Charmantquote:Op donderdag 23 december 2010 15:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik rochel al weken de meest prachtige dingen omhoog
Hier is het vooral bruine kleffe bende met ene laag ijs eronderquote:Op donderdag 23 december 2010 15:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Er ligt allemaal koude witte zooi op straat
Moet ik die wel zienquote:Op donderdag 23 december 2010 15:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geloof me nou maar gewoon op mijn mooie blauwe ogen.
Het is net roulette, je weet nooit wanner je wint onderuit gaatquote:Op donderdag 23 december 2010 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier is het vooral bruine kleffe bende met ene laag ijs eronder
Ik zie geen (duidelijke) blauwe ogenquote:
Is degene die op het paard zat toen sportman van het jaar geworden?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:58 schreef Samzz het volgende:
Ik vind net het legendarisch filmpje van de WB finale 1994, waar Libero H zijn benen tussen de balken van de oxer knalt, maar geen balk eraf gooitEn wereldkampioen worden he.
Dat ookquote:Op donderdag 23 december 2010 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier is het vooral bruine kleffe bende met ene laag ijs eronder
Nou, datquote:Op donderdag 23 december 2010 15:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is net roulette, je weet nooit wanner je wint onderuit gaat
Koop een bril! Ik heb haske blauwe ogen.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zie geen (duidelijke) blauwe ogen
Neequote:Op donderdag 23 december 2010 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
Is degene die op het paard zat toen sportman van het jaar geworden?
Ik ookquote:Op donderdag 23 december 2010 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, datIk ben nog niet onderuit gegaan deze week *klopt af*, maar ik heb verschillende mensen behoorlijke smakkerds zien maken.
Hier zou het over een half uurtje los moeten gaan. Voor nu alleen natte sneeuw en ijzelquote:Op donderdag 23 december 2010 16:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat ook![]()
Overigens beweerde een collega dat we om 3 uur een sneeuwstorm zouden krijgen hier. Dat lijkt nogal mee te vallen
bril + lenzen aanwezigquote:Op donderdag 23 december 2010 16:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Koop een bril! Ik heb haske blauwe ogen.
Dan is het de verkeerde sterkte!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bril + lenzen aanwezigBril zelfs op nu
Nou idd! Duidelijker kan niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Koop een bril! Ik heb haske blauwe ogen.
Ja maar dat ben ik ook toch, charming as hellquote:
Mja, het is maar net afhankelijk waar je heen moet. En op de stoepen is het ook spekglad.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ookmaar sommige mensen zijn ook zo handig om op de fiets te gaan nu
![]()
goede schoenen aan en lopen
ik probeerde je gewoon over te halen me te meetenquote:
totilas is veel beterquote:Op donderdag 23 december 2010 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee
Het paard is wel een van de grootste legendes in paardenland
Ik heb geen lichtblauwe ogen, mensen denken ook vaak dat ik bruine ogen heb door mijn haarkleur ofzo. Maar het is echt blauw!quote:
klopt, ach het hoort bij het jaargetijdequote:Op donderdag 23 december 2010 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, het is maar net afhankelijk waar je heen moet. En op de stoepen is het ook spekglad.
Dan zul je van goede huize moeten komen Peurac.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik probeerde je gewoon over te halen me te meeten
Libero is een springertquote:Op donderdag 23 december 2010 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
totilas is veel beter(ik gok zo dat dat heulemaal niet de naam is die ik eigenlijk bedoel
)
Is dat alles ? OOOooohquote:Op donderdag 23 december 2010 16:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan zul je van goede huize moeten komen Peurac.
Lichtblauw niet nee, maar ze zijn duidelijk blauwquote:Op donderdag 23 december 2010 16:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb geen lichtblauwe ogen, mensen denken ook vaak dat ik bruine ogen heb door mijn haarkleur ofzo. Maar het is echt blauw!
Anders klopt het niet he.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Libero is was een springertEn dood.
Dat is pas de eerste selectieronde.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan zul je van goede huize moeten komen Peurac.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doen ze daar nog wel eens paardevlees in dan? Dacht dat sowieso bijna niet meer te krijgen was.quote:
quote:
Paardenvlees is booming business geloof ik... De slachter die ik ken slacht er 20 per week voor consumptie en dat is nog maar een kleine slachterij.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doen ze daar nog wel eens paardevlees in dan? Dacht dat sowieso bijna niet meer te krijgen was.
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doen ze daar nog wel eens paardevlees in dan? Dacht dat sowieso bijna niet meer te krijgen was.
ik denk van welquote:
Wakker dier, stelletje extremistenquote:Op donderdag 23 december 2010 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ik denk van wel
http://www.rnw.nl/nederla(...)etten-en-frikadellen
Zo zie ik ze het liefst jaquote:
Okee, ik meende ergens gelezen te hebben dat er tegenwoordig bijna geen paardenvlees meer te krijgen was.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Paardenvlees is booming business geloof ik... De slachter die ik ken slacht er 20 per week voor consumptie en dat is nog maar een kleine slachterij.
Nee, het komt door de crisis.
Ja, hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 16:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Okee, ik meende ergens gelezen te hebben dat er tegenwoordig bijna geen paardenvlees meer te krijgen was.
Maar ze fokken die beesten toch niet voor de slacht of wel?
Dit is pas een paardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is pas een paard:
Dit vind ik pas een paard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dit vind ik pas een paard.Ik verwachte een foto van AnkySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind haar op de ene foto echt wel mooi, maar op die bovenstaande weer echt iel
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dit vind ik pas een paard.Ik ben geen paarden fan, maar zelfs ik vind dit een belediging voor paardenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit is pas een paard:
Dat vind ik oprecht wel een mooi beest om te zien, van een afstandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat vind ik oprecht wel een mooi beest om te zien, van een afstand.
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik vind van die lompe knollen altijd tof
je hebt een gezellige middag gehad dusquote:Op donderdag 23 december 2010 16:32 schreef CherryLips het volgende:
Wat een fijne middag!
Laat eerst m'n handschoen donderen bij het uitstappen, valt ie tussen de bus en de stoep, in de natte drek van de goot dus. Wacht even tot de rest van de bus er ook overheen is gereden en wil hem oppakken, maar laat me iets te enthousiast op m'n knie donderen. Het klonk alsof er een walnoot werd gekraakt. Vloeksaldo nummer twee. Een heule lange. Kreupel doorgebanjerd naar huis. Zet kerstlampjes neer die ik gister bij de V&D heb gekocht, is er toch iets kersterigs in huis. Zet het lampje op ON. Geen resultaat. Ik duw er wat aan, soms gaan de lampjes branden. Er wordt gewoon niet goed contact gemaakt. Ik probeer het batterijklepje open te krijgen volgens het pijltje op het klepje. Lampje verbrijzeld in mijn handen en ik krijg een stuk plastic tegen m'n wang. Top! Maar, toen ik het geheel weer wilde plakken met plakband, maakte hij wel contact, dus het doet het!
Maar m'n knie doet nog wel auw
Pechdagquote:Op donderdag 23 december 2010 16:32 schreef CherryLips het volgende:
Wat een fijne middag!
Laat eerst m'n handschoen donderen bij het uitstappen, valt ie tussen de bus en de stoep, in de natte drek van de goot dus. Wacht even tot de rest van de bus er ook overheen is gereden en wil hem oppakken, maar laat me iets te enthousiast op m'n knie donderen. Het klonk alsof er een walnoot werd gekraakt. Vloeksaldo nummer twee. Een heule lange. Kreupel doorgebanjerd naar huis. Zet kerstlampjes neer die ik gister bij de V&D heb gekocht, is er toch iets kersterigs in huis. Zet het lampje op ON. Geen resultaat. Ik duw er wat aan, soms gaan de lampjes branden. Er wordt gewoon niet goed contact gemaakt. Ik probeer het batterijklepje open te krijgen volgens het pijltje op het klepje. Lampje verbrijzeld in mijn handen en ik krijg een stuk plastic tegen m'n wang. Top! Maar, toen ik het geheel weer wilde plakken met plakband, maakte hij wel contact, dus het doet het!
KUTZOOI gewoon, CL.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:32 schreef CherryLips het volgende:
Wat een fijne middag!
Neuken helpt.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:32 schreef CherryLips het volgende:
Wat een fijne middag!
Grats!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:43 schreef missbehavin het volgende:
Yes, I'm done!!!
Afsluiten en fijn 1,5 week géén kantoor
Baat het niet, dan schaadt het niet!quote:
En de samenhang met jouw rotdag is?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:48 schreef CherryLips het volgende:
Peurac is in de buurt
Heb net een halve zaak chips naar binnen gewerkt, lucht ook wel op eigenlijk. Bij gebrek aan chocola.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Nou ja, jullie hebben het over neuken, hij is dichtbij. Maar het hoeft al niet meerquote:Op donderdag 23 december 2010 16:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
En de samenhang met jouw rotdag is?
Het is allemaal voor je eigen bestwil CL.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, jullie hebben het over neuken, hij is dichtbij. Maar het hoeft al niet meer
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:50 schreef Kluts het volgende:
Mini-guido's en guidettes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:50 schreef Kluts het volgende:
Mini-guido's en guidettes.zo jong en al hopeloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En waarvoor dient die informatie dat ik in jouw buurt ben?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:48 schreef CherryLips het volgende:
Peurac is in de buurt
Heb net een halve zaak chips naar binnen gewerkt, lucht ook wel op eigenlijk. Bij gebrek aan chocola.
Ik wist niet eens dat dat soort kleding in die maten te krijgen was.quote:
je moet beter opletten, je loopt iets mis nuquote:Op donderdag 23 december 2010 16:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En waarvoor dient die informatie dat ik in jouw buurt ben?
Ooh, ik kom zo wel langsquote:Op donderdag 23 december 2010 16:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, jullie hebben het over neuken, hij is dichtbij. Maar het hoeft al niet meer
Die kindjes hebben grotere oorringen dan ikquote:Op donderdag 23 december 2010 16:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat soort kleding in die maten te krijgen was.
gelukkig maar (voor jou)quote:Op donderdag 23 december 2010 16:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die kindjes hebben grotere oorringen dan ik
Ja, iddquote:
Ik schrok bij t 1e deel van je zin, gelukkig kwam er meerquote:Op donderdag 23 december 2010 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, iddDe laatste keer dat ik zulke ringen droeg, was toen ik zestien was en Dolly Parton nadeed op de playbackshow
Ik had het een half uur geleden toevallig nog over mijn Mariah Carey imitatie en die van Janet Jackson toen ik een jaar of 8 was.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, iddDe laatste keer dat ik zulke ringen droeg, was toen ik zestien was en Dolly Parton nadeed op de playbackshow
Dolly Parton, das was ook te voor de hand liggend eigenlijkquote:Op donderdag 23 december 2010 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iddquote:Op donderdag 23 december 2010 16:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik schrok bij t 1e deel van je zin, gelukkig kwam er meer
Oeh en ik wil: http://www.kish.nl/Horlogekisten/Opbergsysteem-c-334.html
Toen ik nog op streetdance zat, dansten wij op Together againquote:Op donderdag 23 december 2010 16:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had het een half uur geleden toevallig nog over mijn Mariah Carey imitatie en die van Janet Jackson toen ik een jaar of 8 was.![]()
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:58 schreef Kluts het volgende:
Overigens draag ik als ik oorbellen draag echt altijd grote ringen.![]()
Ik zag er echt niet uitquote:Op donderdag 23 december 2010 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dolly Parton, das was ook te voor de hand liggend eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |