Jah godver wat een koude en harde wind uit het oosten hier in Kop v Drenthequote:
Ziet er ook niet naar uit dat we nog veel gaan krijgen.... http://www.buienradar.nl/tekst.aspx?tekst=24uurquote:
??quote:Op donderdag 23 december 2010 23:02 schreef kahaarin het volgende:
Misschien een beetje meer hoopvol: http://www.meteox.nl/3daagse.aspx?for=1&type=regenverwachting
Nee, tegen de 20 vandaag en morgen bij elkaar.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:04 schreef Infection het volgende:
Ik vraag me af wat de hoeveelheid sneeuw in Limburg op het moment is...Het sneeuwt daar echt al de hele dag... zo'n 30 - 40cm denk ik?
Qua neerslag in het Noorden, er komt een ontzettend groot gebied aan van over de koude Noordzee aan het eind van deze animatie.quote:
oww, bijna net zoveel als hier in het westenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, tegen de 20 vandaag en morgen bij elkaar.
Maar een paar centimeter. Die radarbeelden moet je niet teveel waarde aanhechten, vaak komt er amper iets uit de lucht terwijl je volgens de radar midden in een flinke bui moet zitten.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:04 schreef Infection het volgende:
Ik vraag me af wat de hoeveelheid sneeuw in Limburg op het moment is...Het sneeuwt daar echt al de hele dag... zo'n 30 - 40cm denk ik?
Dus er komt ziek veel sneeuw in het Noorden? Duinen enzo?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Qua neerslag in het Noorden, er komt een ontzettend groot gebied aan van over de koude Noordzee aan het eind van deze animatie.
Geen idee! Ik heb vooral de laatste tijd zo veel voorspellingen in duigen zien vallen dat ik het niet meer durf te zeggen.quote:Op donderdag 23 december 2010 23:17 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dus er komt ziek veel sneeuw in het Noorden? Duinen enzo?
Teveelquote:Op donderdag 23 december 2010 19:43 schreef VacaLoca het volgende:
Hoeveel ligt er wel niet in Limburg nu?
Als je dat al smerig noemt. Je stad barst van de bontkraagjes..quote:Op donderdag 23 december 2010 23:17 schreef marcel-o het volgende:
In Gouda harde wind en wat miezerregen.
echt smerig![]()
was ook direct glad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |