Nee, heb daar niks te zoekenquote:Op vrijdag 24 december 2010 23:33 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
zie US, LIF. Kom je zeker nooit.
Hij heeft wel gelijk. Dit gaat niet meer over Timquote:
quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:27 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
al die steenpuistenkoppen die helemaal blij zijn met een fotoske van een madam
Hij zei zelf in de OP dat we over het fotoboek mochten praten.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:32 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Dit gaat niet meer over Tim
Wil je er 1 voor mij maken?quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:48 schreef AdvancedPower het volgende:
Omdat het kerst is wil ik er ook nog wel een paar meer maken.
Quote me dan en dan maak ik er een voor je.
mag ikken er 1quote:Op zaterdag 25 december 2010 11:48 schreef AdvancedPower het volgende:
Omdat het kerst is wil ik er ook nog wel een paar meer maken.
Quote me dan en dan maak ik er een voor je.
Met plezier.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:07 schreef Longcat. het volgende:
Wie maakt er een voor goeden oude longcat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mis Hyves om mijn gebrek aan intelligentie te relativeren.
vanmiddagquote:Op zaterdag 25 december 2010 13:07 schreef Longcat. het volgende:
Wie maakt er een voor goeden oude longcat.
quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:12 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Met plezier.Mag ik er ook 1?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
Onder het motto 'geven en nemen' een dealtje sluiten?quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb er ook veel wegegeven. Nu wil ik ook een paar terug
Jij krijgt er ook 1.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik heb er ook veel wegegeven. Nu wil ik ook een paar terug
Doen we.quote:Op zaterdag 25 december 2010 13:23 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Onder het motto 'geven en nemen' een dealtje sluiten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |