openingpostquote:Op donderdag 23 december 2010 17:40 schreef SharQueDo het volgende:
Man, wat een goed topic! Zeldzaam toppertje.
Zo, en nu de OP lezen.
Baazzzzzquote:Op donderdag 23 december 2010 17:49 schreef Dhaha het volgende:
ik heb deze foto net voor je gemaakt:
[ afbeelding ]
maak je ook eenquote:Op donderdag 23 december 2010 17:47 schreef SuperwormJim het volgende:
![]()
Nou vooruit, het is een begin
Nee, vanavond niet. Twee kwaliteitstopics is teveel. Jij steelt vanavond de show met je topic.quote:
fotoquote:Op donderdag 23 december 2010 17:55 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, vanavond niet. Twee kwaliteitstopics is teveel. Jij steelt vanavond de show met je topic.
Tim is 11quote:Op donderdag 23 december 2010 18:06 schreef Driepink het volgende:
is tim niet helemaal 100 ofzo ?kbedoel, een normaal persoon typt toch niet zo.. eh, achtergesteld ?
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:22 schreef SuperwormJim het volgende:
Hier, veel plezier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier, veel plezier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier, veel plezier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Baas, baas, BAASquote:Op donderdag 23 december 2010 18:22 schreef SuperwormJim het volgende:
Hier, veel plezier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier, veel plezier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wow die is echt leuk maar ik ga weerquote:Op donderdag 23 december 2010 18:22 schreef SuperwormJim het volgende:
Hier, veel plezier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bijzonder smaakvolle inrichting daar Gquote:Op donderdag 23 december 2010 19:03 schreef Dhaha het volgende:
Nou doe ik ook mee hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cactusquote:Op donderdag 23 december 2010 19:03 schreef Dhaha het volgende:
Nou doe ik ook mee hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat hij weet hoe dat moetquote:Op donderdag 23 december 2010 22:13 schreef Linlinlin het volgende:
Komen die pics echt in zijn fobo?
Ik zat nog wel te overwegen ook zo'n ding te makenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:15 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij weet hoe dat moet
quote:
Een zolderluik. Wat typisch dit.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:03 schreef Dhaha het volgende:
Nou doe ik ook mee hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een behaarde groene penis uit z'n schouder.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Een zolderluik. Wat typisch dit.
jatoch wolla jeweet luik gezaagdquote:Op donderdag 23 december 2010 22:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Een zolderluik. Wat typisch dit.
Ben vandaag niet helemaal mij zelfquote:Op donderdag 23 december 2010 23:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat ene gek hooft heb kji
Leuk masker. Die heb ik ook nog ergens liggenquote:
plaatjequote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Leuk masker. Die heb ik ook
Trekken op je fobo.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat doe je daar allemaal
slapen mijn bed staat daar, verder vanalles en nog wat.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat doe je daar allemaal
niet m'n naam vergeten erbij te zettenquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:31 schreef tim-elzinga het volgende:
wow heel leuk ik doe ze straks in fotoboek bedankt
Ik wil wel verkering met je, misschien zelfs wel meer!quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:10 schreef tim-elzinga het volgende:
oja wat be doel je met wil je met me verkering ofzo?
Ze liggen aan je voeten Tim jongen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:10 schreef tim-elzinga het volgende:
ja dat bedoel ik ermee ik had een foto voor in je foto boek ja ha ha nou ik weet niet wat jij wil hoor maar ik wil wel vekeerking met jou of heb je al een vriendinetje? ik hoor het wel van je ha ha XXX mag ikje msn?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:10 schreef tim-elzinga het volgende:
MET DIE VIEZE VUILE TONG BAH SCHAAM JEquote:Op donderdag 23 december 2010 19:03 schreef Dhaha het volgende:
Nou doe ik ook mee hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die petquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:05 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
Alsjeblieft, Tim.
Mooie inrichtingquote:Op donderdag 23 december 2010 19:03 schreef Dhaha het volgende:
Nou doe ik ook mee hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:11 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Waarom zoveel kritiek boy? Maak zelf een foto dan.
owkee meneer AP!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:18 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
maakt niks uit. nu weer ontopic.
je komt dus uit zo'n zigeunerkampquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:18 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
maakt niks uit. nu weer ontopic.
Leuke foto hoor!quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:05 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
Alsjeblieft, Tim.
Hier, veel plezier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:15 schreef tomaat52 het volgende:
Mijn fotoboek is ook zo achterlijk leeg...
WAT EEN BOSSquote:
gast drukt sowieso 20 kilo vette props mangquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:57 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
stoere sterke jongen jatoch!!!!!!!
beetje koelioelie doen met die oordopjes!
30 kiloquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:58 schreef stiefelen het volgende:
[..]
gast drukt sowieso 20 kilo vette props mang
die zaten er al opquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:02 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]![]()
even al z'n gewichten gezocht en erop gezet
Fokkers !!__:')
AP
quote:Op vrijdag 24 december 2010 19:51 schreef .Neovo. het volgende:
Nou als je dan toch bezig bent??
Maak ik er ook eentje
NEEEEE mijn ogenquote:
Je hebt me laten Rick Rollenquote:
WAT EEN STOERE BOIII HIEROquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit topic is voor foto's voor tim, ga weg.quote:Op vrijdag 24 december 2010 20:42 schreef tomaat52 het volgende:
Wilt iemand anders er ook 1 voor mij maken?
wanneer komen de fotos in je fotoboek?quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:37 schreef tim-elzinga het volgende:
hey oooh ipod ge kregen voor kerst lekker maar ik was druk van daag
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:10 schreef tim-elzinga het volgende:
oh doe ik niet maar dromen vanger je bent wel beetje oud maar als internet vriendin oke
ok is oo goed wil je internet verkeering? heb je habbo?quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:10 schreef tim-elzinga het volgende:
oh doe ik niet maar dromen vanger je bent wel beetje oud maar als internet vriendin oke
quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ok is oo goed wil je internet verkeering? heb je habbo?
hvj
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:11 schreef deepart het volgende:
Wat is er nou zo speciaal aan een foto met een naam erop?Je hebt er genoeg in je foboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zijn paintsersquote:
Ow.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee.
Had liever je gezicht erop gezien
voor naatje_1 ;pquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:19 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
wat staat er op de andere kant van dat papier?
al die steenpuistenkoppen die helemaal blij zijn met een fotoske van een madamquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik ga hier geld voor vragen.
Overmaken op giro 555.
Oei, wat zeg jij nu weer?quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:27 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
al die steenpuistenkoppen die helemaal blij zijn met een fotoske van een madam
Laat jij je knappe acnevrije hasses dan eens zienquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:27 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
zie US, LIF. Kom je zeker nooit.quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:31 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Laat jij je knappe acnevrije hasses dan eens zien
Nee, heb daar niks te zoekenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:33 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
zie US, LIF. Kom je zeker nooit.
Hij heeft wel gelijk. Dit gaat niet meer over Timquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:27 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Hij zei zelf in de OP dat we over het fotoboek mochten praten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:32 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Dit gaat niet meer over Tim
Wil je er 1 voor mij maken?quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:48 schreef AdvancedPower het volgende:
Omdat het kerst is wil ik er ook nog wel een paar meer maken.
Quote me dan en dan maak ik er een voor je.
mag ikken er 1quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:48 schreef AdvancedPower het volgende:
Omdat het kerst is wil ik er ook nog wel een paar meer maken.
Quote me dan en dan maak ik er een voor je.
Met plezier.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:07 schreef Longcat. het volgende:
Wie maakt er een voor goeden oude longcat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mis Hyves om mijn gebrek aan intelligentie te relativeren.
vanmiddagquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:07 schreef Longcat. het volgende:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:12 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Met plezier.Mag ik er ook 1?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
Onder het motto 'geven en nemen' een dealtje sluiten?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb er ook veel wegegeven. Nu wil ik ook een paar terug
Jij krijgt er ook 1.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb er ook veel wegegeven. Nu wil ik ook een paar terug
Doen we.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:23 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Onder het motto 'geven en nemen' een dealtje sluiten?
Dankjequote:Op zaterdag 25 december 2010 13:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij hebt een mooi handschrift
quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:09 schreef .Neovo. het volgende:
Wat leuk dit. Hier zou een topic over moeten worden geopend
Ik zat het serieus te overwegen. Maar ik ben bang voor een te grote lading verzoekjes.quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:09 schreef .Neovo. het volgende:
die was er toch al?quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:09 schreef .Neovo. het volgende:
En en en?quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:25 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat
Een
Prachtig
Koninklijk
Bazentopique![]()
even kijken of ik er nog eentje wil maken, moet even overleggen met mezelf
rustig, rustig, ben bezig, ik ben een moeilijke onderhandelaar!quote:
quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
rustig, rustig, ben bezig, ik ben een moeilijke onderhandelaar!
Mijn telefoon kan jouw UI lezenquote:
TFM, kom je weer in KSC posten?quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:49 schreef TheFamousMan het volgende:
okok, even fotograferen, inpluggen en posten...
ik kom!quote:Op zaterdag 25 december 2010 14:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
TFM, kom je weer in KSC posten?
wat een prachtig handschriftquote:
mijn smileyquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:05 schreef TheFamousMan het volgende:
wil iemand er nog een diertje op?
of een huisje of naampje, zinnetje of iets?
bedankt!quote:
SteenKonijntje is kerst vieren bij d'r grootouders, dus die komt vanmiddag pas weer terugquote:
zie em excuses verzinnenquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:19 schreef TheFamousMan het volgende:
hij word echt zo slecht, de foto, heel donker en onduidelijk, maar weet geen betere manier en kan hier even niet weg...
god wat lelijkquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Je krijgt er wel 1 terug. Alvast.
[ afbeelding ]
Nee heur, komt ie:quote:
Ja.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:25 schreef Lindstrøm. het volgende:
Trouwens Dromenvangertje,
vind je die 5 Ralph Lauren zooi ook geen handel? Die klootzak van een mod wil gewoon profiteren.
/ seriousness uit
quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee heur, komt ie:
[ afbeelding ]
IK WIL NOG 1 VOOR MEZELF.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee heur, komt ie:
[ afbeelding ]
okok!quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
IK WIL NOG 1 VOOR MEZELF.
En maak de foto bij een raam.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
okok!
ik moet gewoon even een beter plekje opzoeken!
ik zit achter een raamquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
En maak de foto bij een raam.
doe je gezigt erop kan ik dana lekke trekke hehe,,, ;pquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
okok!
ik moet gewoon even een beter plekje opzoeken!
maar de webcam zuigt gewoon keihard.quote:
Zal ik doenquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:31 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
doe je gezigt erop kan ik dana lekke trekke hehe,,, ;p
Jaquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:45 schreef TheFamousMan het volgende:
het zusje van m'n vriendin is gek op Bambi, zal ik vragen of ze wil meehelpen?
vind ze leukquote:
zo mag je het ook gewoon zeggen hoor, niemand die wat credits toeschuift.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:45 schreef TheFamousMan het volgende:
het m'n zusje van m'n vriendin is gek op Bambi, zal ik vragen of ze wil meehelpen?
bouwjahquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:46 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
zo mag je het ook gewoon zeggen hoor, niemand die wat credits toeschuift.
Jij hebt je tijd wel nuttig besteed jongquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:58 schreef TheFamousMan het volgende:
en nu moet ik gaan, bis spätah!
Dankjequote:Op zaterdag 25 december 2010 15:58 schreef TheFamousMan het volgende:
en nu moet ik gaan, bis spätah!
Ja, pijnlijk.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
heb je ook wel eens zo'n honger, dat je het gevoel hebt dat je maag samentrekt?
Ja, had ik net ook.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
heb je ook wel eens zo'n honger, dat je het gevoel hebt dat je maag samentrekt?
Toevallig ken ik iemand wiens neefje jarig is op eerste kerstdag. Is er een jongen van 20 aanwezig bij jullie?quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:06 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ja, had ik net ook.
daarom heb ik nu een lekker stukje taart hiervoor me staan![]()
Leuk joh, broertje die jarig is op 1e kerstdag
zoals beloofd.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:07 schreef Longcat. het volgende:
doe mij maar een, niet dat er ik er iets aan heb verder.. altijd leuk om anderen te zien zwoegen.quote:
lekker kerst eten gaje ook goerrmetten??quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:32 schreef tim-elzinga het volgende:
hallo als je een wilt moet je maar een eigen topic openen. maar ik heb het nog druk want ik ga zo eten voor kerst lekker maar dromen vanger hoe heet je
Je hebt niet toevallig ook wormen in huis he?quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:16 schreef Dhaha het volgende:
[..]
zoals beloofd.
met mijn katjen:
[ afbeelding ]
alleen als jy dat wilt timquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:36 schreef tim-elzinga het volgende:
oke ik tim maar hebben we verkering
nee, wel kippenquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je hebt niet toevallig ook wormen in huis he?
exclusieve shoot met mijn kip op mijn sneeuwtoren:quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:27 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
doe mij maar een, niet dat er ik er iets aan heb verder.. altijd leuk om anderen te zien zwoegen.
Dat je van dubstep houdt is een preRusko mag wel eens komen, met zijn nederlands-fobie.
nee maar kijk maar in mijn fotoboekquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
okeeej
maar tim hebje ookhabbo??
(meisje)quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:45 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
nee maar kijk maar in mijn fotoboek
quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:43 schreef Dhaha het volgende:
[..]
nee, wel kippen
[..]
exclusieve shoot met mijn kip op mijn sneeuwtoren:
de eerste is wat onduidelijk, de kip wou eraf vliegen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
internet vriendin dromenvanger (meisje)quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:45 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
internet vriendin dromenvanger (meisje)
![]()
lief van je je staat bij mij favo fokersquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:45 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |