SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Nou ja, jullie hebben het over neuken, hij is dichtbij. Maar het hoeft al niet meerquote:Op donderdag 23 december 2010 16:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
En de samenhang met jouw rotdag is?
Het is allemaal voor je eigen bestwil CL.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, jullie hebben het over neuken, hij is dichtbij. Maar het hoeft al niet meer
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:50 schreef Kluts het volgende:
Mini-guido's en guidettes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:50 schreef Kluts het volgende:
Mini-guido's en guidettes.zo jong en al hopeloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En waarvoor dient die informatie dat ik in jouw buurt ben?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:48 schreef CherryLips het volgende:
Peurac is in de buurt
Heb net een halve zaak chips naar binnen gewerkt, lucht ook wel op eigenlijk. Bij gebrek aan chocola.
Ik wist niet eens dat dat soort kleding in die maten te krijgen was.quote:
je moet beter opletten, je loopt iets mis nuquote:Op donderdag 23 december 2010 16:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En waarvoor dient die informatie dat ik in jouw buurt ben?
Ooh, ik kom zo wel langsquote:Op donderdag 23 december 2010 16:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, jullie hebben het over neuken, hij is dichtbij. Maar het hoeft al niet meer
Die kindjes hebben grotere oorringen dan ikquote:Op donderdag 23 december 2010 16:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat soort kleding in die maten te krijgen was.
gelukkig maar (voor jou)quote:Op donderdag 23 december 2010 16:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die kindjes hebben grotere oorringen dan ik
Ja, iddquote:
Ik schrok bij t 1e deel van je zin, gelukkig kwam er meerquote:Op donderdag 23 december 2010 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, iddDe laatste keer dat ik zulke ringen droeg, was toen ik zestien was en Dolly Parton nadeed op de playbackshow
Ik had het een half uur geleden toevallig nog over mijn Mariah Carey imitatie en die van Janet Jackson toen ik een jaar of 8 was.quote:Op donderdag 23 december 2010 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, iddDe laatste keer dat ik zulke ringen droeg, was toen ik zestien was en Dolly Parton nadeed op de playbackshow
Dolly Parton, das was ook te voor de hand liggend eigenlijkquote:Op donderdag 23 december 2010 16:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iddquote:Op donderdag 23 december 2010 16:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik schrok bij t 1e deel van je zin, gelukkig kwam er meer
Oeh en ik wil: http://www.kish.nl/Horlogekisten/Opbergsysteem-c-334.html
Toen ik nog op streetdance zat, dansten wij op Together againquote:Op donderdag 23 december 2010 16:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had het een half uur geleden toevallig nog over mijn Mariah Carey imitatie en die van Janet Jackson toen ik een jaar of 8 was.![]()
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:58 schreef Kluts het volgende:
Overigens draag ik als ik oorbellen draag echt altijd grote ringen.![]()
Ik zag er echt niet uitquote:Op donderdag 23 december 2010 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dolly Parton, das was ook te voor de hand liggend eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |