zo mag je het ook gewoon zeggen hoor, niemand die wat credits toeschuift.quote:Op zaterdag 25 december 2010 15:45 schreef TheFamousMan het volgende:
het m'n zusje van m'n vriendin is gek op Bambi, zal ik vragen of ze wil meehelpen?
bouwjahquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:46 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
zo mag je het ook gewoon zeggen hoor, niemand die wat credits toeschuift.
Jij hebt je tijd wel nuttig besteed jongquote:Op zaterdag 25 december 2010 15:58 schreef TheFamousMan het volgende:
en nu moet ik gaan, bis spätah!
Dankjequote:Op zaterdag 25 december 2010 15:58 schreef TheFamousMan het volgende:
en nu moet ik gaan, bis spätah!
Ja, pijnlijk.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
heb je ook wel eens zo'n honger, dat je het gevoel hebt dat je maag samentrekt?
Ja, had ik net ook.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
heb je ook wel eens zo'n honger, dat je het gevoel hebt dat je maag samentrekt?
Toevallig ken ik iemand wiens neefje jarig is op eerste kerstdag. Is er een jongen van 20 aanwezig bij jullie?quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:06 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ja, had ik net ook.
daarom heb ik nu een lekker stukje taart hiervoor me staan![]()
Leuk joh, broertje die jarig is op 1e kerstdag
zoals beloofd.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:07 schreef Longcat. het volgende:
Wie maakt er een voor goeden oude longcat.
doe mij maar een, niet dat er ik er iets aan heb verder.. altijd leuk om anderen te zien zwoegen.quote:
lekker kerst eten gaje ook goerrmetten??quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:32 schreef tim-elzinga het volgende:
hallo als je een wilt moet je maar een eigen topic openen. maar ik heb het nog druk want ik ga zo eten voor kerst lekker maar dromen vanger hoe heet je
Je hebt niet toevallig ook wormen in huis he?quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:16 schreef Dhaha het volgende:
[..]
zoals beloofd.
met mijn katjen:
[ afbeelding ]
alleen als jy dat wilt timquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:36 schreef tim-elzinga het volgende:
oke ik tim maar hebben we verkering
nee, wel kippenquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je hebt niet toevallig ook wormen in huis he?
exclusieve shoot met mijn kip op mijn sneeuwtoren:quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:27 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
doe mij maar een, niet dat er ik er iets aan heb verder.. altijd leuk om anderen te zien zwoegen.
Dat je van dubstep houdt is een preRusko mag wel eens komen, met zijn nederlands-fobie.
nee maar kijk maar in mijn fotoboekquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
okeeej
maar tim hebje ookhabbo??
(meisje)quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:45 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
nee maar kijk maar in mijn fotoboek
quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:43 schreef Dhaha het volgende:
[..]
nee, wel kippen
[..]
exclusieve shoot met mijn kip op mijn sneeuwtoren:
de eerste is wat onduidelijk, de kip wou eraf vliegen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
internet vriendin dromenvanger (meisje)quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:45 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:46 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
internet vriendin dromenvanger (meisje)
![]()
lief van je je staat bij mij favo fokersquote:Op zaterdag 25 december 2010 16:45 schreef tim-elzinga het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |