Dik niet (als je hard bedoeld), maar zacht en mooi via 2 speakers moet zeker kunnenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:30 schreef ReMcOrE het volgende:
trouwens, dan nog; jij verwacht dik geluid uit (2) speakertjes van een telefoon?
dat kan ook vast wel, maar dat maakt de telefoon ook vast en zeker duurder... en het ontwerp zal dan anders moeten. en onder dik geluid versta ik goed ("vol") geluidquote:Op maandag 3 januari 2011 20:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dik niet (als je hard bedoeld), maar zacht en mooi via 2 speakers moet zeker kunnen
Ik dacht zelf een speakertje links en rechts voor, landscape dan hé, beetje schuin naar buiten gericht, heb je een mooi stereo beeld.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat kan ook vast wel, maar dat maakt de telefoon ook vast en zeker duurder... en het ontwerp zal dan anders moeten.
aan de voorkant?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik dacht zelf een speakertje links en rechts voor, landscape dan hé
Ja, lijkt me logisch....als ik hem nu op bed leg hoor je direct (bijna) niets meer.quote:
En als je hem op een harde ondergrond legt zoals een tafel klinkt het juist weer beter met het speakertje op de achterkant. Althans, dat is mijn ervaringquote:Op maandag 3 januari 2011 20:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, lijkt me logisch....als ik hem nu op bed leg hoor je direct (bijna) niets meer.
Voor is bij mij waar het scherm zichtbaar is hé
ff denken.....quote:
Ik denk dat dat de gedachte erachter isquote:Op maandag 3 januari 2011 21:32 schreef Cryothic het volgende:
[..]
En als je hem op een harde ondergrond legt zoals een tafel klinkt het juist weer beter met het speakertje op de achterkant. Althans, dat is mijn ervaring
Afhankelijk van hoeveel mensen je kent met een WhatsApp account.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:28 schreef Asics het volgende:
ligt aan jouw sms gedrag, en aan de kosten per sms buiten je bundel
maar met WhatsApp kom je ook al een heel eind.
ASTROquote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:17 schreef Neooo het volgende:
Nog even een vraagje he.. Hoe kan ik al mijn bestanden zien? Dus ook die van de SD kaart.. voor zover ik gezocht heb kan ik alleen gallerij vinden, is er geen icoontje voor 'Mijn bestanden' zoals op de Galaxy S?
als je hem aan de PC wilt hangen voor de update, dan zeg ik; het is je eigen keuze!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:19 schreef Cryothic het volgende:
Even voor mijn duidelijkheid... kan ik nou veilig m'n telefoon aan m'n pc hangen?
Of is de kans dan momenteel groot dat ik de SD kaart sloop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |