wees blij doe al 10 jaar mee en pas 1x 10 euro gewonnen, dit jaar heb ik er 2 en tot nu toe nog nietsquote:Op zaterdag 25 december 2010 18:37 schreef Joosterd het volgende:
5 Euro![]()
Word maar weer een niet lot halen volgende week.
Blijf jij serieus wachten tot de 31ste om al je vakjes open te krassen?quote:Op zaterdag 25 december 2010 12:47 schreef borisz het volgende:
Mijn lot t/m 25 december.
2x kerstman
1x cadeau
4x sneeuwpop
5x slee
2x kaaers
2x schaats
4x bel
5x ster
Matchpoint voor de 3, 10 en 20 euro
Duh, doe ik ookquote:Op zondag 26 december 2010 15:01 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Blijf jij serieus wachten tot de 31ste om al je vakjes open te krassen?![]()
Jaquote:Op zondag 26 december 2010 15:01 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Blijf jij serieus wachten tot de 31ste om al je vakjes open te krassen?![]()
Nope, vuurwerk van gekochtquote:Op vrijdag 24 december 2010 00:16 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Vast een nieuwe lot gekocht en een euro knaller bij de mac
Als je zon ding op de 29e krijgt is t al een beetje laat voor spanning.quote:Op woensdag 29 december 2010 13:35 schreef pietkanarie het volgende:
Ik had dat lot eigenlijk nog niet eens goed bekeken, had dus ook nog niet gemerkt dat het een kalender was. Dus meteen alle 31 vakjes opengemaakt, weg spanning! En ook nog niet eens iets mee gewonnen.
Kwam net twee vakjes tekort voor de hoofdprijs, maar dat zal bij iedereen wel zo zijn. Da's de truck.
Maar het heeft wel iets zo'n kraslot, denk dat ik er af en toe maar een ga kopen dit komend jaar.
Zit wat in! Ik kreeg hem de 25e, maar dan had ik nog maar een weekje iedere dag een vakje open kunnen maken. Heeft ook niet zoveel zin inderdaad, dan kun je ze net zo goed meteen allemaal open maken.quote:Op woensdag 29 december 2010 18:31 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Als je zon ding op de 29e krijgt is t al een beetje laat voor spanning.
Jij denkt zeker dat je een stapel cadeautjes krijgt?quote:Op donderdag 30 december 2010 11:53 schreef Ryan3 het volgende:
Laatste vakje is een stapeltje cadeautjes, ik weet niet wat dat betekent?
quote:Op donderdag 30 december 2010 12:05 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij denkt zeker dat je een stapel cadeautjes krijgt?
Dat moet je nog openkrassen man.
Je hebt de staatsloterij nog en de postcodeloterij hè.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:16 schreef Danielle83 het volgende:
Verder dan 3 euro ben ik ook niet gekomen. Dus dat wordt nog niet rijk het nieuwe jaar in
Dat is waar. Er is dus nog hoopquote:Op donderdag 30 december 2010 12:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je hebt de staatsloterij nog en de postcodeloterij hè..
Dan ga ik die wel halen als dat zo is. Vind het toch wel leuk, iedere dag een vakje.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:20 schreef Het_Fenomeen het volgende:
In April komt er toch weer zo'n kalender?
Nu zou ik me dus echt niet meer kunnen beheersen.quote:
Dan heb je wel echt pech gehad, winkans is toch echt 1 op 2: http://www.krasloten.nl/s(...)mberKalender2010.pdfquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:38 schreef Adelante het volgende:
Wat nou winkans 1 op 2
5 loten en niets...
kan nog wel, dingen zijn een jaar minimaal geldigquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:27 schreef Staal het volgende:
Wij hadden vorig jaar drie euro gewonnen. Maar we zijn het lot vergeten in te leveren..
Wrs. is het gewoon met het oud papier meegegaan. Maar ik ga zeker weer een lot kopen. Leuke traditie!quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
kan nog wel, dingen zijn een jaar minimaal geldig
JAAAAAAAAAAAA! KOPENNNNNNNNNNNNNNquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:00 schreef Karina het volgende:
Zijn ze er nu al weer! Van de week weer kopen, het enige kraslot dat ik altijd koop
ik precies hetzelfde:) maar hij ligt hier nog wel, toch maar ff inleveren danquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:27 schreef Staal het volgende:
Wij hadden vorig jaar drie euro gewonnen. Maar we zijn het lot vergeten in te leveren..
30,5 cm x 20 cmquote:Op dinsdag 29 november 2011 18:30 schreef Snoepje5 het volgende:
Iemand die 'm al heeft/ van vorig jaar, kan die mij de afmetingen van het kraslot doorgeven?
Ja rare vraag misschien, maar ik wil graag weten wat de lengte en breedte van het kartonnen stuk is, en of dit door de brievenbus past. Bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |