Ok dan, gaat het dus nog duurder worden waarschijnlijkquote:Op zondag 26 december 2010 16:35 schreef Mathijz het volgende:
2 enkeltjes, dagretour vervalt om 04:00 uur.
Tenzij je de mogelijkheid hebt met een OV-chipkaart te reizen. En dan geen Studentenkaart.quote:Op zondag 26 december 2010 16:40 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ok dan, gaat het dus nog duurder worden waarschijnlijk![]()
Thanks voor je hulp!
Wraak nemen op één of andere bus toevallig?quote:Op zondag 26 december 2010 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaIk zeg net dat ik ene paar dagen weg ga
![]()
![]()
Hoi
Dat zou dus morgenochtend moeten kunen gaan gebeuren jaquote:Op zondag 26 december 2010 18:23 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Wraak nemen op één of andere bus toevallig?![]()
Daar moeten we ook nog eens foto's gaan maken trouwensquote:Op zondag 26 december 2010 19:18 schreef Zug-Chef het volgende:Het hoofdkantoor van metronom Eisenbahngesellschaft mbH is in Uelzen gevestigd
Ah. Kalibertje Roosendaal-Roodeschool dus. Lekker goedkoop reizen zo.quote:Op zondag 26 december 2010 20:42 schreef Ascendancy het volgende:
Eupen-Oostende is het volledige traject van de IC A. Zo'n 250 kilometer. Volgens de NMBS is het echter maar 4 kilometer.
Lijkt me niet. Als je er inderdaad in slaagt om het voor die prijs te kopen.quote:Op zondag 26 december 2010 21:02 schreef James1988 het volgende:
Ik vraag me af of je, als je dit biljet koopt en onderweg controle krijgt, problemen krijgt.
Ik ga het deze week eens proberen, als die applicatie wil meewerken tenminste.quote:Op zondag 26 december 2010 21:02 schreef James1988 het volgende:
Ik vraag me af of je, als je dit biljet koopt en onderweg controle krijgt, problemen krijgt.
Bron: Somda.quote:V.w.b. de in Velim veroorzaakte schade aan de 2601 dit betreft de linker en rechter kunststof schorten en de koppelkop van de AK. Dus is er in principe geen plaatwerkschade. De testen zullen afhankelijk van de beschikbaarheid van de testbaan en de weersomstandigheden plaatsvinden tussen 01-12-2010 en 01-03-2011.
Neuh niet echt bijzonder, ik doelde meer op die bak sneeuw/ijs die er aan hingquote:Op zondag 26 december 2010 23:17 schreef Ascendancy het volgende:
Leuke foto's. Maar op je 2e foto staat er ook al een ICE naast. Een ICE3(=mooier) zo te zien, maar op foto 3 doe je alsof het bijzonder is dat er een ICE op het spoor ernaast vertrok.
Ik doelde meer erop dat hoe meer wissels er zijn, hoe minder vaak iedere afzonderlijke wissel wordt omgezet, volgens mij.quote:Op zaterdag 25 december 2010 18:27 schreef dennistd het volgende:
[..]
Hoe vaker een wissel om gaat, hoe kleiner de kans op vastvriezen.
Naaah die snapt dit vast nietquote:Op zondag 26 december 2010 22:03 schreef bork het volgende:
Ik vraag me weleens af of de persoon die dit snapt niet ver genoeg naar het Oosten verhuisd
Dat snap ik ook wel hoor. Alleen had ik het daar niet over.quote:Op maandag 27 december 2010 11:21 schreef dennistd het volgende:
Als je een wissel lang in dezelfde stand hebt liggen, komt er heel veel sneeuw op één plek. Als je hem vaker omzet wordt het nog wat verplaatst op het moment dat het nog kan. Stel je een sneeuwbui en een auto en vijf meter straat voor. Als je de auto tijdens de sneeuwbui (waarin een meter sneeuw valt) regelmatig verplaatst, kon je er wellicht wel door. Maar als die meter sneeuw er ligt, en je dan nog de auto wilt verplaatsen, krijg je hem geen meter meer voor of achteruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |