Ben vandaag niet helemaal mij zelfquote:Op donderdag 23 december 2010 23:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat ene gek hooft heb kji
Leuk masker. Die heb ik ook nog ergens liggenquote:
plaatjequote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Leuk masker. Die heb ik ook
Trekken op je fobo.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat doe je daar allemaal
slapen mijn bed staat daar, verder vanalles en nog wat.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat doe je daar allemaal
niet m'n naam vergeten erbij te zettenquote:Op vrijdag 24 december 2010 12:31 schreef tim-elzinga het volgende:
wow heel leuk ik doe ze straks in fotoboek bedankt
Ik wil wel verkering met je, misschien zelfs wel meer!quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:10 schreef tim-elzinga het volgende:
oja wat be doel je met wil je met me verkering ofzo?
Ze liggen aan je voeten Tim jongen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:10 schreef tim-elzinga het volgende:
ja dat bedoel ik ermee ik had een foto voor in je foto boek ja ha ha nou ik weet niet wat jij wil hoor maar ik wil wel vekeerking met jou of heb je al een vriendinetje? ik hoor het wel van je ha ha XXX mag ikje msn?quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:10 schreef tim-elzinga het volgende:
MET DIE VIEZE VUILE TONG BAH SCHAAM JEquote:Op donderdag 23 december 2010 19:03 schreef Dhaha het volgende:
Nou doe ik ook mee hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die petquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:05 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
Alsjeblieft, Tim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |