Is het wel een tandartsquote:
Eigenlijk gebruikt ie die alleen voor kinderen, maar toen ik er laatst was, was hij hem vergeten af te doenquote:
Ja, je bent ook net een kind hea?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Eigenlijk gebruikt ie die alleen voor kinderen, maar toen ik er laatst was, was hij hem vergeten af te doen
Geinigquote:Op donderdag 23 december 2010 14:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Eigenlijk gebruikt ie die alleen voor kinderen, maar toen ik er laatst was, was hij hem vergeten af te doen
Je hoeft je niet te schamen als je special needs nodig hebt hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 14:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Van de zanger van Voicst, dazzled kid noemt ie zichzelf nuquote:
Maar is Voicst nu al uit elkaar dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Van de zanger van Voicst, dazzled kid noemt ie zichzelf nu
Heloefquote:
Niet definitief geloof ik. Bezig met eigen projecten en dergelijke.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar is Voicst nu al uit elkaar dan?
Zonder grappen, bij mij heet een man in de straat " Dick Schaap "quote:Op donderdag 23 december 2010 14:36 schreef Dagoduck het volgende:
http://www.meertens.knaw.(...)m=&operator=eq&taal=Je zal maar Kak heeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |