waarom ben je dan 'bang' dat je je SD kaart sloopt door file-transfer?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:57 schreef Cryothic het volgende:
Voor de update?
Ik wou hem er aan hangen voor file-transfer.
Of bedoel je die Android 2.2.3 update? want die heb ik al.
Omdat ik door meldingen van kapotte SD kaarten door de bomen het bos niet meer zag.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waarom ben je dan 'bang' dat je je SD kaart sloopt door file-transfer?
meldingen die je hier en op andere sites las? die werden (volgens mij) allen veroorzaakt door de nieuwe update... en die is bij jou zonder problemen verlopen lees ik.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:03 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Omdat ik door meldingen van kapotte SD kaarten door de bomen het bos niet meer zag.
Maar wat is dan het daadwerkelijke probleem?
Als je je telefoon update via je pc?
dan is er verder geen probleem wat betreft het aan de PC hangen, heb ik gisteren ook zonder problemen gedaanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 14:10 schreef Cryothic het volgende:
Ja, die update ging probleemloos, maar die ging ook gewoon over de wifi, nooit m'n pc bij gebruikt
Nog niet aan toegekomenquote:
Het is allicht iets anders als zonder, maar zeker niet onprettig, ben er tevreden meequote:Op maandag 3 januari 2011 09:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik las ergens juist dat die van htc wat stroever is, en minder lekker werkt.
Wat is jou ervaring daarmee?
Jij maakt mij weer blijquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:42 schreef Cryothic het volgende:
Ik heb hem in de vodafone shop gehaald.
Niks branded, niks 360services.
Updates komen volgens mij vanuit HTC, niet vanuit vodafone.
ik heb zelf dit hoesje en die bevalt tot nu toe primaquote:Op woensdag 5 januari 2011 14:43 schreef eXclusiv het volgende:
[edit]
Iemand tips voor een hoesje? Ik zoek iets dat zowel het scherm als achterkant beschermt, ik weet niet of ik dan voor zo'n leren hoesje moet gaan waar je hem steeds in en uit haalt of een hard case met screen protector. Iemand ervaring met een 'perfect' hoesje?
[/edit]
Ik heb dezelfde plus een screenprotector en dat bevalt ook prima moet ik zeggenquote:Op woensdag 5 januari 2011 18:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb zelf dit hoesje en die bevalt tot nu toe prima
waarom nog screenprotector erbij dan?quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:57 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde plus een screenprotector en dat bevalt ook prima moet ik zeggen
Ik heb mijn toestel bij vodafone vandaan en normaliter heb ik niet de vodafone apps (360 shop, Music shop en dat soort bullshit), maar als ik launcher pro of ADW launcher er op zet heb ik deze apps wel.quote:Op woensdag 5 januari 2011 18:15 schreef Markster het volgende:
wordt dat nog steeds gedaan dan? Gebranded toestellen uitbrengen?
Volgens mij is Tmobile de enige die nog toestellen onder hun eigen naam (mda) verkoopt?
Zoals gezegd heb ik mijne gewoon in de vodafone winkel gehaald.quote:Op donderdag 6 januari 2011 00:25 schreef HiDiHo het volgende:
Zeker wel branded, na het HTC logo krijg ik het Vodafone logo + 360 shit die ik er niet af krijg
En die trial games krijg ik er ook niet af![]()
Tuurlijk wel, ik heb er ook 1 besteld voor 6 euro op ebay.quote:Op woensdag 5 januari 2011 22:50 schreef Wells.p het volgende:
ik heb zo'n hard ¤15 (geen silicone ding) hoesje dat er voor zorgt dat als ik hem op het beeldscherm leg dat ie op het hoesje ligt en niet op het glas en ook niet op de camera op de achterkant verder zijn alle knoppen nog gewoon open en zit er geen hoesje voor erg strak en niet zo veel groter. erg te vrede (weet niet of ik de winkel mag noemen i.v.m. recrame spam kut zooi)
linkje?quote:Op donderdag 6 januari 2011 08:39 schreef Cryothic het volgende:
zo'n desktop cradle zou passen (ook maar 11 euro ofzo op ebay trouwens)
http://cgi.ebay.nl/Dockin(...)&hash=item4cf43e6daaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |