_90917378
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 18:15 schreef THEFXR het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En de richting van de emp is dus vanaf world financial centre/Hudson rivier want daar wijzen de strepen naar, als de emp vanaf wtc zou komen zouden de lijnen van linksonder moeten komen...

Toch apart dat bijna alle auto's die dichterbij het wtc stonden dan die op je foto dan weer niet in de fik zijn gevlogen... erg selectieve emp niet?
Hier kan je zien in waar precies de auto's staan, de auto's van je foto staan precies in het midden net onder de auto's die in de brand staan en de auto die dwars op de rest staat:
http://drjudywood.com/articles/DEW/dewpics/GJS-WTC105_toasted.jpg

Owh en op die foto is dus ook te zien dat na de collapse/emp zo goed als alle auto's op jouw foto dus nog geeneens in de brand stonden, brand begon links van de afgebrande auto's op je foto... Maar hier had je zelf ook achter kunnen komen met beetje onderzoek...
pi_90917564
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 01:26 schreef mouzzer het volgende:

[..]
:
http://drjudywood.com/articles/DEW/dewpics/GJS-WTC105_toasted.jpg

Owh en op die foto is dus ook te zien dat na de collapse/emp zo goed als alle auto's op jouw foto dus nog geeneens in de brand stonden, brand begon links van de afgebrande auto's op je foto... Maar hier had je zelf ook achter kunnen komen met beetje onderzoek...
de auto's vlogen direct in de brand!

[ Bericht 30% gewijzigd door THEFXR op 06-01-2011 01:44:27 ]
  donderdag 6 januari 2011 @ 07:45:24 #218
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_90918884
Dit is wel een mooie site waarom er geen vliegtuigen gebruikt zijn. Elke video en elke foto van UA175 is fake!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_90928974
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 01:35 schreef THEFXR het volgende:

[..]

de auto's vlogen direct in de brand!
[ afbeelding ]

Waarom negeer je het punt dat de afgebrande auto's op je foto's verder van het WTC af stonden dan de niet afgebrande en de richting van de EMP op je foto niet vanaf WTC komt?

Daarnaast waarom gebruik je een veel onduidelijkere foto terwijl op de foto die ik liet zien al bewijst dat zowat alle auto's op jouw emp foto NIET in brand stonden na het instorten van WTC en dus de zogenaamde emp en je claim dus gewoon onzin is.

donderdag 6 januari 2011 @ 17:11:20 #220
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_90939059
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 01:07 schreef THEFXR het volgende:

[..]

is het zo erg om een keer zelf ook wat uit te zoeken? alleen maar commentaar geven en zelfs niks onderbouwen is ook niet constructief.
Ik probeer je tot een inzicht te brengen. Dat een EMP die verschijnselen helemaal niet kan verklaren. Daar lijk je alleen totaal niet voor open te staan.
Onikaan ni ov dovah
pi_90941225
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 07:45 schreef Lambiekje het volgende:
Dit is wel een mooie site waarom er geen vliegtuigen gebruikt zijn. Elke video en elke foto van UA175 is fake!
^O^ ^O^
  donderdag 6 januari 2011 @ 18:01:52 #222
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_90941485
quote:

Van jou ;)
===============================================================================

Van Let's Roll, alleen wat groter.....verder beide hetzelfde, dus mee eens? ;)

Eerst was ik het eens met je....misschien heb ik iets te snel geoordeeld.
Ik was net wat aan het surfen op Let's Roll.....en vond daar dezelfde foto's, alleen een paar bites groter.
Als ik naar de bovenste foto kijk en die vergelijk met de onderste foto....dan lijkt het wel of de bovenste foto het puin in een vroegere valfase zit! Vergelijk de hoeken van het vallende puin maar!

Of bedriegen mijn ogen me... :o
pi_90941881
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:01 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van jou ;)
===============================================================================

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Van Let's Roll, alleen wat groter.....verder beide hetzelfde, dus mee eens? ;)

[ afbeelding ]

Eerst was ik het eens met je....misschien heb ik iets te snel geoordeeld.
Ik was net wat aan het surfen op Let's Roll.....en vond daar dezelfde foto's, alleen een paar bites groter.
Als ik naar de bovenste foto kijk en die vergelijk met de onderste foto....dan lijkt het wel of de bovenste foto het puin in een vroegere valfase zit! Vergelijk de hoeken van het vallende puin maar!

Of bedriegen mijn ogen me... :o
^O^

Dat dacht ik dus eerst ook ja, maar als je kijkt naar de foto waarop het Marriot hotel zichtbaar is, dan zie je in de rechter bovenhoek van het puin dat er ineens 1 kolom tijdens de val weer "gerepareerd" is.

Dus eerst was ie weg, en later zit ie er weer... :?
Maar goed.. ik kan er naast zitten :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2011 18:18:48 ]
  donderdag 6 januari 2011 @ 18:15:17 #224
321001 DarthHouse
The Dark Side......
pi_90941999
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 17:55 schreef Culto het volgende:

[..]

^O^ ^O^
Op een dood spoor met Mevr Lariby....zag ik :') |:(

Wel zag ik dit ergens.... ;)

quote:
Her eyes alone scare me. She is scary looking. I don't believe anyone is born with eyes like that. It looks to me that a plastic surgeon removed excess eyelid tissue, tightened it up and brought the eyebrows down. She has the same nose and same chin as Barbara Olson. Her teeth are capped, an excellent job. Barbara's teeth were overlong. And then to make her not look like Barbara, they gave her small cheek implants and erased every wrinkle she had. Plus she has a tan.

Witness

whatpricefame.blogspot.com

[ Bericht 32% gewijzigd door DarthHouse op 06-01-2011 18:21:58 ]
pi_90942917
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:15 schreef DarthHouse het volgende:

[..]

Op een dood spoor met Mevr Lariby....zag ik :') |:(

Wel zag ik dit ergens.... ;)

[..]

LOL! :) Had je niet verwacht dat ik ook met andere 9-11 onderwerpen bezig zou zijn??

Dat citaat slaat op Lady Booth, vermoed ik:
http://letsrollforums.com/barbara-olson-9-11-t20525.html

Ja, ik vergelijk Ingeborg Lariby altijd met Barbara Olson:

De 9/11-Postergirl in Nederland/Belgie en de 9/11-Postergirl in de U.S.... :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')