Ik heb die knop nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:34 schreef oh-oh het volgende:
Ah daar is de OP, gebruik toch die knop vrouwmens
Elies ik zeg het nog 1 keertje...quote:
Lieve schat van me; ik kan F5-en zoveel ik wil, maar er komt geen ik herhaal er komt geen knopquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:36 schreef oh-oh het volgende:
Elies ik zeg het nog 1 keertje...
Even F5en als het topic vol is ik herhaal even F5en als het topic vol is!
En dan heb jij m ook
Ja dat dusquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Elies ik zeg het nog 1 keertje...
Even F5en als het topic vol is ik herhaal even F5en als het topic vol is!
En dan heb jij m ook
vlak boven je invoerschermquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lieve schat van me; ik kan F5-en zoveel ik wil, maar er komt geen ik herhaal er komt geen knop
Heus echt waar wel.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lieve schat van me; ik kan F5-en zoveel ik wil, maar er komt geen ik herhaal er komt geen knop
Que?quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heus echt waar wel.
Je ziet m alleen niet denk ik![]()
En blijf met je potuh van die TT af jonguh
Ze verandert de TT waar je bij staatquote:
Ja ik weet welke je bedoelt maar ik vond 'm net iets te druk en fel zoveel kleuren. Zou jouw hondjes wel goed staanquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:49 schreef oh-oh het volgende:
Oeh DML ik zag bij H&M in de sale zo een leuk barbapapa babysetje in de kleinste maat, ken je die????
Was een te kleine maatquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja ik weet welke je bedoelt maar ik vond 'm net iets te druk en fel zoveel kleuren. Zou jouw hondjes wel goed staan
Kom 'm aanwijzen danquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:39 schreef oh-oh het volgende:
Heus echt waar wel.
Je ziet m alleen niet denk ik![]()
Uhm vanaf 68 anders worden de ruggetjes te kortquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Haha, welke maat gebruik jij voor jouw rakkers dan?
Zat je nu de hele tijd te zoeken ???????quote:
Oh dan gaat dat sterren pakje wat je al hebt ook nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uhm vanaf 68 anders worden de ruggetjes te kort![]()
Kleiner kan wel maar dan moet ik andere stof dr bij gooien en dan wordt het al te ingewikkeld voor mij
Nee, ik zat de verzekering van mijn nieuwe racebak te regelenquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:58 schreef oh-oh het volgende:
Zat je nu de hele tijd te zoeken ???????
![]()
Nee, niks gevallenquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:40 schreef Loveless85 het volgende:
Was het bij jou ook zo erg dan? Het was toch vooral het zuiden? HIer is echt nog geen centimeter gevallen
Ja gaten in de weg ken ikquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, niks gevallen
Het heeft wel flink gevroren vannacht, maar toch
2 wegen waren denk ik dicht ivm gaten in de weg ofzo (stond helemaal politie), en die ander daar wilde iedereen overheen natuurlijk nu, dus daar stond de politie het verkeer te regelen
Dus omgereden
Ja, politie-achtervolging die uiteindelijk tegen een boom eindigde toch?quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja gaten in de weg ken ikkreeg gister ofzo echt nog een flinke steen op m'n ruit, ik zag serieus Matrix-like zo m'n voorganger over een gat rijden en toen zo'n flink stuk steen richting mijn ruit vliegen
Maar geen sterretje gelukkig
Hier vlakbij is t ook chaos want de Maasboulevard is dicht, maar ik had er gelukkig weinig last van, en over een uurtje ga ik ff richting Utrecht en dan lekker klaar
Ja is vlakbij werk hier, tenminste de Maasboulevard, weet niet of het aan het begin of eind is gebeurt.quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, politie-achtervolging die uiteindelijk tegen een boom eindigden toch?
En die gaten in de weg waren hier net dicht na de vorige keer sneeuw enzo
Ik ook nietquote:Op vrijdag 24 december 2010 08:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja is vlakbij werk hier, tenminste de Maasboulevard, weet niet of het aan het begin of eind is gebeurt.
Zo...quote:Op vrijdag 24 december 2010 08:54 schreef Loveless85 het volgende:
Zo is het ineens een cabrio
[ afbeelding ]
quote:Achter de schermen : De bestuurder van de politieauto wordt gehoord als verdachte. Binnenkort kopt de krant : agenten worden vervolgd voor het opzettelijk veroorzaken van ongeval. De agenten hadden de achtervolging nog eerder moeten staken, je moet tenslotte altijd kunnen ontsnappen aan de politie op een veilige manier. De paarse rechter zal de gedupeerden gelijk geven, want de agenten zijn tenslotte professionals. En ze hadden helemaal niets gedaan. Stom hoor !
Jan, Rotterdam 24 december 2010 om 08:46
quote:Waren inderdaad noordafrikaanse medemensen. Maar ze kunnen er niets aan doen hoor, slechte jeugd gehad. Ik stel voor dat we ze bloemen sturen en misschien nog wat geld voor de revalidatie. Iemand nog thee? Paspoort afpakken en een enkele reis Tanger. opzouten met die bontkraagberbers. Met dank aan de PvdA, de club met de oogkleppen!
Gersjob, Soest 24 december 2010 om 08:17
OMGquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:00 schreef Loveless85 het volgende:
Die reacties bij Rijnmond.nl ook, het lijkt de Telegraaf wel
[..]
[..]![]()
Tombellequote:
Llquote:Op vrijdag 24 december 2010 09:41 schreef Loveless85 het volgende:
Miauwtje![]()
En das een flinke berg Rewimowij zitten hier nog met de ouwe sneeuw van vorige week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |