Luister je niet naar 3FM?quote:
Helemaal niet je faalde en typte JAJAquote:
Nee faalhaas.quote:
Iemand had een plaat aangevraagd en die vent heet Johan van ballengooien, en toen deed hij een jingle oid...quote:Op donderdag 23 december 2010 04:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jawel, maar ik let niet op geloof ik
Welke?quote:Op donderdag 23 december 2010 04:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Is mijn sms'je nog langsgekomen?
Jij hier ook nog?quote:
Ow, op die fiets.quote:Op donderdag 23 december 2010 04:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Iemand had een plaat aangevraagd en die vent heet Johan van ballengooien, en toen deed hij een jingle oid...
quote:Op donderdag 23 december 2010 04:09 schreef Cobra4 het volgende:
"Wie heeft er suiker in de erwtensoep gedaan" Die's oud.
Er wordt nog gewacht op heel veel smsjes, dus ik denk 't haast niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 04:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
quote:
Ik ben ook nog steeds aan het wachten op mijn 4 verstuurde smsjesquote:Op donderdag 23 december 2010 04:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Volgens mij slaapt Roel!quote:
Cola addictionquote:Op donderdag 23 december 2010 04:10 schreef Geo3kant het volgende:
Tandjes netjes gepoetst maar mijn cola addiction speelt op, ik zit hier toch tot 6 uur ik weet het zeker
quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 04:10 schreef Geo3kant het volgende:
Tandjes netjes gepoetst maar mijn cola addiction speelt op, ik zit hier toch tot 6 uur ik weet het zeker
Heeft er zeker een cola ingegooid.quote:Op donderdag 23 december 2010 04:10 schreef Yurithemaster het volgende:
gelukkig is lucille weer een beetje wakker
quote:Op donderdag 23 december 2010 04:11 schreef BBQSausage het volgende:
Zo, heb ook gelijk mijn BBQSausage maar even laten uit laten leken
volgens mij niet langskomenquote:Op donderdag 23 december 2010 04:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
"Sopsopsop groetjes Mexxxxxxxxx"
geeneens fokquote:Op donderdag 23 december 2010 04:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 december 2010 04:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nummer 1 hit in 1939!quote:
Als we nou de nacht doortrekken verlaat ik alleen SR10 om de deur open te doen voor die ketelpoetsertquote:
Quiterquote:Op donderdag 23 december 2010 04:12 schreef CindieY het volgende:
Ik ga zo ook eens mijn bed opzoeken denk ik.
Ik moet nog cadeautjes kopen, werken en daarna kerstborrelquote:
Ik wil je niet opnaaien maar ik zou echt blijvenquote:Op donderdag 23 december 2010 04:12 schreef CindieY het volgende:
Ik ook om weer door te gaan zoals gister wordt toch echt te gek.quote:Op donderdag 23 december 2010 04:12 schreef CindieY het volgende:
Graag gedaan hoor.quote:Op donderdag 23 december 2010 04:14 schreef CindieY het volgende:
Wat steunen jullie me toch geweldig in mijn plannen
kusjequote:Op donderdag 23 december 2010 04:14 schreef CindieY het volgende:
Wat steunen jullie me toch geweldig in mijn plannen
T-E-U-Tquote:
Het goede doel.quote:
Wat is het met jullie chicks met male icons? Spionquote:Op donderdag 23 december 2010 04:15 schreef Burner82 het volgende:
Ik heb mijn vriendje gezegd dat ik alweer wakker was
Onder de douchequote:
Hij is homo, zei hij een poosje terug al.quote:Op donderdag 23 december 2010 04:16 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wat is het met jullie chicks met male icons? Spion
I'm fucking with you 2quote:
Ah op die fiets, hij houd dus wel van een stang tussen zijn benenquote:Op donderdag 23 december 2010 04:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij is homo, zei hij een poosje terug al.
Of niet.quote:
Homo's mogen niet mee doen?...quote:Op donderdag 23 december 2010 04:16 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wat is het met jullie chicks met male icons? Spion
quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 04:17 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Homo's mogen niet mee doen?...
Ja, dat zei hijquote:
Worst!quote:
Tietquote:
Nee, alle gezonde mensen zeggen het.quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 04:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, alle gezonde mensen zeggen het.
quote:
In een paar minuten tijd moet er ook nog bijquote:Op donderdag 23 december 2010 04:20 schreef Geo3kant het volgende:
Het is een feit dat een geit meer schijt dan een mug in een eeuwigheid!
quote:Op donderdag 23 december 2010 04:20 schreef Geo3kant het volgende:
Het is een feit dat een geit meer schijt in een paar minuten tijd dan een mug in een eeuwigheid!
quote:
Lucille wat doe je nou?quote:
quote:Op donderdag 23 december 2010 04:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
filmpje van I Think I Like It?
van EW?quote:Op donderdag 23 december 2010 04:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik kan het niet vinden op YT
quote:
Vraag djkoelkast morgen even.quote:Op donderdag 23 december 2010 04:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik kan het niet vinden op YT
quote:
Staat in mijn favorietenquote:
Weltrusten.quote:
quote:
Dat is pas een uur geledenquote:
Jij bent vrouwelijkquote:Op donderdag 23 december 2010 04:23 schreef CindieY het volgende:
En ik mag niet gaan als ik typ dat ik ga, terwijl anderen slaap lekker wordt gewenst..
Maar jij.. maar jij .. je bent toch geen mietje?quote:Op donderdag 23 december 2010 04:23 schreef CindieY het volgende:
En ik mag niet gaan als ik typ dat ik ga, terwijl anderen slaap lekker wordt gewenst..
welke debiel zit er op dit tijdstip nog te FOKKEN JONGEHquote:Op donderdag 23 december 2010 04:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is pas een uur geledenwelke debiel gaat dat op dit tijdstip op youtube zetten
stiekem vinden we jou leukerquote:Op donderdag 23 december 2010 04:23 schreef CindieY het volgende:
ikquote:Op donderdag 23 december 2010 04:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
welke debiel zit er op dit tijdstip nog te FOKKEN JONGEH
Hello.quote:Op donderdag 23 december 2010 04:23 schreef CindieY het volgende:
Wijquote:Op donderdag 23 december 2010 04:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat is geen geheimquote:Op donderdag 23 december 2010 04:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
stiekem vinden we jou leuker
Dit is idd wel het laatst (qua tijdstip) dat ik ooit gefokt hebquote:Op donderdag 23 december 2010 04:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik weet niet meer eens de hoeveelste nacht dat dit is. Tis maar goed dat het vrijdagavond op tijd afgelopen is, kan ik daarna uuuuuuuuuuurenlang slapen.quote:Op donderdag 23 december 2010 04:24 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Maar jij.. maar jij .. je bent toch geen mietje?
ik snap jou niet? maar slaap lekker ofzo?quote:Op donderdag 23 december 2010 04:23 schreef CindieY het volgende:
mijne nietquote:Op donderdag 23 december 2010 04:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit is idd wel het laatst (qua tijdstip) dat ik ooit gefokt heb
We gaan gewoon door hoor, nog een week TOP SR!quote:Op donderdag 23 december 2010 04:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik weet niet meer eens de hoeveelste nacht dat dit is. Tis maar goed dat het vrijdagavond op tijd afgelopen is, kan ik daarna uuuuuuuuuuurenlang slapen.
Tweede nacht SR was 06.00, daarna 02.xx want je moest werken (achteraf niet), gister was het ook 06.00, dacht ik, je gaat toch wel voor de hatrick?quote:Op donderdag 23 december 2010 04:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik weet niet meer eens de hoeveelste nacht dat dit is. Tis maar goed dat het vrijdagavond op tijd afgelopen is, kan ik daarna uuuuuuuuuuurenlang slapen.
Mijn vroegste zal ergens 7 uur zoveel zijnquote:
Nou. Als ik typ dat ik ga, zegt men dat ik moet blijven. Gaat een ander, dan wenst men hem welterusten. Snappie?quote:Op donderdag 23 december 2010 04:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik snap jou niet? maar slaap lekker ofzo?
Het was wel iets eerder dan 6quote:Op donderdag 23 december 2010 04:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Tweede nacht SR was 06.00, daarna 02.xx want je moest werken (achteraf niet), gister was het ook 06.00, je gaat toch wel voor de hatrick?
Voor mij is het elke nacht nog 6:00quote:Op donderdag 23 december 2010 04:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Tweede nacht SR was 06.00, daarna 02.xx want je moest werken (achteraf niet), gister was het ook 06.00, dacht ik, je gaat toch wel voor de hatrick?
maar je zei: Should i stay or should i go now. en niet, ik ga slapenquote:Op donderdag 23 december 2010 04:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nou. Als ik typ dat ik ga, zegt men dat ik moet blijven. Gaat een ander, dan wenst men hem welterusten. Snappie?
Confirmed!quote:Op donderdag 23 december 2010 04:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Voor mij is het elke nacht nog 6:00
Dat was omdat 't nr er op wasquote:Op donderdag 23 december 2010 04:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar je zei: Should i stay or should i go now. en niet, ik ga slapen, das iets compleet anders
Goedemihhag
Goedemorgen ONZ vriendjes op 22/12 2010 zo laat ging ik gister slapen ca, dus hetzelfde hierquote:Op donderdag 23 december 2010 04:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
6 uur ofzo, vorig jaar met SR
Ik weet een goede match voor haar, Giel!quote:Op donderdag 23 december 2010 04:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Tering die kou is ECHT niet goed voor je.Kan het niet aanraden maar ik vond het wel heel leuk, alleen chickie met wie ik was, was koud en chagrijnig aan het worden
i khad nog wel twee uur doorgekund haha.
Alcohol erin gooien en klaar?quote:Op donderdag 23 december 2010 04:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Tering die kou is ECHT niet goed voor je.Kan het niet aanraden maar ik vond het wel heel leuk, alleen chickie met wie ik was, was koud en chagrijnig aan het worden
i khad nog wel twee uur doorgekund haha.
oh ok, maar was het niet in twijfelkwestie? Zal ik gaan slapen of niet?quote:Op donderdag 23 december 2010 04:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat was omdat 't nr er op wasIk postte iets van ik ga zo slapen in dit topic of het vorige
quote:Op donderdag 23 december 2010 04:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh ok, maar was het niet in twijfelkwestie? Zal ik gaan slapen of niet?
Tis meer dat ik zou moeten gaan slapen. Want veel te doen morgenquote:Op donderdag 23 december 2010 04:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh ok, maar was het niet in twijfelkwestie? Zal ik gaan slapen of niet?
Dan wordt het lastig ja, als alcohol van geen enkel kant meer werkt...quote:Op donderdag 23 december 2010 04:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
heb ik niet en doet zij niet aan en ik houd er niet van.
blijf lekker hierquote:Op donderdag 23 december 2010 04:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tis meer dat ik zou moeten gaan slapen. Want veel te doen morgen
Troepquote:
slecht?quote:
mijn ogenquote:Op donderdag 23 december 2010 04:30 schreef CindieY het volgende:
Waar merken jullie eventuele vermoeidheid aan? M'n benen voelen aan alsof er lood in zit en ik heb 't niet bepaald warm.
Ik run op duracell , ben nog niet moe, merk het alleen aan me rugquote:Op donderdag 23 december 2010 04:30 schreef CindieY het volgende:
Waar merken jullie eventuele vermoeidheid aan? M'n benen voelen aan alsof er lood in zit en ik heb 't niet bepaald warm.
je weet van gekkigheid niet meer hoe je moet zitten/liggen/hangen.. Ik ken hetquote:Op donderdag 23 december 2010 04:31 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik run op duracell , ben nog niet moe, merk het alleen aan me rug
ik lig dus ook in bedquote:Op donderdag 23 december 2010 04:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet. Anders lag ik al wel in bed
Idemquote:Op donderdag 23 december 2010 04:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet. Anders lag ik al wel in bed
Klinkt best homo zoquote:Op donderdag 23 december 2010 04:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh even samenvatting nog (niet chronologisch)
- Paarse mannen
- Lint met geld
- Koekiemonster (oke die zag ik pas toen ik thuis was maar stond wel naast hem)
- Satisfaction![]()
O
- I Think I Like It
- Toffe jongens naast ons
- Sneeuwwas mooi
Minder zuipen.quote:Op donderdag 23 december 2010 04:31 schreef heloef het volgende:
Ik ben dus nu gewoon misselijk van het mee springen op Hello en het gaat niet over.
Altijd al last van gehadquote:Op donderdag 23 december 2010 04:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
je weet van gekkigheid niet meer hoe je moet zitten/liggen/hangen.. Ik ken het
mijne ook nu maar ik wil het eerst warm hebben voordat ik ga slapen. Maar misschien is dat niet slim.quote:
Ik heb al 4 dagen geen alcohol gezien man.quote:
Je vergeet Charlie Lownoise & Menthal Theoquote:Op donderdag 23 december 2010 04:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh even samenvatting nog (niet chronologisch)
- Paarse mannen
- Lint met geld
- Koekiemonster (oke die zag ik pas toen ik thuis was maar stond wel naast hem)
- Satisfaction![]()
O
- I Think I Like It
- Toffe jongens naast ons
- Sneeuwwas mooi
OMG OMG OMG OVER HOMO"S GESPROKENquote:
idd.quote:
Oja.quote:Op donderdag 23 december 2010 04:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Je vergeet Charlie Lownoise & Menthal Theo
quote:Op donderdag 23 december 2010 04:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
OMG OMG OMG OVER HOMO"S GESPROKEN
Er was zo'n gast die ik er best tof (wel homo hehe) uit vond zien. Sprak die vriendin van me aan toen we weggingen. "Ja van welk merk is deze tas denk je?" blablba "Hoeveel denk je dat ik ervoor betaald heb?"
"1300 euro ofzo?"
"Nee hahaha blablabla je zat er 8000 naast hahaha blabla"
GIng een vriend van hem allemaal Louis Vuitton dingen uit zijn tas halen enzo. "Hahaha er zit nog voor minstens 8000 euro in zijn tas ook!"
Echt tyf op ofzoverder niet mee gesproken ofzo. Beetje lame. Maar ik vond zijn jas wel tof, bontjas. Maar ik dacht er niet aan dat het echt bond was. Zegt hij "Ja, 43 beestjes haha. En je ziet het verschil niet eens met echt!"
JA KLAPLUL KOOP DAN OOK EEN NEPPE JAS GODVERDOMME HOERENZOON
Hij had die dingen trouwens van zijn ex gekregen. "Omdat ze van me hield".MAAR ECHT TYF OP ARGH
Vond die dure tassen nog niet eens zo erg maar teringjantje.
Oh hij heette Danny. Datw as dan wel weer sneu.
Wat ik dus wou zeggen; zo praat je niet over dames!quote:
Mijn moeder wordt over een half uur ofso ook wakkerquote:Op donderdag 23 december 2010 04:36 schreef Dagoduck het volgende:
Over 3 kwartier staat mijn vader alweer opIk moet echt gaan hoor
quote:Op donderdag 23 december 2010 04:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Er was zo'n gast die ik er best tof (wel homo hehe) uit vond zien. Sprak die vriendin van me aan toen we weggingen. "Ja van welk merk is deze tas denk je?" blablba "Hoeveel denk je dat ik ervoor betaald heb?"
"1300 euro ofzo?"
GIng een vriend van hem allemaal Louis Vuitton dingen uit zijn tas halen enzo. "Hahaha er zit nog voor minstens 8000 euro in zijn tas ook!"
Echt tyf op ofzoverder niet mee gesproken ofzo. Beetje lame. Maar ik vond zijn jas wel tof, bontjas. Maar ik dacht er niet aan dat het echt bond was. Zegt hij "Ja, 43 beestjes haha. En je ziet het verschil niet eens met echt!"
Hij had die dingen trouwens van zijn ex gekregen. "Omdat ze van me hield".MAAR ECHT TYF OP ARGH
Klinkt net als een heteroquote:Op donderdag 23 december 2010 04:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
"1300 euro ofzo?"
Panadero!quote:Op donderdag 23 december 2010 04:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
"1300 euro ofzo?"
Ik heb al 4 dagen geen alcohol gezien.quote:
ik praat altijd over wijven.quote:Op donderdag 23 december 2010 04:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat ik dus wou zeggen; zo praat je niet over dames!
sorryquote:Op donderdag 23 december 2010 04:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oké serieus ik vind het echt niet grappig.
2 jaarquote:Op donderdag 23 december 2010 04:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb al 4 dagen geen alcohol gezien.
Ik wilde hem echt in elkaar slaan en zijn jas met een mes bewerken en hem daarna maar ik ben maar weggelopen.quote:
quote:
FUCK YOUquote:
FUUUUUUUCK JOE IN ZIT!quote:Op donderdag 23 december 2010 04:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
FUCK YOU
Oh dat was ook stom. Niemand ging daarop los/meezingen.![]()
kutpubliek eerst. EN toen waren er leuke mensen en wilde chick weg.
nee, fuk joequote:Op donderdag 23 december 2010 04:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
FUCK YOU
Volgende keer die sjaak afhaak thuis latenquote:Op donderdag 23 december 2010 04:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
FUCK YOU
jij ging slapenquote:Op donderdag 23 december 2010 04:40 schreef Dagoduck het volgende:
Krijg je 3 uur een muziekje te horen
Jij ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |