Ja, het waait echt hard, heb een coupe ala windhoos nu.quote:
Raar, ik zie de bomen hier buiten helemaal niet bewegen. Voor zover ik ze al zie, het is al weer bijna donker.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, het waait echt hard, heb een coupe ala windhoos nu.
Dinsdag weer naar huis.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:26 schreef Murmeli het volgende:
indd.... is hij nog in t ziekenhuis met de kerst?
le coupe du troepquote:Op donderdag 23 december 2010 15:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, het waait echt hard, heb een coupe ala windhoos nu.
Mjahquote:Op donderdag 23 december 2010 15:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja bah, er waart dit jaar een hardnekkig virus rond.
jij ook hequote:
ik heb al anderhalve week zo eentje die niet door wilt zetten, maar wel mijn neus verstoptquote:Op donderdag 23 december 2010 15:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja bah, er waart dit jaar een hardnekkig virus rond.
Ik ben ook heel schattig met rechtovereindstaand haar hoor.quote:
waarom dan wel ineens?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben ook heel schattig met rechtovereindstaand haar hoor.
Dat dus. Ik hoest me de tieftering.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb al anderhalve week zo eentje die niet door wilt zetten, maar wel mijn neus verstopt
pics for truthquote:Op donderdag 23 december 2010 15:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben ook heel schattig met rechtovereindstaand haar hoor.
Ik rochel al weken de meest prachtige dingen omhoogquote:Op donderdag 23 december 2010 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb al anderhalve week zo eentje die niet door wilt zetten, maar wel mijn neus verstopt
en dat weer net niet hier.... alleen een verstopte neus... snuiten dus de hele dag....quote:Op donderdag 23 december 2010 15:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat dus. Ik hoest me de tieftering.
+1quote:Op donderdag 23 december 2010 15:54 schreef Kreator het volgende:
Wil iemand even op mijn pé-nis gaan zitten? Kietel ik een beetje.
Daar weet jij niks van rival.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |