Dat is echt bizar, soms heeft hij 9 tracks naast elkaar lopen.quote:Mooi overzicht. Heeft Richie Hawtin ook al eens gedaan op zijn DVD RE:9. Aanrader die DVD voor de (minimal) mix liefhebbers.
Die hebben gewoon dezelfde sytnh gebruikt.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:35 schreef Outlined het volgende:
Charly Lownoise and Mental Theo "Wonderfull Days" is een complete remake van:
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 classics die veel op elkaar lijken maar toch geen sample zijn
"He can push the tempest by"quote:Op donderdag 30 december 2010 14:40 schreef Yorrit het volgende:
oke een snelle, wat smapled men hier
op 1.00quote:Op donderdag 30 december 2010 17:04 schreef Outlined het volgende:
Hier valt denk ik nog eer te behalen, ik kan er echter 0 info over vinden ondanks dat het Fatboy Slim is. Wat gaat er mis?
quote:Op donderdag 23 december 2010 10:43 schreef Outlined het volgende:
Check dit nummer out:
Rara wie samplede het nagenoeg volledig
In de tweede track is alleen de titel identiek. Het nummer zelf is een opgepoetste versie van een ander dance nummer uit de jaren '90 met exact dezelfde melodie. Volgens mij was het Pinocchio met Pinocchio. Ik kan me nog herinneren dat het nummer in de top 40 stond toen ik op de Mavo zat ergens in '94 ofzo. Maar ik vind onder deze titel alleen een vrij recent nummer dat compleet wat anders is. Anyway.. ik kom er niet op hoe het anders zou moeten hetenquote:Op donderdag 30 december 2010 13:40 schreef Outlined het volgende:
[..]
leuk, erg bekend, fout dance nummer van na 2005 als ik het goed heb (hou het eigenlijk al niet meer bij sinds 2000, alleen drum n bass nog een beetje).
Ik heb ook nog een quiz open staan he
Je hebt geljik, database geeft het ook goed weerquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:31 schreef Beathoven het volgende:
[..]
In de tweede track is alleen de titel identiek. Het nummer zelf is een opgepoetste versie van een ander dance nummer uit de jaren '90 met exact dezelfde melodie. Volgens mij was het Pinocchio met Pinocchio. Ik kan me nog herinneren dat het nummer in de top 40 stond toen ik op de Mavo zat ergens in '94 ofzo. Maar ik vind onder deze titel alleen een vrij recent nummer dat compleet wat anders is. Anyway.. ik kom er niet op hoe het anders zou moeten heten
Faithless, wat een zouteloze muziek met zo'n springneger en goedkope synth deuntjes.quote:Op donderdag 30 december 2010 16:18 schreef Outlined het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Insomnia_(Faithless_song)
[..]
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
nu ik toch Richie Hawtin langs zie komen:
hij doet een remake van Yello's "Oh Yeah" (een knettergek bizar nummer, must hear)
Vraag mij af of hij dan 9 decks heeft als hij het live wil doen of dat hij het van te voren mixt. Enig idee? Wel fokkin veel 9 tracks. Vond zijn laatste CD niet echt tof trouwens. Wat jij?quote:Op donderdag 30 december 2010 16:44 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Dat is echt bizar, soms heeft hij 9 tracks naast elkaar lopen.
Dat is een bekende bassline die gebruikt werd door Massive Attack. Wat HAL9000S zegt.quote:Op donderdag 30 december 2010 17:29 schreef Outlined het volgende:
staat nog een quiz vraag open
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |