Ik ook, maar wel redelijk rechtsquote:
Pas op voor de brokstukken dus daarquote:Op donderdag 23 december 2010 15:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh da's goed want ik ga naar Berlijn bijna.
hippiequote:Op donderdag 23 december 2010 15:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik voel me buitenstaander met mijn links.
Ik ben linksdragend.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:04 schreef Zolcon het volgende:
ik vraag me af hoe jullie jezelf indelen op een links/rechts schaal. Vind ik interessant om te weten
Ook rechtsdragend?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook, maar wel redelijk rechts.
Wij zaterdagavond ook gewoon lekker met de kids en ons zelf.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wij gaan alleen gourmetten maar dat is pas savonds
Ook dat nog, wanneer is die muur gevallen. En hoe ? Door de wind ?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vergeet de eerste raket naar de maan niet
Berlijnse muur gevallen
Ik ben ook links.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik voel me buitenstaander met mijn links.
Tegenaan staan pissen.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ook dat nog, wanneer is die muur gevallen. En hoe ? Door de wind ?
Succes http://nl.wikipedia.org/wiki/Berlijnse_Muurquote:Op donderdag 23 december 2010 15:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ook dat nog, wanneer is die muur gevallen. En hoe ? Door de wind ?
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
GL/D66. Maar ik doe niet aan seks na het huwelijk dus ik weet niet of dat zo'n goed plan is.
Lekker.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:08 schreef CindieY het volgende:
Ik zet trouwens een kopje T-kick. Anyone else?
Ah jij wilt ook samensmeltingquote:Op donderdag 23 december 2010 15:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
GL/D66. Maar ik doe niet aan seks na het huwelijk dus ik weet niet of dat zo'n goed plan is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |