Ik heb er geen problemen mee, zoals eerder gezegd is dit de eerste die ik probeer die fatsoenlijk past. Qua stroefheid zal ik eens moeten testen (heb de telefoon niet bij de hand op het moment) Ik laat het wetenquote:Op maandag 3 januari 2011 09:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik las ergens juist dat die van htc wat stroever is, en minder lekker werkt.
Wat is jou ervaring daarmee?
Ik weet niet hoe vaak jij je mobiel uit je broekzak haalt per dag, ook voor de tijd te kijken enzo. Ik heb echt geen zin om hem elke keer ook nog eens uit dat jasje te halenquote:Op maandag 3 januari 2011 11:32 schreef Cryothic het volgende:
Ik heb zo'n silicone "jasje" besteld op ebay voor een paar euro.
Benieuwd hoe dat bevalt
De toleranties zijn erg belangrijk voor een goede case, daarom zou ik nooit een hoesje van een paar euro kopen.quote:Op maandag 3 januari 2011 11:32 schreef Cryothic het volgende:
Ik heb zo'n silicone "jasje" besteld op ebay voor een paar euro.
Benieuwd hoe dat bevalt
om de tijd te checken heb ik een horlogequote:Op maandag 3 januari 2011 14:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vaak jij je mobiel uit je broekzak haalt per dag, ook voor de tijd te kijken enzo. Ik heb echt geen zin om hem elke keer ook nog eens uit dat jasje te halen
Toleranties?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:18 schreef Merkie het volgende:
[..]
De toleranties zijn erg belangrijk voor een goede case, daarom zou ik nooit een hoesje van een paar euro kopen.
Ik bedoel zo'n "jasje"quote:Op maandag 3 januari 2011 14:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vaak jij je mobiel uit je broekzak haalt per dag, ook voor de tijd te kijken enzo. Ik heb echt geen zin om hem elke keer ook nog eens uit dat jasje te halen
Links/bovenin (ligt eraan hoe je het scherm houdt) zit zo'n schuifbalk voor je vinger.quote:
Nou dat schijnt echt behoorlijk tegen te vallen hedendaags, normaliter kreeg ik nog wel kortingen ed. Maar volgens mij meoten ze goed bezuinigen, zelfs nieuwe abbo's komen er soms nog beter af dan klanten die er al jaren zitten.. Erg stom van ze want volgens mij lopen er bergen mensen over zo.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:41 schreef Knuck-les het volgende:
Misschien handig om de T-Mobile winkel in te lopen. Met een beetje geluk kunnen ze je een aardige korting aanbieden aangezien je er al 9 jaar zit. Maar Vodafone heeft inderdaad het goedkoopste abonnement.
Hmm, dat zou inderdaad kunnen. De verhalen die ik heb gehoord van mensen die korting kregen zijn ook al aardig oud. Wel een slechte ontwikkeling imoquote:Op maandag 3 januari 2011 17:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou dat schijnt echt behoorlijk tegen te vallen hedendaags, normaliter kreeg ik nog wel kortingen ed. Maar volgens mij meoten ze goed bezuinigen, zelfs nieuwe abbo's komen er soms nog beter af dan klanten die er al jaren zitten.. Erg stom van ze want volgens mij lopen er bergen mensen over zo.
Ja twee jaar terug heb ik nog goede deals kunnen sluiten met twee telefoons, ik ben eigenlijk niet erg ontevreden over T-mobile. Het jammerlijke is dat Vodafone een beter abbo aanbiedt. Zowel met een iPhone4 of een DesireHD. Heb nog een beetje twijfels maar neig wat meer naar een Desire hedendaags. Morgen maar even testen in de winkelquote:Op maandag 3 januari 2011 17:47 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Hmm, dat zou inderdaad kunnen. De verhalen die ik heb gehoord van mensen die korting kregen zijn ook al aardig oud. Wel een slechte ontwikkeling imo
Dat schuifbalkje zie ik alleen maar bij foto's nemen, niet bij filmenquote:Op maandag 3 januari 2011 17:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Links/bovenin (ligt eraan hoe je het scherm houdt) zit zo'n schuifbalk voor je vinger.
Ik heb soms dat ie steeds automatisch inzoomt, geen idee waarom. Misschien dat ik net het scherm op een foute manier aanraak ofzo.
Misschien ga ik ook eerst maar eens bij de T-mobile shop dreigen dat ik met twee iphones van afgelopen twee jaar met best aardige abbo's ga overstappen. DREIGENquote:Op maandag 3 januari 2011 19:49 schreef ReMcOrE het volgende:
ik wilde eerst ook weg bij Hi, omdat ik bij Vodafone niks bij hoefde te betalen... maar de meneer van de Klantenservice kon mij wel het toestel gratis geven bij verlenging van mijn abonnement; dus toch bij Hi gebleven, inmiddels dus al 6 jaar
gewoon doen!quote:Op maandag 3 januari 2011 19:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Misschien ga ik ook eerst maar eens bij de T-mobile shop dreigen dat ik met twee iphones van afgelopen twee jaar met best aardige abbo's ga overstappen. DREIGEN![]()
![]()
en dus ook 2 oordopjesquote:Op maandag 3 januari 2011 19:52 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom zit het speakertje trouwens aan de achterkant?
Ik had trouwens wel 2 speakertjes verwacht tegenwoordig, ik heb 2 oren![]()
Ja....ik ga de hele tijd met oordopjes inzitten als ik alleen ben en filmpjes/stream bekijk of muziek luisterquote:Op maandag 3 januari 2011 19:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gewoon doen!
[..]
en dus ook 2 oordopjes
dan heb je sowieso beter geluid, of je nou 1 of 2 speakertjes hebt...quote:Op maandag 3 januari 2011 19:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja....ik ga de hele tijd met oordopjes inzitten als ik alleen ben en filmpjes/stream bekijk of muziek luister
Als ik die continu gebruik zijn die oordopjes zo kapot, ielere dingen heb ik nog niet gezien.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan heb je sowieso beter geluid, of je nou 1 of 2 speakertjes hebt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |