Misschien meer een filosofisch topic?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk niet dat ik zozeer wordt omringd door simplisten. Er worden namelijk terechte vragen gesteld. Maar het is ietwat idioot te veronderstellen dat ik alle antwoorden heb.
Dat gaat niet werken. Het is nou eenmaal makkelijker en leuker om kritiek te uiten dan mee te denken.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien meer een filosofisch topic?
Die wijn moet je later doen voor de jus of saus niet bij het bakken anders wordt het gekookt ipv gebakkenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik flikker die dingen in de pan bak ze zoals jij zegt en mieter er een liter bordeaux bij.
aha kijk weer wat geleerd, wat een chef word ik dadelijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Die wijn moet je later doen voor de jus of saus niet bij het bakken anders wordt het gekookt ipv gebakken
Ik krijg geile jonge mokkelsquote:Op donderdag 23 december 2010 16:44 schreef Cerbie het volgende:
Waarom krijg ik banners met volslanke mensen en alleenstaande moeders
Die blonde van 39 is anders wel lekker.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:44 schreef Cerbie het volgende:
Waarom krijg ik banners met volslanke mensen en alleenstaande mama's
Ik mag nu zeker niks over Whiskers zeggen.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die blonde van 39 is anders wel lekker.
Was je van plan vieze berichtjes te plaatsen? Voor deze ene keer mag het. Gewoon omdat ik bijna weekend heb.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:48 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik mag nu zeker niks over Whiskers zeggen.
Die is maar 35quote:Op donderdag 23 december 2010 16:48 schreef Cerbie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Was je van plan vieze berichtjes te plaatsen? Voor deze ene keer mag het. Gewoon omdat ik bijna weekend heb.
Foto niet gezien dus ik kan niet oordelen, doe ik toch niet op uiterlijk. Ze lijkt me een aardige meid zo in het echt, beetje onzeker.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:48 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De mijne maar 32quote:
Die foto was zij zelf niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Foto niet gezien dus ik kan niet oordelen, doe ik toch niet op uiterlijk. Ze lijkt me een aardige meid zo in het echt, beetje onzeker.
[..]
De mijne maar 32![]()
![]()
Gewoon een oudere vrouw uitkiezen hoeft maar een paar maanden te zijn is beter voor je AOW en pensioen later.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |