fijn dat de operatie van je vader goed is gegaanquote:Op donderdag 23 december 2010 15:06 schreef Kreator het volgende:
Ik werk maandag en dinsdag nog. Rest vrij.
Ja, dat is wel goed nieuws zo voro de kerst.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:14 schreef Murmeli het volgende:
fijn dat de operatie van je vader goed is gegaan
Ik ben er morgen nog en wo/do/vrijquote:Op donderdag 23 december 2010 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
moet je volgende week eens zien, dan ben ik hier de enige denk ik.
quote:Op donderdag 23 december 2010 15:16 schreef Samzz het volgende:
Hoi. Ik baal, want ik ben weer net zo ziek als afgelopen week
Ach, je weet wel wat je in huis hebt iigquote:Op donderdag 23 december 2010 15:16 schreef Samzz het volgende:
Beterschap!quote:Op donderdag 23 december 2010 15:16 schreef Samzz het volgende:
Nou... De hele week ging het goed en nu, PATS!quote:Op donderdag 23 december 2010 15:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja bah, er waart dit jaar een hardnekkig virus rond.
Ja, een hardnekkig virusquote:Op donderdag 23 december 2010 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, je weet wel wat je in huis hebt iig.
Dankquote:
Beterschap. Ik heb ook INEENS weer koorts enzo.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:16 schreef Samzz het volgende:
Dankje, jij ook.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Beterschap. Ik heb ook INEENS weer koorts enzo..
indd.... is hij nog in t ziekenhuis met de kerst?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dat is wel goed nieuws zo voro de kerst.
zwanger?quote:
Wie is zwanger?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:26 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zwanger?
beterschap krea en samzz
Dat is een beetje lastig als je geen seks hebtquote:
Nou, je weet het nooit, Maria kon het ook!quote:Op donderdag 23 december 2010 15:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is een beetje lastig als je geen seks hebt
Nee, ben gewoon emotioneel, kan het niet echt plaatsen. Misschien toch ergens lichamelijk pms, zonder dat ik het merk.
Ik ben niet zo'n wonderbaarlijk persoonquote:Op donderdag 23 december 2010 15:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nou, je weet het nooit, Maria kon het ook!
ook dat weet je niet!quote:Op donderdag 23 december 2010 15:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n wonderbaarlijk persoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |