mijn ogenquote:Op donderdag 23 december 2010 04:30 schreef CindieY het volgende:
Waar merken jullie eventuele vermoeidheid aan? M'n benen voelen aan alsof er lood in zit en ik heb 't niet bepaald warm.
Ik run op duracell , ben nog niet moe, merk het alleen aan me rugquote:Op donderdag 23 december 2010 04:30 schreef CindieY het volgende:
Waar merken jullie eventuele vermoeidheid aan? M'n benen voelen aan alsof er lood in zit en ik heb 't niet bepaald warm.
je weet van gekkigheid niet meer hoe je moet zitten/liggen/hangen.. Ik ken hetquote:Op donderdag 23 december 2010 04:31 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik run op duracell , ben nog niet moe, merk het alleen aan me rug
ik lig dus ook in bedquote:Op donderdag 23 december 2010 04:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet. Anders lag ik al wel in bed
Idemquote:Op donderdag 23 december 2010 04:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet. Anders lag ik al wel in bed
Klinkt best homo zoquote:Op donderdag 23 december 2010 04:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh even samenvatting nog (niet chronologisch)
- Paarse mannen
- Lint met geld
- Koekiemonster (oke die zag ik pas toen ik thuis was maar stond wel naast hem)
- Satisfaction![]()
O
- I Think I Like It
- Toffe jongens naast ons
- Sneeuwwas mooi
Minder zuipen.quote:Op donderdag 23 december 2010 04:31 schreef heloef het volgende:
Ik ben dus nu gewoon misselijk van het mee springen op Hello en het gaat niet over.
Altijd al last van gehadquote:Op donderdag 23 december 2010 04:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
je weet van gekkigheid niet meer hoe je moet zitten/liggen/hangen.. Ik ken het
mijne ook nu maar ik wil het eerst warm hebben voordat ik ga slapen. Maar misschien is dat niet slim.quote:
Ik heb al 4 dagen geen alcohol gezien man.quote:
Je vergeet Charlie Lownoise & Menthal Theoquote:Op donderdag 23 december 2010 04:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh even samenvatting nog (niet chronologisch)
- Paarse mannen
- Lint met geld
- Koekiemonster (oke die zag ik pas toen ik thuis was maar stond wel naast hem)
- Satisfaction![]()
O
- I Think I Like It
- Toffe jongens naast ons
- Sneeuwwas mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |