Ik moet om 5 uur van Den Haag naar Maastricht. Baas boven baas.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:57 schreef crossover het volgende:
Verdomme, ik moet zometeen van tilburg naar het meest zuidelijke puntje van limburg
dat wordt duimen.
Hoop niet dat het kerst vieren op het station wordt voor jequote:Op vrijdag 24 december 2010 14:52 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik moet om 5 uur van Den Haag naar Maastricht. Baas boven baas.
Ach, dat heeft ook z'n charme...quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:57 schreef kebabkever het volgende:
Hoop niet dat het kerst vieren op het station wordt voor je
Raar eigenlijk, want zo worden de partijen onderling totaal niet gemotiveerd betrouwbare overstappen te leveren. De NS zal het immers aan z'n reet roesten, Houten en Culemborg zijn van veel meer waarde.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:53 schreef greavy het volgende:
Als jij de aansluiting op een andere vervoerder mist, krijg je ook niks. Want jij hebt bij NS bijvoorbeeld maar 13 minuten.
quote:De treinen van Veolia zijn volgens Van Setten winterhard. ,,De Zwitserse Stadlertreinen zijn net Sint Bernhardhonden; die vinden sneeuw ook leuk''. De treinen rijden nagenoeg zonder vertraging.
Aiii in dat geval doe ik alsof ik van niks weet :pquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:19 schreef greavy het volgende:
[..]
Succes met je boete alvast
De Algemene Voorwaarden omschrijven duidelijk:
6. Een combinatie met vervoerbewijzen van andere acties is niet mogelijk (zoals bijvoorbeeld Kruidvat,
Blokker, Herfsttoer of de Hema-actie).
In de Veelgestelde Vragen:
Zijn de treinaanbiedingen ook geldig in combinatie met Herfsttoer, Hema, Blokker, Kruidvat e.d.?
Nee, de treinaanbiedingen zijn niet geldig in combinatie met de Herfsttoer of kaartjes gekocht bij Hema,
Blokker, Kruidvat e.d
En je mag je acties niet combineren:
Zijn de treinaanbiedingen te gebruiken in combinatie met elkaar?
Alleen de NS-Meereiskaart en de Railrunner mogen met elkaar gecombineerd worden.
Die Spoordeelweken mag je alleen met een kaart uit de kaartautomaat gebruiken. En je mag maar één actie tegelijk gebruiken.
Jawel. Wissels zijn eerder het probleem. Zolang de rails er ligt en de sneeuw niet zo hoog ligt dat de trein fysiek tegengehouden wordt, kan een trein prima rijden. Alleen ATB en de elektronica van de trein kunnen dan evt. roet in het eten gooien.quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:36 schreef Zuivelkoe het volgende:
Kan een trein daar echt niet doorheen rijden?
En vergeet het te uitbundig strooien op overwegen niet. Daardoor krijg je spoorbezetting, met alle seintechnische gevolgen vandien.quote:Op zaterdag 25 december 2010 03:12 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jawel. Wissels zijn eerder het probleem. Zolang de rails er ligt en de sneeuw niet zo hoog ligt dat de trein fysiek tegengehouden wordt, kan een trein prima rijden. Alleen ATB en de elektronica van de trein kunnen dan evt. roet in het eten gooien.
Is dat bij Weert/Budel?quote:Op zaterdag 25 december 2010 02:33 schreef sander89 het volgende:
Doet prorail toch niet zo slecht het spoor sneeuw vrij houden.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb net de overgang 2-1 dagkaart besteld. Daar staat duidelijk op dat die niet in combinatie met andere actiekaartjes te gebruiken is, dus waarschijnlijk is dat bij jou ook zo. Ik vrees dat bij controle niet gerekend hoeft te worden op coulance van de conducteur.quote:Op zaterdag 25 december 2010 01:19 schreef crossover het volgende:
[..]
Aiii in dat geval doe ik alsof ik van niks weet :p
Het staat ook op je ticketquote:Op zaterdag 25 december 2010 01:19 schreef crossover het volgende:
[..]
Aiii in dat geval doe ik alsof ik van niks weet :p
Ik ga het zo eens tussen Utrecht en Den Bosch bekijken. ZES grote watergangen zitten daartussen, dus mooie gezichten met de lage zon en zoquote:Op zaterdag 25 december 2010 14:31 schreef Peter het volgende:
Het is wal prachtig, zo door de polder tussen den haag en utrecht
Straks nog door de veluwe
6? Ik tel er maar 4. Of tel je de linge als grote watergang?quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga het zo eens tussen Utrecht en Den Bosch bekijken. ZES grote watergangen zitten daartussen, dus mooie gezichten met de lage zon en zo
Jep. En de Dieze ook.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:56 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
6? Ik tel er maar 4. Of tel je de linge als grote watergang?
Wat een mooie kerstgedachte toch weer.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Nu allemaal weer lief doen en zo
Leuk. Maar hoe komen ze erbij dat "Juist als er veel wissels zijn, moeten ze vaak omgezet worden, waardoor er minder sneeuw tussen kan komen"? Dat is toch, als er überhaupt al een verband is, precies andersom?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |