Charmantquote:Op donderdag 23 december 2010 15:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik rochel al weken de meest prachtige dingen omhoog
Hier is het vooral bruine kleffe bende met ene laag ijs eronderquote:Op donderdag 23 december 2010 15:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Er ligt allemaal koude witte zooi op straat
Moet ik die wel zienquote:Op donderdag 23 december 2010 15:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geloof me nou maar gewoon op mijn mooie blauwe ogen.
Het is net roulette, je weet nooit wanner je wint onderuit gaatquote:Op donderdag 23 december 2010 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier is het vooral bruine kleffe bende met ene laag ijs eronder
Ik zie geen (duidelijke) blauwe ogenquote:
Is degene die op het paard zat toen sportman van het jaar geworden?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:58 schreef Samzz het volgende:
Ik vind net het legendarisch filmpje van de WB finale 1994, waar Libero H zijn benen tussen de balken van de oxer knalt, maar geen balk eraf gooitEn wereldkampioen worden he.
Dat ookquote:Op donderdag 23 december 2010 15:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier is het vooral bruine kleffe bende met ene laag ijs eronder
Nou, datquote:Op donderdag 23 december 2010 15:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is net roulette, je weet nooit wanner je wint onderuit gaat
Koop een bril! Ik heb haske blauwe ogen.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zie geen (duidelijke) blauwe ogen
Neequote:Op donderdag 23 december 2010 16:00 schreef rival het volgende:
[..]
Is degene die op het paard zat toen sportman van het jaar geworden?
Ik ookquote:Op donderdag 23 december 2010 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, datIk ben nog niet onderuit gegaan deze week *klopt af*, maar ik heb verschillende mensen behoorlijke smakkerds zien maken.
Hier zou het over een half uurtje los moeten gaan. Voor nu alleen natte sneeuw en ijzelquote:Op donderdag 23 december 2010 16:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat ook![]()
Overigens beweerde een collega dat we om 3 uur een sneeuwstorm zouden krijgen hier. Dat lijkt nogal mee te vallen
bril + lenzen aanwezigquote:Op donderdag 23 december 2010 16:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Koop een bril! Ik heb haske blauwe ogen.
Dan is het de verkeerde sterkte!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bril + lenzen aanwezigBril zelfs op nu
Nou idd! Duidelijker kan niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Koop een bril! Ik heb haske blauwe ogen.
Ja maar dat ben ik ook toch, charming as hellquote:
Mja, het is maar net afhankelijk waar je heen moet. En op de stoepen is het ook spekglad.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ookmaar sommige mensen zijn ook zo handig om op de fiets te gaan nu
![]()
goede schoenen aan en lopen
ik probeerde je gewoon over te halen me te meetenquote:
totilas is veel beterquote:Op donderdag 23 december 2010 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee
Het paard is wel een van de grootste legendes in paardenland
Ik heb geen lichtblauwe ogen, mensen denken ook vaak dat ik bruine ogen heb door mijn haarkleur ofzo. Maar het is echt blauw!quote:
klopt, ach het hoort bij het jaargetijdequote:Op donderdag 23 december 2010 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, het is maar net afhankelijk waar je heen moet. En op de stoepen is het ook spekglad.
Dan zul je van goede huize moeten komen Peurac.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik probeerde je gewoon over te halen me te meeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |