Nee. Het was zo geweest als Oudjaarsdag een officiële feestdag was, maar dat is niet zo.quote:Op zondag 26 december 2010 01:17 schreef DrMarten het volgende:
Vraagje aan de deskundigen. Iemand enig idee of je op oudjaarsdag ook al voor 19:00 met een weekendretour kunt reizen aangezien ze na 20:00 niet meer rijden?
quote:Vanwege [..] minder reizigers in de Kerstvakantie [..] moet u rekening houden met [..] drukkere treinen
Ow joy, dus ik moet extra geld uitgeven omdat ze na 20:00 niet meer rijden. Als ik na 19:00 weg ga kom ik niet op plaats van bestemmingquote:Op zondag 26 december 2010 06:37 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Nee. Het was zo geweest als Oudjaarsdag een officiële feestdag was, maar dat is niet zo.
Precies. Kut voor jequote:Op zondag 26 december 2010 12:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ow joy, dus ik moet extra geld uitgeven omdat ze na 20:00 niet meer rijden. Als ik na 19:00 weg ga kom ik niet op plaats van bestemming
Van hetzelfde.quote:Op zondag 26 december 2010 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar hey, alvast een
[ afbeelding ]
he![]()
Voor iedereen hier trouwensIk ben er een paar dagen niet, vandaar nu al
Jaquote:Op zondag 26 december 2010 12:52 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Goed dat je er weer bent trouwens.
De kans dat de liften er uit gaan is vrijwel zeker. Ook gaat VIRM OBIS (en dus ook Wifi) krijgen.quote:Op zondag 26 december 2010 12:20 schreef Peterselieman het volgende:
Het is nog veel te vroeg om iets over het slopen van de liften te gaan zeggen.
Ja, je moet wel zorgen dat er genoeg spul inactief terzijde staat natuurlijk.quote:Op zondag 26 december 2010 12:57 schreef greavy het volgende:
De overlap is er om leegstand in de werkplaats te voorkomen: Er kan op elke afdeling doorgewerkt blijven worden.
Van hetzelfde Fles! Ben blij dat je er weer bent.quote:Op zondag 26 december 2010 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar hey, alvast een
[ afbeelding ]
he![]()
Voor iedereen hier trouwensIk ben er een paar dagen niet, vandaar nu al
Oh nou, was daar officieel al iets voor gepland? 15 januari dacht ik he? Nou ja ik moet wel weer op tijd in Utrecht zijn die dagquote:Op zondag 26 december 2010 14:12 schreef Lemjur het volgende:
[..]
Van hetzelfde Fles! Ben blij dat je er weer bent.
Even wat anders: gaat de treinmeet nog door? Heb er al even niets over gelezen. (kan zijn dat ik eroverheen gelezen heb though...)
Precies. Krat bier in t midden, niks aan de handquote:Op zondag 26 december 2010 15:45 schreef Stefanovic83 het volgende:
heb je wel ruim de tijd om elkaar optimaal te leren kennen
Oh. Goed dat je er weer was. Tot volgend jaar.quote:Op zondag 26 december 2010 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaIk zeg net dat ik ene paar dagen weg ga
![]()
![]()
Hoi
Ok dan, gaat het dus nog duurder worden waarschijnlijkquote:Op zondag 26 december 2010 16:35 schreef Mathijz het volgende:
2 enkeltjes, dagretour vervalt om 04:00 uur.
Tenzij je de mogelijkheid hebt met een OV-chipkaart te reizen. En dan geen Studentenkaart.quote:Op zondag 26 december 2010 16:40 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ok dan, gaat het dus nog duurder worden waarschijnlijk![]()
Thanks voor je hulp!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |