Ik heb er geen problemen mee, zoals eerder gezegd is dit de eerste die ik probeer die fatsoenlijk past. Qua stroefheid zal ik eens moeten testen (heb de telefoon niet bij de hand op het moment) Ik laat het wetenquote:Op maandag 3 januari 2011 09:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik las ergens juist dat die van htc wat stroever is, en minder lekker werkt.
Wat is jou ervaring daarmee?
Ik weet niet hoe vaak jij je mobiel uit je broekzak haalt per dag, ook voor de tijd te kijken enzo. Ik heb echt geen zin om hem elke keer ook nog eens uit dat jasje te halenquote:Op maandag 3 januari 2011 11:32 schreef Cryothic het volgende:
Ik heb zo'n silicone "jasje" besteld op ebay voor een paar euro.
Benieuwd hoe dat bevalt
De toleranties zijn erg belangrijk voor een goede case, daarom zou ik nooit een hoesje van een paar euro kopen.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:32 schreef Cryothic het volgende:
Ik heb zo'n silicone "jasje" besteld op ebay voor een paar euro.
Benieuwd hoe dat bevalt
om de tijd te checken heb ik een horlogequote:Op maandag 3 januari 2011 14:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vaak jij je mobiel uit je broekzak haalt per dag, ook voor de tijd te kijken enzo. Ik heb echt geen zin om hem elke keer ook nog eens uit dat jasje te halen
Toleranties?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
De toleranties zijn erg belangrijk voor een goede case, daarom zou ik nooit een hoesje van een paar euro kopen.
Ik bedoel zo'n "jasje"quote:Op maandag 3 januari 2011 14:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vaak jij je mobiel uit je broekzak haalt per dag, ook voor de tijd te kijken enzo. Ik heb echt geen zin om hem elke keer ook nog eens uit dat jasje te halen
Links/bovenin (ligt eraan hoe je het scherm houdt) zit zo'n schuifbalk voor je vinger.quote:
Nou dat schijnt echt behoorlijk tegen te vallen hedendaags, normaliter kreeg ik nog wel kortingen ed. Maar volgens mij meoten ze goed bezuinigen, zelfs nieuwe abbo's komen er soms nog beter af dan klanten die er al jaren zitten.. Erg stom van ze want volgens mij lopen er bergen mensen over zo.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:41 schreef Knuck-les het volgende:
Misschien handig om de T-Mobile winkel in te lopen. Met een beetje geluk kunnen ze je een aardige korting aanbieden aangezien je er al 9 jaar zit. Maar Vodafone heeft inderdaad het goedkoopste abonnement.
Hmm, dat zou inderdaad kunnen. De verhalen die ik heb gehoord van mensen die korting kregen zijn ook al aardig oud. Wel een slechte ontwikkeling imoquote:Op maandag 3 januari 2011 17:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou dat schijnt echt behoorlijk tegen te vallen hedendaags, normaliter kreeg ik nog wel kortingen ed. Maar volgens mij meoten ze goed bezuinigen, zelfs nieuwe abbo's komen er soms nog beter af dan klanten die er al jaren zitten.. Erg stom van ze want volgens mij lopen er bergen mensen over zo.
Ja twee jaar terug heb ik nog goede deals kunnen sluiten met twee telefoons, ik ben eigenlijk niet erg ontevreden over T-mobile. Het jammerlijke is dat Vodafone een beter abbo aanbiedt. Zowel met een iPhone4 of een DesireHD. Heb nog een beetje twijfels maar neig wat meer naar een Desire hedendaags. Morgen maar even testen in de winkelquote:Op maandag 3 januari 2011 17:47 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Hmm, dat zou inderdaad kunnen. De verhalen die ik heb gehoord van mensen die korting kregen zijn ook al aardig oud. Wel een slechte ontwikkeling imo
Dat schuifbalkje zie ik alleen maar bij foto's nemen, niet bij filmenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Links/bovenin (ligt eraan hoe je het scherm houdt) zit zo'n schuifbalk voor je vinger.
Ik heb soms dat ie steeds automatisch inzoomt, geen idee waarom. Misschien dat ik net het scherm op een foute manier aanraak ofzo.
Misschien ga ik ook eerst maar eens bij de T-mobile shop dreigen dat ik met twee iphones van afgelopen twee jaar met best aardige abbo's ga overstappen. DREIGENquote:Op maandag 3 januari 2011 19:49 schreef ReMcOrE het volgende:
ik wilde eerst ook weg bij Hi, omdat ik bij Vodafone niks bij hoefde te betalen... maar de meneer van de Klantenservice kon mij wel het toestel gratis geven bij verlenging van mijn abonnement; dus toch bij Hi gebleven, inmiddels dus al 6 jaar
gewoon doen!quote:Op maandag 3 januari 2011 19:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Misschien ga ik ook eerst maar eens bij de T-mobile shop dreigen dat ik met twee iphones van afgelopen twee jaar met best aardige abbo's ga overstappen. DREIGEN![]()
![]()
en dus ook 2 oordopjesquote:Op maandag 3 januari 2011 19:52 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom zit het speakertje trouwens aan de achterkant?
Ik had trouwens wel 2 speakertjes verwacht tegenwoordig, ik heb 2 oren![]()
Ja....ik ga de hele tijd met oordopjes inzitten als ik alleen ben en filmpjes/stream bekijk of muziek luisterquote:Op maandag 3 januari 2011 19:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gewoon doen!
[..]
en dus ook 2 oordopjes
dan heb je sowieso beter geluid, of je nou 1 of 2 speakertjes hebt...quote:Op maandag 3 januari 2011 19:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja....ik ga de hele tijd met oordopjes inzitten als ik alleen ben en filmpjes/stream bekijk of muziek luister
Als ik die continu gebruik zijn die oordopjes zo kapot, ielere dingen heb ik nog niet gezien.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan heb je sowieso beter geluid, of je nou 1 of 2 speakertjes hebt...
Dik niet (als je hard bedoeld), maar zacht en mooi via 2 speakers moet zeker kunnenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:30 schreef ReMcOrE het volgende:
trouwens, dan nog; jij verwacht dik geluid uit (2) speakertjes van een telefoon?
dat kan ook vast wel, maar dat maakt de telefoon ook vast en zeker duurder... en het ontwerp zal dan anders moeten. en onder dik geluid versta ik goed ("vol") geluidquote:Op maandag 3 januari 2011 20:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dik niet (als je hard bedoeld), maar zacht en mooi via 2 speakers moet zeker kunnen
Ik dacht zelf een speakertje links en rechts voor, landscape dan hé, beetje schuin naar buiten gericht, heb je een mooi stereo beeld.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat kan ook vast wel, maar dat maakt de telefoon ook vast en zeker duurder... en het ontwerp zal dan anders moeten.
aan de voorkant?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik dacht zelf een speakertje links en rechts voor, landscape dan hé
Ja, lijkt me logisch....als ik hem nu op bed leg hoor je direct (bijna) niets meer.quote:
En als je hem op een harde ondergrond legt zoals een tafel klinkt het juist weer beter met het speakertje op de achterkant. Althans, dat is mijn ervaringquote:Op maandag 3 januari 2011 20:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, lijkt me logisch....als ik hem nu op bed leg hoor je direct (bijna) niets meer.
Voor is bij mij waar het scherm zichtbaar is hé
ff denken.....quote:
Ik denk dat dat de gedachte erachter isquote:Op maandag 3 januari 2011 21:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En als je hem op een harde ondergrond legt zoals een tafel klinkt het juist weer beter met het speakertje op de achterkant. Althans, dat is mijn ervaring
Afhankelijk van hoeveel mensen je kent met een WhatsApp account.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:28 schreef Asics het volgende:
ligt aan jouw sms gedrag, en aan de kosten per sms buiten je bundel
maar met WhatsApp kom je ook al een heel eind.
ASTROquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:17 schreef Neooo het volgende:
Nog even een vraagje he.. Hoe kan ik al mijn bestanden zien? Dus ook die van de SD kaart.. voor zover ik gezocht heb kan ik alleen gallerij vinden, is er geen icoontje voor 'Mijn bestanden' zoals op de Galaxy S?
als je hem aan de PC wilt hangen voor de update, dan zeg ik; het is je eigen keuze!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:19 schreef Cryothic het volgende:
Even voor mijn duidelijkheid... kan ik nou veilig m'n telefoon aan m'n pc hangen?
Of is de kans dan momenteel groot dat ik de SD kaart sloop?
waarom ben je dan 'bang' dat je je SD kaart sloopt door file-transfer?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:57 schreef Cryothic het volgende:
Voor de update?
Ik wou hem er aan hangen voor file-transfer.
Of bedoel je die Android 2.2.3 update? want die heb ik al.
Omdat ik door meldingen van kapotte SD kaarten door de bomen het bos niet meer zag.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waarom ben je dan 'bang' dat je je SD kaart sloopt door file-transfer?
meldingen die je hier en op andere sites las? die werden (volgens mij) allen veroorzaakt door de nieuwe update... en die is bij jou zonder problemen verlopen lees ik.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Omdat ik door meldingen van kapotte SD kaarten door de bomen het bos niet meer zag.
Maar wat is dan het daadwerkelijke probleem?
Als je je telefoon update via je pc?
dan is er verder geen probleem wat betreft het aan de PC hangen, heb ik gisteren ook zonder problemen gedaanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:10 schreef Cryothic het volgende:
Ja, die update ging probleemloos, maar die ging ook gewoon over de wifi, nooit m'n pc bij gebruikt
Nog niet aan toegekomenquote:
Het is allicht iets anders als zonder, maar zeker niet onprettig, ben er tevreden meequote:Op maandag 3 januari 2011 09:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik las ergens juist dat die van htc wat stroever is, en minder lekker werkt.
Wat is jou ervaring daarmee?
Jij maakt mij weer blijquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:42 schreef Cryothic het volgende:
Ik heb hem in de vodafone shop gehaald.
Niks branded, niks 360services.
Updates komen volgens mij vanuit HTC, niet vanuit vodafone.
ik heb zelf dit hoesje en die bevalt tot nu toe primaquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:43 schreef eXclusiv het volgende:
[edit]
Iemand tips voor een hoesje? Ik zoek iets dat zowel het scherm als achterkant beschermt, ik weet niet of ik dan voor zo'n leren hoesje moet gaan waar je hem steeds in en uit haalt of een hard case met screen protector. Iemand ervaring met een 'perfect' hoesje?
[/edit]
Ik heb dezelfde plus een screenprotector en dat bevalt ook prima moet ik zeggenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb zelf dit hoesje en die bevalt tot nu toe prima
waarom nog screenprotector erbij dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:57 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde plus een screenprotector en dat bevalt ook prima moet ik zeggen
Ik heb mijn toestel bij vodafone vandaan en normaliter heb ik niet de vodafone apps (360 shop, Music shop en dat soort bullshit), maar als ik launcher pro of ADW launcher er op zet heb ik deze apps wel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:15 schreef Markster het volgende:
wordt dat nog steeds gedaan dan? Gebranded toestellen uitbrengen?
Volgens mij is Tmobile de enige die nog toestellen onder hun eigen naam (mda) verkoopt?
Zoals gezegd heb ik mijne gewoon in de vodafone winkel gehaald.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:25 schreef HiDiHo het volgende:
Zeker wel branded, na het HTC logo krijg ik het Vodafone logo + 360 shit die ik er niet af krijg
En die trial games krijg ik er ook niet af![]()
Tuurlijk wel, ik heb er ook 1 besteld voor 6 euro op ebay.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:50 schreef Wells.p het volgende:
ik heb zo'n hard ¤15 (geen silicone ding) hoesje dat er voor zorgt dat als ik hem op het beeldscherm leg dat ie op het hoesje ligt en niet op het glas en ook niet op de camera op de achterkant verder zijn alle knoppen nog gewoon open en zit er geen hoesje voor erg strak en niet zo veel groter. erg te vrede (weet niet of ik de winkel mag noemen i.v.m. recrame spam kut zooi)
linkje?quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:39 schreef Cryothic het volgende:
zo'n desktop cradle zou passen (ook maar 11 euro ofzo op ebay trouwens)
http://cgi.ebay.nl/Dockin(...)&hash=item4cf43e6daaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |