Lijkt me wel het beste.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:39 schreef angerb0y het volgende:
maarja, iemand enig idee wat ik moet zeggen als ik moet voorkomen? gewoon de waarheid?
hmm ja maar ik deed het niet vaak om de 2 weekenden af en toe een snuif of een pilletje en ik haalde nooit zelf coke tot die vrijdag.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:43 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Lijkt me wel het beste.![]()
Misschien is het ook een idee om hulp te zoeken / accepteren, het is namelijk niet echt normaal om door drugsgebruik op de IC te belanden.
Je bent veel te jong om je leven te verpesten door coke.
Succes en sterkte!
nee er staat in het rapport dat ik toestemming had gegeven om ze naar binne te laten gaan, en toen vonden ze die zooi in mijn kamer. maar ik kan het me niet meer herrineren want alles wat ik weet is dat ik naar de ambulance toe rende en zo snel mogenlijk geholpen wou worden.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Waarom, welke reden dus, heeft de politie een huiszoeking gedaan dan? Liep je met die nepwapens rond te zwaaien dan?
Je bent minderjarig en woont nog thuis neem ik aan? Wisten je ouders van die nepwapens?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:51 schreef angerb0y het volgende:
[..]
nee er staat in het rapport dat ik toestemming had gegeven om ze naar binne te laten gaan, en toen vonden ze die zooi in mijn kamer. maar ik kan het me niet meer herrineren want alles wat ik weet is dat ik naar de ambulance toe rende en zo snel mogenlijk geholpen wou worden.
ja dat wel, ik verzamel al jaren messen, bb guns, zwaarden etcquote:Op donderdag 23 december 2010 19:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je bent minderjarig en woont nog thuis neem ik aan? Wisten je ouders van die nepwapens?
Nou, ik heb er niet voor geleerd maar het zal allemaal wel los lopen denk ik zo. Je bent minderjarig en hebt niets met die "wapens" gedaan blijkbaar. Als je met zo'n ding op straat loopt is het een ander verhaal. Afstand doen ervan en stoppen met verzamelen van die meuk. Misschien krijg je een boete en wellicht een of ander HALT achtig projectje en dat is het dan wel verwacht ik.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:54 schreef angerb0y het volgende:
[..]
ja dat wel, ik verzamel al jaren messen, bb guns, zwaarden etc
ik hoop het, want na al dit wil ik me focussen op mijn gezondheid en school. mn ouders zijn er ook absurt van geschrokken. ik wil zoiets als dit nooit meer meemaken.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nou, ik heb er niet voor geleerd maar het zal allemaal wel los lopen denk ik zo. Je bent minderjarig en hebt niets met die "wapens" gedaan blijkbaar. Als je met zo'n ding op straat loopt is het een ander verhaal. Afstand doen ervan en stoppen met verzamelen van die meuk. Misschien een boete, een of ander HALT projectje en dat is het dan wel verwacht ik.
ok bedanktquote:Op donderdag 23 december 2010 20:07 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Niet. Dat heb ik zojuist gedaan voor je.
of mischien komt het ook omdat ik me nog erg drukmaak en vaak nadenk over de gebeurtenissen en gevolgenquote:Op donderdag 23 december 2010 20:19 schreef angerb0y het volgende:
waar ik echt bang voor ben is dat ik mischien blijvende hartschade kan hebben?
het ziekenhuis had wel hartfilmpjes gemaakt en dat was allemaal goed, maar ik voel nog steeds steken en tintelingen af en toe. of komt dat gewoonweg omdat al die zooi nog in mijn bloedcirculatie zit?
Jongen je was bijna dood, tuurlijk ben je niet de volgende dag helemaal beter, dat gaat alleen in films zo. In de normale wereld heb je alleen al met een litteken pas na een jaar dat het littekenweefsel is vervangen door normaal weefsel (littekenweefsel is een soort van noodlijmoplossing van je lichaam). Dingen als posttraumatische dystrofie, als dat beter wordt, kunnen gewoon een jaar of 5 duren voordat alle pijnsymptomen weg zijn. Zelfs met iets simpels als gordelroos kun je nog makkelijk een jaar pijn- en jeuksymptomen houden!quote:Op donderdag 23 december 2010 20:19 schreef angerb0y het volgende:
waar ik echt bang voor ben is dat ik mischien blijvende hartschade kan hebben?
ok ok, ja ik zat al zoiets te lezen dat het ook gewoon kan komen omdat ik er de hele dag aan denk en door de stress gaan alle spieren rondom mijn hart strak staan en dan kan ik denken dat het mn hart is die pijn doet. maar wel opluchtend wat je zegt. nee ik ben niet gereanimeerd al denk ik niet dat het veel scheelde want mn hartslag was tussen de 240-270.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:26 schreef Sessy het volgende:
[..]
Jongen je was bijna dood, tuurlijk ben je niet de volgende dag helemaal beter, dat gaat alleen in films zo. In de normale wereld heb je alleen al met een litteken pas na een jaar dat het littekenweefsel is vervangen door normaal weefsel (littekenweefsel is een soort van noodlijmoplossing van je lichaam). Dingen als posttraumatische dystrofie, als dat beter wordt, kunnen gewoon een jaar of 5 duren voordat alle pijnsymptomen weg zijn. Zelfs met iets simpels als gordelroos kun je nog makkelijk een jaar pijn- en jeuksymptomen houden!
Je bent nog maar 17, je lichaam geneest nog heel goed. Bovendien is het echt niet zo dat als je een beetje iets beschadigd hebt, dat het dan meteen voor de rest van je leven een probleem gaat opleveren, ons lichaam kan echt wel wat hebben. Je hart is uiteindelijk een spier, het kan genezen hoor. Als je artsen momenteel niet denken dat het blijvende hartschade heeft opgeleverd, dan zie ik geen enkel reden om aan te nemen dat het wel zo is hoor.
Bovendien, ben je ook nog gereanimeerd oid? Want dan is die pijn waarschijnlijk gewoon van verstuikte ribben e.d.
En dat zou ook nog goed kunnen. Omdat je er, begrijpelijk, nog zo mee bezig bent in je hoofd leg je alles wat je voelt in je lichaam onder een soort van "microscoop" zeg maar. Nogmaals begrijpelijk maar helpen doet het je niet. Beter kan je afgaan op wat de dokter je vertelt heeft, namelijk dat alles er goed uitzag.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:21 schreef angerb0y het volgende:
[..]
of mischien komt het ook omdat ik me nog erg drukmaak en vaak nadenk over de gebeurtenissen en gevolgen
Dus omdat je een plastic pistooltje in huis hebt liggen gewoon omdat je dat tof vind, zou je nooit meer bij de AIVD kunnen werken? Beetje streng hoor..quote:Op donderdag 23 december 2010 20:33 schreef Sessy het volgende:
Klinkt alsof je door het oog van de naald gekropen bent jongen. Met de politie komt 't ook allemaal nog net goed op een manier dat je er niet de rest van je leven last van hebt (tenzij je bij AIVD gaat solliciteren oid want die kunnen jeugddossiers volgens mij wel naslaan) dus echt, je hebt ongelooflijk veel geluk gehad. Leer er wat van en ga door en maak je niet zo druk.
oke, najah erg opluchtend iniedergeval. ik wil graag altijd alles zeker weten daarom ga ik altijd naar forums en dan zie je vaak zoals nu dat er mensen zijn die er verstand van hebben en me toch een eind op weg kunnen helpen. bedankt mensen!quote:Op donderdag 23 december 2010 20:33 schreef Sessy het volgende:
Klinkt alsof je door het oog van de naald gekropen bent jongen. Met de politie komt 't ook allemaal nog net goed op een manier dat je er niet de rest van je leven last van hebt (tenzij je bij AIVD gaat solliciteren oid want die kunnen jeugddossiers volgens mij wel naslaan) dus echt, je hebt ongelooflijk veel geluk gehad. Leer er wat van en ga door en maak je niet zo druk.
Hangt af van de functies joh. Punt is, als ze een veiligheidscheck moeten doen voor een bepaalde functie (met name AIVD functies maar bijv. ook functies in het leger, politie, rechterlijke macht, minbuza, etc), dan gaan ze meer of minder diep graven aan de hand van de inschatting van het risico wat jij zou kunnen opleveren in die functie. Dat doet niet alleen Nederland dat doen eigenlijk alle westerse veiligheidsdiensten. Dus zeg maar als jij met echt ueber-geheime documenten gaat werken, dan zijn ze heeel streng (dan kan het zelfs zijn dat je geen Chinese vrienden mag hebben bijvoorbeeld, en dat elke week een ander meisje in je studententijd mee naar huis genomen hebben problemen op gaat leveren, en ja coke en WWM veroordelingen in je jeugd kunnen dan meespelen). Als je echt maar met een beetje geheime documenten gaat werken, die niet kritiek zijn voor de veiligheid van de staat, dan zijn ze ook veel minder streng. Dan is het ook geen probleem als je familie in het buitenland hebt wonen, AIVD zelf heeft bij ons op een banenmarkt zelfs beweerd dat er functies zijn waarvoor een tweede nationaliteit geen probleem is. Sowieso bij politie en leger zijn er een hoop functies waarvoor ze wel kijken naar je verleden maar bijv. niet naar jeugddossiers.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dus omdat je een plastic pistooltje in huis hebt liggen gewoon omdat je dat tof vind, zou je nooit meer bij de AIVD kunnen werken? Beetje streng hoor..
nouwja ik hoop niet dat je wil zeggen dat drugs geen slechte naam moet hebben.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:39 schreef kikoooooo het volgende:
Door mensen als ts krijgen drugs een slechte naam. Bedankt
zal ik zeker doen,quote:
Ik denk hele voorjaarsvakantie afval prikken.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:52 schreef Inlognaam het volgende:
Paar honderd boete zal het wel niet worden, denk eerder een dikke reprimande.
Sukkel, misschien lezen ze wel mee.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:57 schreef angerb0y het volgende:
[..]
zal ik zeker doen,
en ja ik heb die dingen ook op vakanties aangeschaft om een beetje op blikjes ed te schieten.
nou is het laatste wat ik had gekocht een sig sauer vol metaal gas bb gun die door dikke glaze flessen heen kon schieten. gelukkig heb ik die verkocht aan een vriend en had ik alleen de lege doos nog hier liggen. ik zal gewoon zeggen dat die de zelfde avond waarschijnlijk gestolen is.
Nah, zou ik eerder zeggen dat je die gekregen hebt toen je een keertje zo'n bb-gun overnam van iemand via internet ofzo en dat je die kreeg omdat je helemaal leip was op dat ding. Die op gas zijn niet zo heel onschuldig...quote:Op donderdag 23 december 2010 20:57 schreef angerb0y het volgende:
[..]
zal ik zeker doen,
en ja ik heb die dingen ook op vakanties aangeschaft om een beetje op blikjes ed te schieten.
nou is het laatste wat ik had gekocht een sig sauer vol metaal gas bb gun die door dikke glaze flessen heen kon schieten. gelukkig heb ik die verkocht aan een vriend en had ik alleen de lege doos nog hier liggen. ik zal gewoon zeggen dat die de zelfde avond waarschijnlijk gestolen is.
ik een troll? .. ik kom net van de IC ik heb problemen thuis dus het is tog logisch dat ik zulke vragen stel?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:08 schreef klotezooi het volgende:
En speciaal daarvoor heb je je aangemeld?
Is volgens mij een troll
Ja, want alle net geregistreerde accounts zijn trollsquote:Op donderdag 23 december 2010 21:08 schreef klotezooi het volgende:
En speciaal daarvoor heb je je aangemeld?
Is volgens mij een troll
Waarom was je dan ook in godsnaam aan het vechten. Lijkt me handig dat je een beetje uit de problemen blijft.quote:Op maandag 27 december 2010 22:58 schreef angerb0y het volgende:
ik heb nog steeds niks gehoord, had gister wel een vechtpartij waarbij een oudeman zijn kleinzoon ging helpen en me met een soort hark op mn hoofd sloeg waardoor ik behoorlijk hevig ging bloeden. dus was weer in aanraking met ambulance gekomen
het zit ook allemaal niet mee he :S
achja. jullie horen het wel wanneer ik meer weet.
Ik denk dat de politie weinig rekening zal houden met het feit dat je net aan de dood bent ontsnapt door druggebruik, over het algemeen is daar weinig begrip voor en het is zuur maar: eigen schuld dikke bult.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:09 schreef angerb0y het volgende:
Wat voor straf ga ik hier waarschijnlijk voor krijgen? en wat is het beste om te doen?
ik ben nog maar net de dood ontsnapt en dan moet ik me hier zwaar druk over gaan maken
maar het is natuurlijk wel mn eigen domme schuld.
Dat roepen al die sjonnies... Heel gek, maar het afvoerputje van de sameleving heeft altijd ruzie, hakken er meteen op in en altijd roepen dat ze geen keuze hadden...quote:Op maandag 27 december 2010 23:11 schreef angerb0y het volgende:
ja dat zei mn moeder ook al en dat is ook zeker zo. maar in deze situatie kon ik niet anders
Je weet dat als zij nu aangifte doen je straks voor beide delicten mag voorkomen en de rechter rekening gaat houden met je gewelddadige gedrag bij een straf? Jij bent echt te dom om te poepen om nu bij vechtpartijen betrokken te raken.quote:Op maandag 27 december 2010 22:58 schreef angerb0y het volgende:
ik heb nog steeds niks gehoord, had gister wel een vechtpartij waarbij een oudeman zijn kleinzoon ging helpen en me met een soort hark op mn hoofd sloeg waardoor ik behoorlijk hevig ging bloeden. dus was weer in aanraking met ambulance gekomen
het zit ook allemaal niet mee he :S
achja. jullie horen het wel wanneer ik meer weet.
Nonsens.quote:Op maandag 27 december 2010 23:11 schreef angerb0y het volgende:
ja dat zei mn moeder ook al en dat is ook zeker zo. maar in deze situatie kon ik niet anders
het afvoerputje van de samenleving... gedraag je alstjeblieft als je niks beters te zeggen heb bespaar jezelf dan aub de moeite.quote:Op dinsdag 28 december 2010 11:31 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Dat roepen al die sjonnies... Heel gek, maar het afvoerputje van de sameleving heeft altijd ruzie, hakken er meteen op in en altijd roepen dat ze geen keuze hadden...
DIE HEB JE WEL 1-CELLIGE AMOEBE ! WEGLOPEN !
Jezus, wat kan ik me kwaad maken om sociaal uitschot als jij... Jullie soort heeft altijd problemen, zoekt altijd heil in drank of drugs of beide, ontkennen altijd hun problemen onder het mom van: valt wel mee...
het verbaast me echt dat er zulke mensen zijn die dat soort dingen posten als jou op dit forum.quote:Op dinsdag 28 december 2010 12:19 schreef TigerXtrm het volgende:
Volgens mij is TS een troll en anders is hij een verspilling van Intensive Care tijd en ruimte geweest.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:37 schreef angerb0y het volgende:
[..]
het verbaast me echt dat er zulke mensen zijn die dat soort dingen posten als jou op dit forum.
te zielig voor worden.
je deelt je verhaal en zoekt hulp en dan krijg je dit.
mensen die zo reageren op mijn topic, echt laag.
Ik hoop niet dat je hier naar toe bent gekomen in de hoop dat dit een therapeutisch forum is, want dan ben je verkeerd. Therapeutisch is het hier alleen voor de reageerders.quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:37 schreef angerb0y het volgende:
[..]
het verbaast me echt dat er zulke mensen zijn die dat soort dingen posten als jou op dit forum.
te zielig voor worden.
je deelt je verhaal en zoekt hulp en dan krijg je dit.
mensen die zo reageren op mijn topic, echt laag.
Ey klap megool, ik kom nooit in aanraking met de politie... En de politie komt echt niet zomaar een kijkje nemen op je kamer... En dat je moeder zo reageert, weet ik al wat voor Sjonnie je bent. ''Ik ging met de verkeerde mensen om'' Dat wist je wss al meteen, maar stiekem vond je het toch wel ruig om bij de opper Sjonnies te horenquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:35 schreef angerb0y het volgende:
[..]
het afvoerputje van de samenleving... gedraag je alstjeblieft als je niks beters te zeggen heb bespaar jezelf dan aub de moeite.
ik volg gewoon een studie en kom nauwelijks in aanraking met de politie. alleen de laatste tijd gebeuren er dit soort dingen.
sjongejonge zeg
Net wat de vorige poster zegt, ik kom nooit in aanraking met de politie... En jij iets te vaak...quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:35 schreef angerb0y het volgende:
[..]
het afvoerputje van de samenleving... gedraag je alstjeblieft als je niks beters te zeggen heb bespaar jezelf dan aub de moeite.
ik volg gewoon een studie en kom nauwelijks in aanraking met de politie. alleen de laatste tijd gebeuren er dit soort dingen.
sjongejonge zeg
Zolang je er bij je AIVD-sollicitatie open en eerlijk over bent, is er alsnog weinig aan de hand. Je hoeft geen brandschoon verleden te hebben bij de AIVD, zolang je maar betrouwbaar bent.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:33 schreef Sessy het volgende:
Een rechter eventueel echter weer wel, al denk ik dat dat in dit geval niet zo zal zijn omdat dat feit los staat van het strafbare feit.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:38 schreef tuintegel het volgende:
Ik denk dat de politie weinig rekening zal houden met het feit dat je net aan de dood bent ontsnapt door druggebruik
Ik acht het onmogelijk om weg te lopen bij een vechtpartij als vrienden van me inelkaar geslagen worden, als iemand helemaal inelkaar geslagen word en zo zijn er nog wel een paar dingen te bedenken. Dus denk even na.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:47 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Net wat de vorige poster zegt, ik kom nooit in aanraking met de politie... En jij iets te vaak...
Het feit dat je het voor onmogelijk acht dat je wegloopt bij een vechtpartij geeft al wel aan dat je een klapmongool bent !
En ja, ik blijf erbij, je bent het afvoerputje van de samenleving...
Oh ja, Studie? OLO Zwakstroom?
Dat je zoiets niet doet (terwijl de feitelijke mogelijkheid er wel is) maakt niet dat je niet verantwoordelijk bent voor de gevolgen.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:15 schreef kanovinnie het volgende:
Ik acht het onmogelijk om weg te lopen bij een vechtpartij als vrienden van me inelkaar geslagen worden, als iemand helemaal inelkaar geslagen word en zo zijn er nog wel een paar dingen te bedenken. Dus denk even na.
Dat zeg ik inderdaad ook niet, maar zomaar kunnen beoordelen of gaan vechten wel of geen optie was kan je zo niet zeggen.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat je zoiets niet doet (terwijl de feitelijke mogelijkheid er wel is) maakt niet dat je niet verantwoordelijk bent voor de gevolgen.
Dat ben ik met je eens, maar omschrijf het dan niet zo cryptisch... Het feit dat ie er vaag over doet betekend dat ie bang is dat we 'm alsnog veroordelen.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat zeg ik inderdaad ook niet, maar zomaar kunnen beoordelen of gaan vechten wel of geen optie was kan je zo niet zeggen.
Mag toch hopen dat een mongool als deze niet bij de AIVD kan komen te werkenquote:Op woensdag 29 december 2010 12:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zolang je er bij je AIVD-sollicitatie open en eerlijk over bent, is er alsnog weinig aan de hand. Je hoeft geen brandschoon verleden te hebben bij de AIVD, zolang je maar betrouwbaar bent.
Wat is de reden dat de politie een huiszoeking heeft gedaan?
Dit zegt meer over jou dan over ons...quote:Op donderdag 30 december 2010 01:05 schreef angerb0y het volgende:
ik heb hier helemaal geen zin meer in wat mij betreft bannen de moderators maar gelijk van dit forum wat een stelletje vieze mensen toch weer allemaal. beetje naar een forum gaan om mensen of te zeiken haha zoek een leven.
ik ga niks meer posten zijn jullie ook weer blij wat mij betreft kan dit topic dicht.
Je neemt het wel heel veel op voor 'm hè Kanovinnie... Iets zegt me dat jij ook een handje in deze hebt...quote:Op donderdag 30 december 2010 10:58 schreef kanovinnie het volgende:
Ja hoor, het is weer zover. De eerste mafketel die TS een troll noemt is er
Ja man, lekker trollen in WGRquote:Op donderdag 30 december 2010 12:33 schreef Dengaman het volgende:
[..]
Je neemt het wel heel veel op voor 'm hè Kanovinnie... Iets zegt me dat jij ook een handje in deze hebt...
Het is niet heel lastig hoor, om je dat te bedenken... Het verhaal hangt van vaagheden aan elkaar.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja man, lekker trollen in WGR
Natuurlijk nietSowieso vraag ik me überhaupt af hoe je kan bedenken dat dit een trolltopic zou zijn.
Zou dat komen doordat hij een troll is, of nog jong is?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Het is niet heel lastig hoor, om je dat te bedenken... Het verhaal hangt van vaagheden aan elkaar.
Laten we het erop houden dat zijn sociale vaardigheden niet zo geweldig ontwikkeld zijn... En ik vraag me serieus af hoe je in zulke situaties verzeild kunt raken en het dan ook nog op een forum gaat zetten. Maar goed, ik zal wel weer te braaf zijnquote:Op donderdag 30 december 2010 12:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zou dat komen doordat hij een troll is, of nog jong is?
Sowieso wordt de term troll weer eens misbruikt op FOK! De helft van de lui hier weet geeneens wat een troll is en gaat daarom uit gemakszucht alle eventueel verzonnen of overdreven topic's bestempelen als trolltopic
Volgens mij is er niet echt een geschikte leeftijd voor om je leven te verpesten met cokequote:Je bent veel te jong om je leven te verpesten door coke.
Inderdaad, gewoon een beetje maat houden dan kun je heel je leven ervan genietenquote:Op donderdag 30 december 2010 12:43 schreef vosss het volgende:
Volgens mij is er niet echt een geschikte leeftijd voor om je leven te verpesten met coke
dit topic is verplaatst door een moderater ik had em eerst bij een ander subforum neergezet. maar het boeit mij echt vrij weinig dat mensen denken dat ik een troll ben ofzo. ik vind het alleen een beetje sneu hoe er gereageerd word.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:40 schreef TigerXtrm het volgende:
Nou, types als TS zijn een beetje mysterieus. Je hoort er vaak over op de frontpage. Je weet dat ze bestaan maar je bent ze nog nooit echt tegengekomen. En nu vind één van die verdwaalde zieltjes ineens het juiste subforum op Fok!.
Ik bedoel, dat is niet het eerste wat je van ze verwacht natuurlijk, daar ze niet geboren zijn met een al te grote hersencapaciteit
en wederom niet ingaan op de vragenquote:Op donderdag 30 december 2010 17:31 schreef angerb0y het volgende:
[..]
dit topic is verplaatst door een moderater ik had em eerst bij een ander subforum neergezet. maar het boeit mij echt vrij weinig dat mensen denken dat ik een troll ben ofzo. ik vind het alleen een beetje sneu hoe er gereageerd word.
als je me zon "droeftoeter" vind ga dan lekker tv kijken of blijf iniedergeval weg van dit topic.. idioot.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:32 schreef Dengaman het volgende:
[..]
en wederom niet ingaan op de vragen
Maar wel effe reageren om het vuurtje gaande te houden...
Droeftoeter...
wederom geen antwoorden... *Zucht*quote:Op maandag 3 januari 2011 23:34 schreef angerb0y het volgende:
[..]
als je me zon "droeftoeter" vind ga dan lekker tv kijken of blijf iniedergeval weg van dit topic.. idioot.
quote:Op maandag 3 januari 2011 23:34 schreef angerb0y het volgende:
[..]
als je me zon "droeftoeter" vind ga dan lekker tv kijken of blijf iniedergeval weg van dit topic.. idioot.
JE ZOU GODVERDOMME NIKS MEER POSTEN!!!!!!!!!quote:Op donderdag 30 december 2010 01:05 schreef angerb0y het volgende:
ik ga niks meer posten zijn jullie ook weer blij wat mij betreft kan dit topic dicht.
Dat is apert onjuist.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat je zoiets niet doet (terwijl de feitelijke mogelijkheid er wel is) maakt niet dat je niet verantwoordelijk bent voor de gevolgen.
ja want als je coke gebruikt dan ben je natuurlijk gelijk een simpele ziel die niks anders kan dan vuilnis wegbrengenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:06 schreef Eclaire84 het volgende:
op je 17de coke gebruiken.
dan zal je het niet verder schoppen dan vuilnisman oid
Ik moest lachenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:24 schreef angerb0y het volgende:
[..]
ja want als je coke gebruikt dan ben je natuurlijk gelijk een simpele ziel die niks anders kan dan vuilnis wegbrengen
Want jij gebruikt coke en bent een vuilnisman?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stom paard
ik ken 6 vuilnismannen die coke gebriuke hoor ....quote:Op maandag 17 januari 2011 17:24 schreef angerb0y het volgende:
[..]
ja want als je coke gebruikt dan ben je natuurlijk gelijk een simpele ziel die niks anders kan dan vuilnis wegbrengen
denk eerder dat het is omdat jij zelf vuilnisman bent en mischien ook de regio waar je in woont?quote:Op maandag 17 januari 2011 21:16 schreef Klaploper het volgende:
[..]
ik ken 6 vuilnismannen die coke gebriuke hoor ....
maar meschien komt dat wle omdat ik zelf een vuailnisman ben
kheb mn lesje wel geleerd hoor na zo dicht bij de dood zijn geweestquote:Op maandag 17 januari 2011 21:45 schreef Ps2K het volgende:
Hmmm ik doe een gok: TS heeft een dvd van Scarface.
Ik zal mijn advies aan je heel zorgvuldig formuleren: fucking prutser! Zelfs de meest geretardeerde personen op deze planeet kunnen zich nog wel bedenken dat je geen drugs moet combineren met alcohol.
Ow en die nepwapens? ja dat is een gevalletje overtreding van WWM, wees blij dat je 17 bent want dat scheelt je een strafblad.
P.S. Ik hoop dat je hart blijvende schade heeft opgelopen zodat je misschien je lesje eens geleerd hebt.
HIJ IS ER WEER !quote:Op maandag 17 januari 2011 21:47 schreef angerb0y het volgende:
[..]
kheb mn lesje wel geleerd hoor na zo dicht bij de dood zijn geweest........
Ik vermoed dat een van de vrienden van TS besloten 112 te bellen toen hij van zn stokje ging. Dan komt de politie sowieso mee.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:50 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Waarom, welke reden dus, heeft de politie een huiszoeking gedaan dan? Liep je met die nepwapens rond te zwaaien dan?
Na het mislopen van de Darwin award zou ik 'm dat wel gegund hebben ja...quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:45 schreef l3laster het volgende:
Angerb0y heb je nog wel de "Prutser van het jaar 2010" award gekregen pof niet?
mijn vraag is dan, wat wil je zoooo graag weten welke vraag wil je dat ik beantwoord ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:01 schreef Dengaman het volgende:
[..]
HIJ IS ER WEER !
[ afbeelding ]
En nog steeds geen antwoorden ! Alleen maar oneliners om het topic maar gaande te houden...
hoe is het afgelopen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 01:10 schreef angerb0y het volgende:
[..]
mijn vraag is dan, wat wil je zoooo graag weten welke vraag wil je dat ik beantwoord ?
Met een fles Whiskey achter de kiezen ( ik heb geen idee hoe snel die is geconsumeerd) vermoed ik eerder alcoholvergiftiging.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:43 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Lijkt me wel het beste.![]()
Misschien is het ook een idee om hulp te zoeken / accepteren, het is namelijk niet echt normaal om door drugsgebruik op de IC te belanden.
Je bent veel te jong om je leven te verpesten door coke.
Succes en sterkte!
Waarom las ik hier oplossen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:06 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
1. Drank en drugs, onnozele combinatie helemaal wanneer je teveel neemt. Take care of yourself!
2. Een wapen, mits je nog niet eerder veroordeeld bent kan het wel loslopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |