Waar precies? Wil morgen wel even raggen met de 4x4quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:09 schreef garnage-patrick het volgende:
in het noorden hebben we al duinen,... heb er al een aantal mogen koppen met de auto :/
Beter dan toen het zo mistig was en je geen 2 meter voor je kon kijken...quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:41 schreef mickeyD het volgende:
wordt het nou met oud en nieuw weer zo koud als vorig jaar? toen kon je met goed fatsoen amper een half uur buiten zijn..
Dat was 2 jaar geleden ja, wat een hel was dat, als je je arm uitstrekte kon je ze niet eens zien.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Beter dan toen het zo mistig was en je geen 2 meter voor je kon kijken...![]()
Wat een hel was dat.
Ja dat was niet normaal. Nog nooit zulke dichte mist gezien.quote:Op vrijdag 24 december 2010 00:56 schreef tralalala het volgende:
[..]
Beter dan toen het zo mistig was en je geen 2 meter voor je kon kijken...![]()
Wat een hel was dat.
3 jaar geleden alweer.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:00 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Dat was 2 jaar geleden ja, wat een hel was dat, als je je arm uitstrekte kon je ze niet eens zijn.
2008/2009 kampte delen van Nederland enkele minuten over twaalf met een fenomeen dat 'killerfog' wordt genoemd.quote:Op vrijdag 24 december 2010 01:06 schreef ACT-F het volgende:
In 2007/2008 en 2008/2009 had je zware mist met oud en nieuw. Erg toevallig dat er 2x achter elkaar uitgerekend met oud en nieuw zo'n zware mist was. Ik had zoiets nooit eerder meegemaakt.
Prachtig was datquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:14 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
2008/2009 kampte delen van Nederland enkele minuten over twaalf met een fenomeen dat 'killerfog' wordt genoemd.
De vele rookresten van het vuurwerk .... en de constante verwarming van vuurpijlen waardoor de lucht op sommige plkjes plots uitzette zorgde voor nog meer druppeltjes en nog dichtere mist.
Dit viel in aller ijl precies samen met al een zwaar mistdek dat over het land lag.
Zicht was geslonken tot plaatselijk 1 meter.
Ik ben die nacht .... IN MIJN EIGEN STRAAT.... m'n huis kwijtgeraaktquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Prachtig was dat![]()
Beetje zitten op een kruispunt en om de haverklap fietsers die op elkaar inreden
57km/h gemiddeld, pieken 74km/hquote:Op vrijdag 24 december 2010 01:58 schreef Maron het volgende:
Ik begrijp wel waarom de sneeuw het Noorden maar moeilijk bereikt...ik was net nog even buiten met de honden en ik waaide bijna van de weg weg..strakke Noordenwind..verdammie alle sneeuw op hoopjes, en nog geen vlokje te bekennen..Merrie Cristmas to allemaal btw..)
Nou, kom maar eens hier met je fietsie dan..hier moest ik een hand voor mijn gezicht houden in noordelijke richting..almoast frozen..quote:Op vrijdag 24 december 2010 02:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
57km/h gemiddeld, pieken 74km/hmah valt mee hoor, hierdoor waai ik niet van de weg af
Goed ideequote:Op vrijdag 24 december 2010 02:59 schreef horned_reaper het volgende:
Met het hele gezin zitten we in de woonkamer... openhaartje aan, lekker cognacje .... kijkend naar Serious Request!
Hier geniet ik echt van!
Same ik heb normaal een afstapje en die is nu niet meer te zienquote:Op vrijdag 24 december 2010 06:42 schreef Klonk het volgende:
heilige maagd maria, wat een sneeuw, gisteravond nog even geveegd en nu doe ik mijn achterdeur open en het zit er nog net onder
daar heb ik minder last van dan die grafkouquote:Op donderdag 23 december 2010 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als je dat al smerig noemt. Je stad barst van de bontkraagjes..
medefietserquote:Op vrijdag 24 december 2010 06:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Same ik heb normaal een afstapje en die is nu niet meer te zienStraks even vegen en hopelijk kan ik veilig aankomen.. Laat staan dat ik straks weer 4u kan fietsen door de bagger hehe.
Het sneeuwt nu niet echt meer trouwens.
is toch grappig hoe beperkt het gebied dan is gebleven.quote:Op vrijdag 24 december 2010 07:34 schreef superworm het volgende:
Hier veel wind. Geen sneeuwvlok gevallen. (A'foort)
quote:Truckers geadviseerd in zuiden de weg niet op gaan
Uitgegeven: 24 december 2010 07:32
Laatst gewijzigd: 24 december 2010 07:33
AMSTERDAM - Vrachtwagenchauffeurs in het zuiden van het land wordt geadviseerd de weg voorlopig niet op te gaan.
Vanwege de hevige sneeuwval raken veel vrachtwagens in de problemen, meldt Rijkswaterstaat.
De problemen doen zich vooral voor in Limburg en Noord-Brabant, waar meer dan twintig centimeter sneeuw is gevallen.
Gestrand
Veel weggebruikers zijn gestrand: ze komen de diepe sneeuw niet door of glijden afritten af. De bussen van vervoersmaatschappij Veolia zijn vrijdagochtend in Limburg wel de weg opgegaan. Donderdagavond stopten de bussen daar eerder met rijden vanwege de sneeuw.
Rijkswaterstaat voert sinds donderdagavond een spoedoperatie uit aan de A58. Een rijstrook is daar tussen de knooppunten Galder en Sint Annabosch in de richting van Tilburg afgesloten. De weg was beschadigd geraakt door de vorst. De werkzaamheden duren tot vrijdagavond.
Naar verwachting verlaten de sneeuwbuien in het begin van de middag het land. Lokaal kan er door de harde wind in het hele land stuifsneeuw ontstaan, waarschuwt het KNMI.
Idd klonk. Ook ik heb een snipperdagje genomen.quote:Op vrijdag 24 december 2010 07:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
medefietser![]()
maar ik geloof dat ik heel blij ben dat ik vandaag vrij ben, mijn vriendin twijfelt nog of ze de 15 km gaat fietsen of dat ze ook een snipperdagje pakt![]()
fietsen is best leuk hoor, maar soms
Het is bar en boos op de weg ja, maar 50/60 km/h gaat goed op de snelweg en de betere wegen binnen de bebouwde kom hoor. Daarbij gaat optrekken ook veel vlotter met winterbanden (en natuurlijk de 1ste versnelling overslaan). Mijn vader (beroepschauffeur) vindt dit weer niet erg, hij mag lekker thuis blijven. Chemisch/gevaarlijkafval mag immers de weg niet meer op.quote:Op vrijdag 24 december 2010 07:51 schreef Klonk het volgende:
vriendin blijft gelukkig ook thuis, dan dadelijk maar samen gezellig te voet wat boodschapjes doen, dan heeft het wel iets romantisch die sneeuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |