abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90358553
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:26 schreef Sessy het volgende:

[..]

Jongen je was bijna dood, tuurlijk ben je niet de volgende dag helemaal beter, dat gaat alleen in films zo. In de normale wereld heb je alleen al met een litteken pas na een jaar dat het littekenweefsel is vervangen door normaal weefsel (littekenweefsel is een soort van noodlijmoplossing van je lichaam). Dingen als posttraumatische dystrofie, als dat beter wordt, kunnen gewoon een jaar of 5 duren voordat alle pijnsymptomen weg zijn. Zelfs met iets simpels als gordelroos kun je nog makkelijk een jaar pijn- en jeuksymptomen houden!
Je bent nog maar 17, je lichaam geneest nog heel goed. Bovendien is het echt niet zo dat als je een beetje iets beschadigd hebt, dat het dan meteen voor de rest van je leven een probleem gaat opleveren, ons lichaam kan echt wel wat hebben. Je hart is uiteindelijk een spier, het kan genezen hoor. Als je artsen momenteel niet denken dat het blijvende hartschade heeft opgeleverd, dan zie ik geen enkel reden om aan te nemen dat het wel zo is hoor.

Bovendien, ben je ook nog gereanimeerd oid? Want dan is die pijn waarschijnlijk gewoon van verstuikte ribben e.d.
ok ok, ja ik zat al zoiets te lezen dat het ook gewoon kan komen omdat ik er de hele dag aan denk en door de stress gaan alle spieren rondom mijn hart strak staan en dan kan ik denken dat het mn hart is die pijn doet. maar wel opluchtend wat je zegt. nee ik ben niet gereanimeerd al denk ik niet dat het veel scheelde want mn hartslag was tussen de 240-270.

ik ga voor de zekerheid na het weekend naar de huisarts en heb nog een gesprek en nacontrole in het ziekenhuis over paar weekjes.

ik heb wel valium gehad en nog wat medicijnen, weet alleen niet meer wat.
  Forum Admin donderdag 23 december 2010 @ 20:30:20 #27
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_90358623
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:21 schreef angerb0y het volgende:

[..]

of mischien komt het ook omdat ik me nog erg drukmaak en vaak nadenk over de gebeurtenissen en gevolgen
En dat zou ook nog goed kunnen. Omdat je er, begrijpelijk, nog zo mee bezig bent in je hoofd leg je alles wat je voelt in je lichaam onder een soort van "microscoop" zeg maar. Nogmaals begrijpelijk maar helpen doet het je niet. Beter kan je afgaan op wat de dokter je vertelt heeft, namelijk dat alles er goed uitzag.
pi_90358791
Klinkt alsof je door het oog van de naald gekropen bent jongen. Met de politie komt 't ook allemaal nog net goed op een manier dat je er niet de rest van je leven last van hebt (tenzij je bij AIVD gaat solliciteren oid want die kunnen jeugddossiers volgens mij wel naslaan) dus echt, je hebt ongelooflijk veel geluk gehad. Leer er wat van en ga door en maak je niet zo druk.
pi_90358865
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:33 schreef Sessy het volgende:
Klinkt alsof je door het oog van de naald gekropen bent jongen. Met de politie komt 't ook allemaal nog net goed op een manier dat je er niet de rest van je leven last van hebt (tenzij je bij AIVD gaat solliciteren oid want die kunnen jeugddossiers volgens mij wel naslaan) dus echt, je hebt ongelooflijk veel geluk gehad. Leer er wat van en ga door en maak je niet zo druk.
Dus omdat je een plastic pistooltje in huis hebt liggen gewoon omdat je dat tof vind, zou je nooit meer bij de AIVD kunnen werken? Beetje streng hoor..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_90358882
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:33 schreef Sessy het volgende:
oke, najah erg opluchtend iniedergeval. ik wil graag altijd alles zeker weten daarom ga ik altijd naar forums en dan zie je vaak zoals nu dat er mensen zijn die er verstand van hebben en me toch een eind op weg kunnen helpen. bedankt mensen!
pi_90359070
Door mensen als ts krijgen drugs een slechte naam. Bedankt
pi_90359350
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:35 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dus omdat je een plastic pistooltje in huis hebt liggen gewoon omdat je dat tof vind, zou je nooit meer bij de AIVD kunnen werken? Beetje streng hoor..
Hangt af van de functies joh. Punt is, als ze een veiligheidscheck moeten doen voor een bepaalde functie (met name AIVD functies maar bijv. ook functies in het leger, politie, rechterlijke macht, minbuza, etc), dan gaan ze meer of minder diep graven aan de hand van de inschatting van het risico wat jij zou kunnen opleveren in die functie. Dat doet niet alleen Nederland dat doen eigenlijk alle westerse veiligheidsdiensten. Dus zeg maar als jij met echt ueber-geheime documenten gaat werken, dan zijn ze heeel streng (dan kan het zelfs zijn dat je geen Chinese vrienden mag hebben bijvoorbeeld, en dat elke week een ander meisje in je studententijd mee naar huis genomen hebben problemen op gaat leveren, en ja coke en WWM veroordelingen in je jeugd kunnen dan meespelen). Als je echt maar met een beetje geheime documenten gaat werken, die niet kritiek zijn voor de veiligheid van de staat, dan zijn ze ook veel minder streng. Dan is het ook geen probleem als je familie in het buitenland hebt wonen, AIVD zelf heeft bij ons op een banenmarkt zelfs beweerd dat er functies zijn waarvoor een tweede nationaliteit geen probleem is. Sowieso bij politie en leger zijn er een hoop functies waarvoor ze wel kijken naar je verleden maar bijv. niet naar jeugddossiers.

Het hangt er maar net vanaf wat je gaat doen maar ja, er bestaan functies waarvoor je echt, echt helemaal van onbesproken gedrag moet zijn en zelfs geen geldschulden mag hebben (omdat het dan aantrekkelijk zou kunnen zijn om omgekocht te worden door bijv. Chinezen die geheimen willen jatten), en waarbij ze niet alleen jezelf maar bijv. ook je vriend/vriendin en familie gaan doorlichten op gedrag e.d. en risico van gechanteerd worden, en waarbij als je dan nog bijv. iemand gaat daten die een risico vormt, jij je baan kwijt zult raken en mogelijk zelfs nog gestraft kunt worden. Zijn echter wel heel weinig van die functies (en vreemd genoeg zijn er mensen die graag hun ziel op die manier verkopen).
pi_90359634
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:39 schreef kikoooooo het volgende:
Door mensen als ts krijgen drugs een slechte naam. Bedankt
nouwja ik hoop niet dat je wil zeggen dat drugs geen slechte naam moet hebben.
natuurlijk ligt het altijd aan de hoeveelheden en situaties maar het is nooit goed voor je.
dat weet ik zelfs
  donderdag 23 december 2010 @ 20:52:22 #34
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_90359791
Gezien je jong bent zal de straf wel meevallen. Je bb-guns zul je niet terugkrijgen, je zult je wellicht moeten verantwoorden maar dan kun je je beroepen op het feit dat je die dingen al jaren had en ooit eens (stiekem? ) hebt gekocht op een vakantie omdat je dat stoer vond. Om er thuis poppetjes mee te schieten.

Paar honderd boete zal het wel niet worden, denk eerder een dikke reprimande. Gewoon poeslief tegen de rechter zijn, je verontschuldigen, zeggen dat je braaf naar school gaat en noooooooooit meer drugs zal gebruiken. Nederland is te soft :D
Ook hoi !
pi_90359951
Hou je ons op de hoogte, TS :)?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_90360111
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:54 schreef CantFazeMe het volgende:
Hou je ons op de hoogte, TS :)?
zal ik zeker doen,
en ja ik heb die dingen ook op vakanties aangeschaft om een beetje op blikjes ed te schieten.

[ Bericht 19% gewijzigd door angerb0y op 23-12-2010 23:51:13 ]
pi_90360255
NIET doen, dan beken je dat je het in je bezit hebt gehad, EN je naait je vriend. Doos kan je natuurlijk ook op straat hebben gevonden, ik zeg maar wat.

quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:52 schreef Inlognaam het volgende:
Paar honderd boete zal het wel niet worden, denk eerder een dikke reprimande.
Ik denk hele voorjaarsvakantie afval prikken.

[ Bericht 4% gewijzigd door Sessy op 23-12-2010 21:05:13 ]
pi_90360493
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:57 schreef angerb0y het volgende:

[..]

zal ik zeker doen,
en ja ik heb die dingen ook op vakanties aangeschaft om een beetje op blikjes ed te schieten.
nou is het laatste wat ik had gekocht een sig sauer vol metaal gas bb gun die door dikke glaze flessen heen kon schieten. gelukkig heb ik die verkocht aan een vriend en had ik alleen de lege doos nog hier liggen. ik zal gewoon zeggen dat die de zelfde avond waarschijnlijk gestolen is.
Sukkel, misschien lezen ze wel mee.
Dat was dom.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_90360755
En speciaal daarvoor heb je je aangemeld?
Is volgens mij een troll
Only the dead have seen the end of the war - Plato
  donderdag 23 december 2010 @ 21:15:34 #40
281455 Inlognaam
Inlognaam is de naam
pi_90361192
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:57 schreef angerb0y het volgende:

[..]

zal ik zeker doen,
nou is het laatste wat ik had gekocht een sig sauer vol metaal gas bb gun die door dikke glaze flessen heen kon schieten. gelukkig heb ik die verkocht aan een vriend en had ik alleen de lege doos nog hier liggen. ik zal gewoon zeggen dat die de zelfde avond waarschijnlijk gestolen is.
Nah, zou ik eerder zeggen dat je die gekregen hebt toen je een keertje zo'n bb-gun overnam van iemand via internet ofzo en dat je die kreeg omdat je helemaal leip was op dat ding. Die op gas zijn niet zo heel onschuldig...
Ook hoi !
pi_90370548
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:08 schreef klotezooi het volgende:
Is volgens mij een troll
ik een troll? .. ik kom net van de IC ik heb problemen thuis dus het is tog logisch dat ik zulke vragen stel?

ik wil ook alleen maar het beste van de situatie.
  vrijdag 24 december 2010 @ 00:21:17 #42
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_90372022
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:08 schreef klotezooi het volgende:
Is volgens mij een troll
Ja, want alle net geregistreerde accounts zijn trolls :')
Waarom zijn mensen hier zo dom dat alles wat een beetje raar is meteen als troll word afgedaan? Daar komt bij dat dit geen troll zou zijn, maar aandachtstrekkerij :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_90383033
Dit klinkt wel als een drugs-probleem.... Als ik het goed begrijp, ga je nu hulp zoeken? Heel verstandig!

Mijn broertje is ook aangehouden toen ze een bb-gun bij heb op de kamer vonden (hij had gasampullen uit de US via het internet besteld, de marrechausse pikte het pakketje op en besloot het persoonlijk langs te brengen :') ) en hij is er vanaf gekomen met een boete voor verboden wapenbezit à ¤75. Ook hij is gek op wapens en gaf aan dat hij daarom de bb-gun in huis had. Een jaar later, toen hij 18 werd, heeft hij ook zonder problemen een wapenvergunning gekregen.

Niet te zwaar aan tillen dus ;)
pi_90515436
ik heb nog steeds niks gehoord, had gister wel een vechtpartij waarbij een oudeman zijn kleinzoon ging helpen en me met een soort hark op mn hoofd sloeg waardoor ik behoorlijk hevig ging bloeden. dus was weer in aanraking met ambulance gekomen

het zit ook allemaal niet mee he :S

achja. jullie horen het wel wanneer ik meer weet.
  maandag 27 december 2010 @ 23:07:26 #45
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_90515883
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:58 schreef angerb0y het volgende:
ik heb nog steeds niks gehoord, had gister wel een vechtpartij waarbij een oudeman zijn kleinzoon ging helpen en me met een soort hark op mn hoofd sloeg waardoor ik behoorlijk hevig ging bloeden. dus was weer in aanraking met ambulance gekomen

Waarom was je dan ook in godsnaam aan het vechten. Lijkt me handig dat je een beetje uit de problemen blijft.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_90516083
ja dat zei mn moeder ook al en dat is ook zeker zo. maar in deze situatie kon ik niet anders
pi_90516252
Om het weekend "niet zo vaak" noemen :') . Is toch wel redelijk vaak imo. Helemaal voor iets als XTC, heb je toch wel een paar dagen nodig om weer te herstellen.
  dinsdag 28 december 2010 @ 10:38:36 #48
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_90528414
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 18:09 schreef angerb0y het volgende:
Wat voor straf ga ik hier waarschijnlijk voor krijgen? en wat is het beste om te doen?

ik ben nog maar net de dood ontsnapt en dan moet ik me hier zwaar druk over gaan maken
maar het is natuurlijk wel mn eigen domme schuld.
Ik denk dat de politie weinig rekening zal houden met het feit dat je net aan de dood bent ontsnapt door druggebruik, over het algemeen is daar weinig begrip voor en het is zuur maar: eigen schuld dikke bult.

Voor wat de rest betreft , boete en een voorwaardelijke straf? misschien niet , maar dat er gevolgen zijn is zeker. Zo verschrikkelijk hoog zal het allemaal niet zijn , je hebt hooguit jezelf bijna de das omgedaan en niet een ander.
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_90529894
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:11 schreef angerb0y het volgende:
ja dat zei mn moeder ook al en dat is ook zeker zo. maar in deze situatie kon ik niet anders
Dat roepen al die sjonnies... Heel gek, maar het afvoerputje van de sameleving heeft altijd ruzie, hakken er meteen op in en altijd roepen dat ze geen keuze hadden...

DIE HEB JE WEL 1-CELLIGE AMOEBE ! WEGLOPEN !

Jezus, wat kan ik me kwaad maken om sociaal uitschot als jij... Jullie soort heeft altijd problemen, zoekt altijd heil in drank of drugs of beide, ontkennen altijd hun problemen onder het mom van: valt wel mee...
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
pi_90531290
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 22:58 schreef angerb0y het volgende:

Je weet dat als zij nu aangifte doen je straks voor beide delicten mag voorkomen en de rechter rekening gaat houden met je gewelddadige gedrag bij een straf? Jij bent echt te dom om te poepen om nu bij vechtpartijen betrokken te raken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')