Ik heb die knop nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:34 schreef oh-oh het volgende:
Ah daar is de OP, gebruik toch die knop vrouwmens
Elies ik zeg het nog 1 keertje...quote:
Lieve schat van me; ik kan F5-en zoveel ik wil, maar er komt geen ik herhaal er komt geen knopquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:36 schreef oh-oh het volgende:
Elies ik zeg het nog 1 keertje...
Even F5en als het topic vol is ik herhaal even F5en als het topic vol is!
En dan heb jij m ook
Ja dat dusquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Elies ik zeg het nog 1 keertje...
Even F5en als het topic vol is ik herhaal even F5en als het topic vol is!
En dan heb jij m ook
vlak boven je invoerschermquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lieve schat van me; ik kan F5-en zoveel ik wil, maar er komt geen ik herhaal er komt geen knop
Heus echt waar wel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lieve schat van me; ik kan F5-en zoveel ik wil, maar er komt geen ik herhaal er komt geen knop
Que?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heus echt waar wel.
Je ziet m alleen niet denk ik![]()
En blijf met je potuh van die TT af jonguh
Ze verandert de TT waar je bij staatquote:
Ja ik weet welke je bedoelt maar ik vond 'm net iets te druk en fel zoveel kleuren. Zou jouw hondjes wel goed staanquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:49 schreef oh-oh het volgende:
Oeh DML ik zag bij H&M in de sale zo een leuk barbapapa babysetje in de kleinste maat, ken je die????
Was een te kleine maatquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja ik weet welke je bedoelt maar ik vond 'm net iets te druk en fel zoveel kleuren. Zou jouw hondjes wel goed staan
Kom 'm aanwijzen danquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:39 schreef oh-oh het volgende:
Heus echt waar wel.
Je ziet m alleen niet denk ik![]()
Uhm vanaf 68 anders worden de ruggetjes te kortquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Haha, welke maat gebruik jij voor jouw rakkers dan?
Zat je nu de hele tijd te zoeken ???????quote:
Oh dan gaat dat sterren pakje wat je al hebt ook nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm vanaf 68 anders worden de ruggetjes te kort![]()
Kleiner kan wel maar dan moet ik andere stof dr bij gooien en dan wordt het al te ingewikkeld voor mij
Nee, ik zat de verzekering van mijn nieuwe racebak te regelenquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:58 schreef oh-oh het volgende:
Zat je nu de hele tijd te zoeken ???????
![]()
Nee, niks gevallenquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:40 schreef Loveless85 het volgende:
Was het bij jou ook zo erg dan? Het was toch vooral het zuiden? HIer is echt nog geen centimeter gevallen
Ja gaten in de weg ken ikquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, niks gevallen
Het heeft wel flink gevroren vannacht, maar toch
2 wegen waren denk ik dicht ivm gaten in de weg ofzo (stond helemaal politie), en die ander daar wilde iedereen overheen natuurlijk nu, dus daar stond de politie het verkeer te regelen
Dus omgereden
Ja, politie-achtervolging die uiteindelijk tegen een boom eindigde toch?quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja gaten in de weg ken ikkreeg gister ofzo echt nog een flinke steen op m'n ruit, ik zag serieus Matrix-like zo m'n voorganger over een gat rijden en toen zo'n flink stuk steen richting mijn ruit vliegen
Maar geen sterretje gelukkig
Hier vlakbij is t ook chaos want de Maasboulevard is dicht, maar ik had er gelukkig weinig last van, en over een uurtje ga ik ff richting Utrecht en dan lekker klaar
Ja is vlakbij werk hier, tenminste de Maasboulevard, weet niet of het aan het begin of eind is gebeurt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, politie-achtervolging die uiteindelijk tegen een boom eindigden toch?
En die gaten in de weg waren hier net dicht na de vorige keer sneeuw enzo
Ik ook nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja is vlakbij werk hier, tenminste de Maasboulevard, weet niet of het aan het begin of eind is gebeurt.
Zo...quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:54 schreef Loveless85 het volgende:
Zo is het ineens een cabrio
[ afbeelding ]
quote:Achter de schermen : De bestuurder van de politieauto wordt gehoord als verdachte. Binnenkort kopt de krant : agenten worden vervolgd voor het opzettelijk veroorzaken van ongeval. De agenten hadden de achtervolging nog eerder moeten staken, je moet tenslotte altijd kunnen ontsnappen aan de politie op een veilige manier. De paarse rechter zal de gedupeerden gelijk geven, want de agenten zijn tenslotte professionals. En ze hadden helemaal niets gedaan. Stom hoor !
Jan, Rotterdam 24 december 2010 om 08:46
quote:Waren inderdaad noordafrikaanse medemensen. Maar ze kunnen er niets aan doen hoor, slechte jeugd gehad. Ik stel voor dat we ze bloemen sturen en misschien nog wat geld voor de revalidatie. Iemand nog thee? Paspoort afpakken en een enkele reis Tanger. opzouten met die bontkraagberbers. Met dank aan de PvdA, de club met de oogkleppen!
Gersjob, Soest 24 december 2010 om 08:17
OMGquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:00 schreef Loveless85 het volgende:
Die reacties bij Rijnmond.nl ook, het lijkt de Telegraaf wel
[..]
[..]![]()
Tombellequote:
Llquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:41 schreef Loveless85 het volgende:
Miauwtje![]()
En das een flinke berg Rewimowij zitten hier nog met de ouwe sneeuw van vorige week
quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:43 schreef tombolafan het volgende:
Vanavond komt hier toch ook weer sneeuw?
Sorryquote:
Als ik buienradar zie niet hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:43 schreef tombolafan het volgende:
Vanavond komt hier toch ook weer sneeuw?
Ow, ik dacht dat dat op de radio wasquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ik buienradar zie niet hoorMisschien morgenmiddag/avond
Heb je alle nodige dingen wel al in huis? Zou echt balen zijn als je de deur echt nog uit moetquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:44 schreef Muis006 het volgende:
Zo die sneeuwhet sneeuwt sinds gistermiddag al en er ligt nu 20 cm. Ik zou nog naar de stad gaan maar we hebben de plannen maar omgegooid
.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:47 schreef Muis006 het volgende:
Noes, het verandadak zakt door van het gewicht van de sneeuwdadelijk maar even sneeuwruimen.
Ja gelukkig welquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heb je alle nodige dingen wel al in huis? Zou echt balen zijn als je de deur echt nog uit moet
Ik zou naar Lelystad gaanquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sorry
Ga jij zaterdag naar Almere?Mijn ouders ook, met de trein
quote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat dat op de radio was
Morgen dan maar
Ik wil eerst morgen langlaufen
quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja gelukkig welik ben slecht ter been (tijdelijk hoor) en ik heb van mijn mamma een buitenverbod gekregen
Als je niet per se hoeft, ga er dan maar niet door. De kans dat je strandt is echt aanwezig, zie hierboven.quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:50 schreef tombolafan het volgende:
Hopen dat de treinen gaanAnders zal ik ze weg moeten brengen gok ik
Nou ja, je doet er toch niks aanquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Nou je maakt er wel een feestje van![]()
Verse sneeuw is heerlijk maar die ijszooi de volgende dag...
True, maar als er niet veel meer sneeuw valt dan nu en als het zo blijft is het goed te doen hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als je niet per se hoeft, ga er dan maar niet door. De kans dat je strandt is echt aanwezig, zie hierboven.
Ik keek meteen in je profiel om te kijken waar je woontquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:50 schreef Rewimo het volgende:
De sneeuw op de weg komt bij qltel tot halverwege zijn bovenbeenHij is gaan kijken bij de sneeuwschuiver. De weg ligt lager dan de velden hier en die ligt echt helemaal vol. De sneeuwschuiver kwam met moeite boven zonder daadwerkelijk te schuiven en is toen maar van boven naar beneden gaan schuiven, dat ging beter. Maar ja, bovenaan de helling is hij omgedraaid dus daar kun je niet verder nu
De auto's die vanmorgen stil kwamen te staan konden er simpelweg niet door omdat de sneeuw tot bovenaan de motorkap stond
quote:Op vrijdag 24 december 2010 09:56 schreef -Miauw- het volgende:
De poezen hier in huis hebben wat onderling gedoe en eentje poept de hele tijd naast haar bak. Nou kreeg ik de tip om op de poepplekken voerbakken neer te zetten, dan gaan ze daar niet meer poepen in ieder geval (waar dan wel vroeg ik me af). Maar die van mij heeft nu gewoon ín het voerbakje gepoept
Ja, poes is rijp voor de sofaquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]Das pas ernstig
Wel kut... Tijdelijk extra bakken neerzetten misschien?
En dat vind je ergquote:
Ja dat vind ik heel erg. En ja ik geloof het wel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En dat vind je erg![]()
GoedemorgenHeeft je vriend al een kerstcadeau gevonden?
Een sneeuwmaakmachine.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En dat vind je erg![]()
GoedemorgenHeeft je vriend al een kerstcadeau gevonden?
Ik heb nog wel een bak te leen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, poes is rijp voor de sofa![]()
Ik ga een extra bak neerzetten, hoewel ze de enige is die überhaupt nog gebruik maakt van de bak.
Ik heb al feliway in huis gehaald, catnip, van die kauwstokjes, ik ben extra liefmaar het werkt niet
Moet ik voor hem rijmen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat vind ik heel erg. En ja ik geloof het wel.
Thanksquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een bak te leen?
Misschien een apart kamertje (als je dat hebt) alleen voor haar?
Ik begrijp dat het door stress komt? Kun je haar niet een poosje apart zetten, zodat ze tot rust komt? Edit: nee dus. Badkamer misschien?quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:01 schreef -Miauw- het volgende:
Ja, poes is rijp voor de sofa![]()
Ik ga een extra bak neerzetten, hoewel ze de enige is die überhaupt nog gebruik maakt van de bak.
Ik heb al feliway in huis gehaald, catnip, van die kauwstokjes, ik ben extra liefmaar het werkt niet
Vaak willen ze graag in een andere bak plassen dan poepen inderdaadquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ThanksGelukkig heb ik nog wel een bak. Misschie wil ze wel gewoon de luxe van poepen én piesen op verschillende bakken. Apart kamertje heb ik niet. Nou ja het is veel uitproberen de aankomende tijd
Ja, ik denk door stress. Ik zat wel te denken aan de badkamer maar is dat niet zielig. Ze hangt wel graag om me heen namelijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het door stress komt? Kun je haar niet een poosje apart zetten, zodat ze tot rust komt? Edit: nee dus. Badkamer misschien?
In mijn ervaring (al weet ik dat sommige katten er anders over denken) zijn de woorden "tot rust komen" en "badkamer" niet samen van toepassing op kattenquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het door stress komt? Kun je haar niet een poosje apart zetten, zodat ze tot rust komt? Edit: nee dus. Badkamer misschien?
Misschien alleen als jij er niet bent? Dat ze daar haar eigen plekje heeft?quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, ik denk door stress. Ik zat wel te denken aan de badkamer maar is dat niet zielig. Ze hangt wel graag om me heen namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemerslijstje:
Uitgepakt en goedgegokt:
Greys
pakje
rijm
uitgepakt
Muis006
pakje
cadeau en kaartje![]()
gok:
DanseMacabre --> GOED!
Ingetje79
pakje
uitgepakt
gok:
Goodbye --> GOED
Ynske
pakje
gedicht en uitgepakt
gok:
Cat22
Strega --> GOED
Goodbye
pakje
uitgepakt en rijm
gok:
Cat22
Tombola --> GOED
Cat22
pakje
uitgepakt en rijm
gok
Ingetje --> GOED!
Tombolafan
voorpret - pakje - eerste uitpakronde
uitgepakt en rijm
gok:
Dizzy-Miss-Lizzy --> GOED
Dizzy-Miss-Lizzy
pakje
rijm en uitgepakt
gok:
JJH --> GOED
Ferrari_rood
pakje
uitgepakt en rijm
gok:
Ynske --> GOED
Strega
pakje
rijm en uitgepakt
gokje:
Maes --> GOED
DeZwabber
kokosnoot... - huh, wat? - REM! - pakje - cocoboy
uitgepakt en rijm
gok:
Cat22 --> GOED
Bamba
pakje
gedicht
uitgepakt
gok:
Ferrari_Rood --> GOED
Ml-etje
pakje
uitgepakt en rijm
gok:
Bamba --> GOED
Pagan
pakje
uitgepakt en rijm
na iedereen gegokt te hebben:
Ml-etje --> GOED
DanseMacabre
pakje - eerste uitpakronde
gedicht en alles uitgepakt
gok:
Pagan --> GOED
Uitgepakt:
Maes
pakje
uitgepakt
rijm
JJH
STRAFHet was de 22e pakjesopeningsdag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Divaquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vaak willen ze graag in een andere bak plassen dan poepen inderdaadMaar het blijft rot
Ik ben er ook een beetje bang voor eigenlijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:12 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
In mijn ervaring (al weet ik dat sommige katten er anders over denken) zijn de woorden "tot rust komen" en "badkamer" niet samen van toepassing op katten
Maar ik kan het altijd proberenquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien alleen als jij er niet bent? Dat ze daar haar eigen plekje heeft?
Troubles?quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:17 schreef Qwea het volgende:
Echt"vrienden"
With friend like them who the fuck need enemies
Ze zal vast wel moeten wennenquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:16 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben er ook een beetje bang voor eigenlijk
Maar ik kan het altijd proberen
Pfffffquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
1 Zwaargewonde dacht ik (de buschauffeur was onwel geworden). De kindjes leven allemaal
Klopt, met de chauffeur gaat het inmiddels gelukkig ook goed.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:22 schreef Muis006 het volgende:
1 Zwaargewonde dacht ik (de buschauffeur was onwel geworden). De kindjes leven allemaal
Oh gelukkigquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Klopt, met de chauffeur gaat het inmiddels gelukkig ook goed.
Oh nou dat scheelt weerquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja en dan is er nog de andere stress poesquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze zal vast wel moeten wennenMaar als ze stress krijgt door de andere katten dan is dat wel een oplossing denk ik
Ooh, what else is new. Just the same old storyquote:
Een frenemy-vrij 2011quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, what else is new. Just the same old story
En ik heb besloten dat ik geen zin meer heb ik zulke vriendenDus ik heb zojuist een vriendschap door de plee getrokken
Good for you! (denk ik)quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
En ik heb besloten dat ik geen zin meer heb ik zulke vriendenDus ik heb zojuist een vriendschap door de plee getrokken
Vrienden die geen vrienden zijn, daar heb je niks aan. Ik heb ook een vriendschap van 20 jaar moeten verbreken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:39 schreef Qwea het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Zal ik haar even smsen?quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:17 schreef Muis006 het volgende:
Mijn liefste Maesje, waar blijf je nou zo lang
Ik ben je Secret Santa, zul je het weten, ik ben bang
quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:59 schreef Rewimo het volgende:
Vrienden die geen vrienden zijn, daar heb je niks aan. Ik heb ook een vriendschap van 20 jaar moeten verbreken.Lijkt me ook wel dat het dan over is jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vráág er dan gewoon om, zou ik zeggen
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
[..]
Vrienden die geen vrienden zijn, daar heb je niks aan. Ik heb ook een vriendschap van 20 jaar moeten verbreken.Dat is echt lager dan laag zeg. Wat Elies zegt; gewoon vragen. Anders is alle vertrouwen toch weg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep, ze had ook geld van me geleend, vond ik nooit een probleem, kreeg het ook wel terug al was het niet altijd even snel. Maar dat vond ik niet erg.quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:05 schreef ElisaB het volgende:
Lijkt me ook wel dat het dan over is ja
Vráág er dan gewoon om, zou ik zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Wat lief!quote:Op vrijdag 24 december 2010 11:32 schreef Goodbye het volgende:
Mijn vriend is moderator op een forum en daar krijgt ie net echt een mega kerstpakket van bezorgd. Het is net een klein kind nu, zo blij is ie
Het is ook echt niet normaal hoe veel er in zitquote:
Zeker. En er zitten ook allemaal lekkere dingen voor mijquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:36 schreef Rewimo het volgende:
Dat klinkt erg leuk, Gb, die onverwachte dingen zijn altijd het leukste hč
Goh, wat voor forum zou dat zijnquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het is ook echt niet normaal hoe veel er in zitHij is het nu aan het uitpakken. Etenswaar om een week door te komen als we ingesneeuwd zouden raken
En verder allemaal dingen die met dat forum te maken hebben (warme kleding en kunstaas en dergelijke
)
Tsjaquote:Op vrijdag 24 december 2010 11:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goh, wat voor forum zou dat zijn
Wel heeeeeeel leukdus ook al komt er een blizzard, jij zit goed
We komen amper de deur uit laat staat tot bij jouquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:17 schreef Rewimo het volgende:
Karel![]()
Kom maar hierheen, hier kun je tunnels onder de sneeuw graven!
Jij bént geniaalquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:19 schreef oh-oh het volgende:
We komen amper de deur uit laat staat tot bij jou![]()
Vrij vragen voor vandaag was tamelijk geniaal, mn buuf smste vanmorgen dat dr nog steeds geen bussen reden
Nee, wij hoeven er niet meer uit, dus je kunt gerust langskomen vandaagquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:21 schreef ElisaB het volgende:
Jij bént geniaal
Die sneeuw, Rewimo![]()
Dakhoopdatjullienietmeerweghoevenvandaag
Ooh ja, zeker good for me. Scheelt een hoop stress en gezeik. En aan zulke klootzakken heb je geen reetquote:Op vrijdag 24 december 2010 10:54 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Good for you! (denk ik)
http://www.nu.nl/binnenla(...)ant-en-limburg-.html
http://www.nu.nl/binnenla(...)en-dicht-sneeuw.html
Zou oh-oh Karel al uitgegraven hebben?
Ow ja, dat is wel een goed idee. Even lunchen en dan stap ik in de autoquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:42 schreef Rewimo het volgende:
Nee, wij hoeven er niet meer uit, dus je kunt gerust langskomen vandaag
Wat een stoerequote:Op vrijdag 24 december 2010 12:15 schreef oh-oh het volgende:
Karel ging net koppie onder![]()
Hij vond het geweldig
[..]
Vrienden die geen vrienden zijn, daar heb je niks aan. Ik heb ook een vriendschap van 20 jaar moeten verbreken.Niet quoten aub, haal het zo weer wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door Qwea op 24-12-2010 13:27:49 ]-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
1 fles rode wijn (1 liter), 1 fles water (fles wijn vullen met water en erin pleuren ), sinaasappelschil, 4 zakjes vanille suiker en 5 a 6 eetlepels suikerquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:58 schreef Greys het volgende:
Qweaaaaaaa, wat zat er nou ook alweer in jouw stoofperen?
Owja! Thanks!quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
1 fles rode wijn (1 liter), 1 fles water (fles wijn vullen met water en erin pleuren ), sinaasappelschil, 4 zakjes vanille suiker en 5 a 6 eetlepels suikerooh en kaneel, veeeel kaneel
En dan minstens 3u laten pruttenquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Owja! Thanks!
Ik haal dan van die kaneelsuiker
Welnee mens. Hoeveel peren maak je?quote:
Ja ik doe ze ook heel met steeltje.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welnee mens. Hoeveel peren maak je?
Ik had er 10. 5 voor Mike, 5 voor mij. 10 min was ik klaar!
Ik heb ze ook niet in partjes gedaan maar gewoon heel met steeltje
Nou, dan ben je een uur bezig met schillen. Piepdoosquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik doe ze ook heel met steeltje.
Maar ik wil ze vanavond of morgen maken voor zondag met ouders en zusje enzo, meenemen.
Dus dan moet ik wel een heule pan vol hebben
Ik heb er gewoon een hekel aanquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dan ben je een uur bezig met schillen. Piepdoos
Ik kan me ergere dingen bedenken hoorquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:45 schreef oh-oh het volgende:
Eindhoven staat helemaal vast he?
Zou wel sneu zijn als ze dalijk uit dat huis mogen en niet naar huis kunnen
Noh, Gerard heeft twee kindjes, ik kan me voorstellen dat je na een week heel hard werken graag thuis wil zijn met de kerstdagenquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kan me ergere dingen bedenken hoorDan pakken ze daar toch hotelletje, als je BN'ert ben is dr vast nog wel wat vrij hoor
![]()
Er zijn ook zat mensen die in die regio miss al vanaf de ochtenspits vast staan of écht de weg op moeten om wat voor reden dan ook
Ja das wel sneu natuurlijkquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Noh, Gerard heeft twee kindjes, ik kan me voorstellen dat je na een week heel hard werken graag thuis wil zijn met de kerstdagen![]()
Tis vandaag ook helemaal niet druk daar he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |