wij gaan alleen gourmetten maar dat is pas savondsquote:Op donderdag 23 december 2010 15:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik moet om 11:00 al bij mijn oma zijn voor de kerstbrunch
Rechtsquote:Op donderdag 23 december 2010 15:04 schreef Zolcon het volgende:
ik vraag me af hoe jullie jezelf indelen op een links/rechts schaal. Vind ik interessant om te weten
- Tweede Wereldoorlog is voorbijquote:Op donderdag 23 december 2010 15:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Danku danku allen
Even de recente gebeurtenissen bekijken.
Duidelijk rechtsquote:Op donderdag 23 december 2010 15:04 schreef Zolcon het volgende:
ik vraag me af hoe jullie jezelf indelen op een links/rechts schaal. Vind ik interessant om te weten
Rechtsquote:Op donderdag 23 december 2010 15:04 schreef Zolcon het volgende:
Wij ookquote:Op donderdag 23 december 2010 15:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wij gaan alleen gourmetten maar dat is pas savonds
Politieke schaal neem ik aan?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:04 schreef Zolcon het volgende:
Links met een vleugje rechts, maar met mate.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:04 schreef Zolcon het volgende:
Rechts.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:04 schreef Zolcon het volgende:
Vergeet de eerste raket naar de maan nietquote:Op donderdag 23 december 2010 15:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
- Tweede Wereldoorlog is voorbij
- Olie is op de bon vanwege crisis
- Sovjet-Unie is uiteengevallen.
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:05 schreef naatje_1 het volgende:
Lief hè. En zo gaat het maar door hier... #SR10 http://moby.to/49e9vh
@Coen3fm
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vergeet de eerste raket naar de maan niet
Berlijnse muur gevallen
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
- Fok! Group orgasme met dank aan de beatles![]()
WAAAT , sovjet uit elkaar gevallen, neequote:Op donderdag 23 december 2010 15:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Midden. Maar waarom deze vraag?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:04 schreef Zolcon het volgende:
Oh da's goed want ik ga naar Berlijn bijna.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vergeet de eerste raket naar de maan niet
Berlijnse muur gevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |